Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon
Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.
Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.
Kommentit (9211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä nimikkeellä sinä jankkaaja Anniinaa sitten kutsut jos bloggaaja on väärin?
Digitaalisen sisällön sisällöntuottaja? Someinfluensseri, somevaikuttaja, instagramittaja-youtubettaja?
Kyllä bloggaaja on ihan kelvollinen nimitys. Blogi oli aikojen alussa vain tietynlainen sivusto, mutta alustat on nykyään laajentuneet.
Sinun pitää vain päästä jankkaamaan joutavia kun ei elämässäsi mitään muutakaan ole. :)Hän ei ole bloggaaja vaikka mitä sössöttäisit, reppana.
Kerropa meille millä yksinkertaisella nimityksellä kutsuisit Anniinaa, niin että kaikki hänen somealustat tulee huomioiduksi?
Hän ei edelleenkään ole bloggaaja.
Edelleenkään ei ole bloggaaja. Noloa jankutusta. Ohi ketjun aiheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laittaisin sen yläkerran kuntoon, sillä saisi heti pari lisähuonetta lapsille. Silloin voisi alakertaan rakentaa pienen kylppärin vessoineen.
Hassuintahan oli se, että Mäntyharjullahan sitä ei saatu aikaiseksi, koska se koettiin liian työlääksi...
Jos he on yhtään fiksua, he siivoaa tuonne ylös edes ne pyykinkuivaustilat talveksi.
Miten meinasit saada pyykit kuivumaan pakkasessa. Ei tuo vintti ole lämmin tila, sielä on yhtä kylmä kuin ulkona.
Pakkasilma kuivattaa. Niin ennen vanhaankin tehtiin, joko kylmällä vinkillä tai ihan ulkona. Anoppivainaa kävi aikoinaan talvisin avannossa huuhtomassa pyykit, kun oli ensin pessyt ne ulkosaunalla.
Jos minä olen päättänyt ettei joku ole bloggaaja, niin sitten se on niin.
Jos sössin jotain, peittelen sen muiden syyksi. Sössötän vaikka loputtomiin. Olisi noloa olla väärässä. Olen aina oikeassa ja tiedän miten Jalkasten kuuluu elää.
Ja sitä paitsi haluan pysyä aiheessa. Minä olen päättänyt, että ketjun aihe on valheiden ja ilkeyksien esittäminen Anniinasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laittaisin sen yläkerran kuntoon, sillä saisi heti pari lisähuonetta lapsille. Silloin voisi alakertaan rakentaa pienen kylppärin vessoineen.
Hassuintahan oli se, että Mäntyharjullahan sitä ei saatu aikaiseksi, koska se koettiin liian työlääksi...
Jos he on yhtään fiksua, he siivoaa tuonne ylös edes ne pyykinkuivaustilat talveksi.
Miten meinasit saada pyykit kuivumaan pakkasessa. Ei tuo vintti ole lämmin tila, sielä on yhtä kylmä kuin ulkona.
Pakkasilma kuivattaa. Niin ennen vanhaankin tehtiin, joko kylmällä vinkillä tai ihan ulkona. Anoppivainaa kävi aikoinaan talvisin avannossa huuhtomassa pyykit, kun oli ensin pessyt ne ulkosaunalla.
Miljoonatta kertaa: tuolla on kosteaa.
Oli bloggaaja tai ei, niin nämä Anniinan somekiusaajat saisi blokata internetistä kokonaan.
Someilma hieman raikastuisi kun nämä muutamat hapannaamat saisi bannit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Anniina Jalkanen olisi bloggaaja (mitä ei ole), se lukisi hänen itse laatimassaan omassa esittelyssään. Ei lue.
Kun tehdään työkseen somea, niin yleensä puhutaan sisällön tuottamisesta.
Jatkuvasti täällä väitetään Anniinaa valehtelijaksi ja kaikkea epäillään. Nyt yhtäkkiä Anniinan sanat otetaankin todesta.Anniinan solvaajat ovat kuin vassareita takki kääntyy aina sen mukaan mikä sopii omaan solvaavaan agendaan. Silti suututaan, jos heitä solvataan. Huoh, kun lasten kanssa väittelisi.
Persut niitä takin kääntäjiä on.
Riikka purra: pienituloisilta ei leikata.
Riikka Purra ei ole Perussuomalaiset
Vierailija kirjoitti:
Oli bloggaaja tai ei, niin nämä Anniinan somekiusaajat saisi blokata internetistä kokonaan.
Someilma hieman raikastuisi kun nämä muutamat hapannaamat saisi bannit.
Mutta missä minä sitten voisin sössöttää ilkeyksiä? En oikein tiedä muita sanoja kuin sössöttää, siksi hoen sitä koko ajan.
Harmittaa kun jotku osaa käyttää monipuolisemmin sanoja ja keksii synonyymeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Anniina Jalkanen olisi bloggaaja (mitä ei ole), se lukisi hänen itse laatimassaan omassa esittelyssään. Ei lue.
Kun tehdään työkseen somea, niin yleensä puhutaan sisällön tuottamisesta.
Jatkuvasti täällä väitetään Anniinaa valehtelijaksi ja kaikkea epäillään. Nyt yhtäkkiä Anniinan sanat otetaankin todesta.Anniinan solvaajat ovat kuin vassareita takki kääntyy aina sen mukaan mikä sopii omaan solvaavaan agendaan. Silti suututaan, jos heitä solvataan. Huoh, kun lasten kanssa väittelisi.
Persut niitä takin kääntäjiä on.
Riikka purra: pienituloisilta ei leikata.Riikka Purra ei ole Perussuomalaiset
Riikka purra on persu, eikä hallituksen persut ole olleet riikkaa vastaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Someilma hieman raikastuisi kun nämä muutamat hapannaamat saisi bannit.Mutta missä minä sitten voisin sössöttää ilkeyksiä? En oikein tiedä muita sanoja kuin sössöttää, siksi hoen sitä koko ajan.
Harmittaa kun jotku osaa käyttää monipuolisemmin sanoja ja keksii synonyymeja.
Anniina Jalkanen ei edelleenkään ole bloggaaja ja solvaus ei ole enää validi juridinen termi, senkin sössö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Someilma hieman raikastuisi kun nämä muutamat hapannaamat saisi bannit.Mutta missä minä sitten voisin sössöttää ilkeyksiä? En oikein tiedä muita sanoja kuin sössöttää, siksi hoen sitä koko ajan.
Harmittaa kun jotku osaa käyttää monipuolisemmin sanoja ja keksii synonyymeja.Anniina Jalkanen ei edelleenkään ole bloggaaja ja solvaus ei ole enää validi juridinen termi, senkin sössö.
Ei ole juridinen termi, niin mitä sitten?
/eri
Hoitaisivat hevoset paremmin niin kenenkään ei tarvitsisi kritisoida hoitoa.
Tuosta solvaus sanasta tulee aina mieleen Mies ja alaston ase 33 1/3 Viimeinen solvaus 😅 eihän sitä termiä juuri kukaan enää nykyään käytä.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta solvaus sanasta tulee aina mieleen Mies ja alaston ase 33 1/3 Viimeinen solvaus 😅 eihän sitä termiä juuri kukaan enää nykyään käytä.
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Eläkeläisen sanastoa.
Solvaus ja herjaus on lyhyempi tapa ilmaista kun jostakin on levitetty valheellista tietoa tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa" tai muuten halventaa toista.
Halveksutakin on siis nykyaikainen sana, kun tuo jankkaaja väitti, että on liian vanhahtava tms.
Vierailija kirjoitti:
Solvaus ja herjaus on lyhyempi tapa ilmaista kun jostakin on levitetty valheellista tietoa tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa" tai muuten halventaa toista.
Halveksutakin on siis nykyaikainen sana, kun tuo jankkaaja väitti, että on liian vanhahtava tms.
Kunnianloukkauksena pidetään myös muuta halventamista. Tällöin kyse ei ole perättömästä väitteestä, vaan muulla tavalla tehdystä toisen loukkaamisesta. Arkikielessä voidaan käyttää ilmaisua solvaus.
/ minilex
Huonoja ovat ne eläkeläiset jotka ovat nettitrolleja kasvattaneet...
Siis rikoslaki ei tunnista sanaa solvaus enää eikä siitä tuomita ketään. On pelkkä kunnianloukkaus ja törkeä kunnianloukkaus. Tuo solvauksesta jankutus ei johda mihinkään. Jos syytät toisia niin syyttele ajanmukaisilla oikeilla termeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun jotku osaa käyttää monipuolisemmin sanoja ja keksii synonyymeja.Anniina Jalkanen ei edelleenkään ole bloggaaja ja solvaus ei ole enää validi juridinen termi, senkin sössö.
Solvaus on yksi synonyymi loukkaavalle puheelle. Kyllä sitä voi käyttää oikeudessa niin halutessaan.
Et siis osannut vastata kysymykseen. Mokasit itse ja häpeissäsi yrität vain hokea tuota samaa.
Sössöttäminen on sinulle selvästi mieleinen sana. Sössö on muuten jo vanha sana. Käytettiin 90-luvulla ainakin.