Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon
Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.
Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.
Kommentit (9211)
Otatte lääkkeet vasta sitten myöhemmin, tulta munille!
Jos Anniina Jalkanen olisi bloggaaja (mitä ei ole), se lukisi hänen itse laatimassaan omassa esittelyssään. Ei lue.
Mä niin fiilaan tätä ketjua. Pääseen dissaamaan Jalkasten perhettä.
Mä oon jonkun mielest low key heitteri tai sillee. Mut mulla on oikeus heittää kaikkee shittii Anniista ku musta se tuntuu oikeelt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bloggaaja tarkoittaa blogin kirjoittajaa.
Anniina Jalkanen ei kirjoita blogia.
Mene sössöttämään jonnekin muualle, kun selkeästi olet erehtynyt ketjusta.
Tuo sinun sössötys on noloa.
On eri blogityyppejä. Youtube on yksi niistä. Toki videoista voi käyttää vlog-sanaa, mutta Anniina kirjoittelee myös.
Blog on edelleenkin verkkosivusto ja se voi olla missä vaan.
Videoblogi (video blog, vlog) on blogi, jonka sisältönä on videokuvaa. Esimerkiksi YouTube mahdollistaa videoblogin pitämisen joko käyttäjän itsensä tai muiden lähettämien videoiden pohjalta.Ei ole. Bloggaaja kirjoittaa blogia. Anniina ei kirjoita blogia.
Blogia eli verkkopäiväkirjaa voi pitää nykyään myös instagramin tai youtuben muodossa. Anniina myös kirjoittaa omasta elämästään instagramiin, joten se on bloggaamista.
Alustat muuttuu, mutta idea pysyy samana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bloggaaja tarkoittaa blogin kirjoittajaa.
Anniina Jalkanen ei kirjoita blogia.
Mene sössöttämään jonnekin muualle, kun selkeästi olet erehtynyt ketjusta.
Tuo sinun sössötys on noloa.
On eri blogityyppejä. Youtube on yksi niistä. Toki videoista voi käyttää vlog-sanaa, mutta Anniina kirjoittelee myös.
Blog on edelleenkin verkkosivusto ja se voi olla missä vaan.
Videoblogi (video blog, vlog) on blogi, jonka sisältönä on videokuvaa. Esimerkiksi YouTube mahdollistaa videoblogin pitämisen joko käyttäjän itsensä tai muiden lähettämien videoiden pohjalta.Ei ole. Bloggaaja kirjoittaa blogia. Anniina ei kirjoita blogia.
<
Ei voi. Anniina Jalkanen ei ole bloggaaja. Edelleenkään.
Eihän tämä ketju pysy ollenkaan aiheessa.
Millä nimikkeellä sinä jankkaaja Anniinaa sitten kutsut jos bloggaaja on väärin?
Digitaalisen sisällön sisällöntuottaja? Someinfluensseri, somevaikuttaja, instagramittaja-youtubettaja?
Kyllä bloggaaja on ihan kelvollinen nimitys. Blogi oli aikojen alussa vain tietynlainen sivusto, mutta alustat on nykyään laajentuneet.
Sinun pitää vain päästä jankkaamaan joutavia kun ei elämässäsi mitään muutakaan ole. :)
Vierailija kirjoitti:
Jos Anniina Jalkanen olisi bloggaaja (mitä ei ole), se lukisi hänen itse laatimassaan omassa esittelyssään. Ei lue.
Kun tehdään työkseen somea, niin yleensä puhutaan sisällön tuottamisesta.
Jatkuvasti täällä väitetään Anniinaa valehtelijaksi ja kaikkea epäillään. Nyt yhtäkkiä Anniinan sanat otetaankin todesta.
Vierailija kirjoitti:
Millä nimikkeellä sinä jankkaaja Anniinaa sitten kutsut jos bloggaaja on väärin?
Digitaalisen sisällön sisällöntuottaja? Someinfluensseri, somevaikuttaja, instagramittaja-youtubettaja?
Kyllä bloggaaja on ihan kelvollinen nimitys. Blogi oli aikojen alussa vain tietynlainen sivusto, mutta alustat on nykyään laajentuneet.
Sinun pitää vain päästä jankkaamaan joutavia kun ei elämässäsi mitään muutakaan ole. :)
Hän ei ole bloggaaja vaikka mitä sössöttäisit, reppana.
Vierailija kirjoitti:
Pysykää aiheessa
Pysy sinä turpa kiinni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti täällä väitetään Anniinaa valehtelijaksi ja kaikkea epäillään. Nyt yhtäkkiä Anniinan sanat otetaankin todesta.
Anniinan solvaajat ovat kuin vassareita takki kääntyy aina sen mukaan mikä sopii omaan solvaavaan agendaan. Silti suututaan, jos heitä solvataan. Huoh, kun lasten kanssa väittelisi.
Vierailija kirjoitti:
No menkää itse katsomaan. Siellä hevoset hamuavat jo puiden lehtiä kun heinä on loppunut. Miten ei voi järki että hevonen tarvitsee lisäheinää kun laitumelta on ruoka loppu
Joo niin varmaan. Hevoset kuolee siellä nälkään. Eihän ne eläimiä ruoki koskaan, olen saaressa koko ajan tarkkailemassa.
Vierailija kirjoitti:
No menkää itse katsomaan. Siellä hevoset hamuavat jo puiden lehtiä kun heinä on loppunut. Miten ei voi järki että hevonen tarvitsee lisäheinää kun laitumelta on ruoka loppu
Mutta hän ei vain tajua.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin fiilaan tätä ketjua. Pääseen dissaamaan Jalkasten perhettä.
Mä oon jonkun mielest low key heitteri tai sillee. Mut mulla on oikeus heittää kaikkee shittii Anniista ku musta se tuntuu oikeelt.
Tää. Ne on aika cringei tyyppei noi jotku kun ei dissaa meidän kaa Jalkasii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää vain päästä jankkaamaan joutavia kun ei elämässäsi mitään muutakaan ole. :)Hän ei ole bloggaaja vaikka mitä sössöttäisit, reppana.
Kerropa meille millä yksinkertaisella nimityksellä kutsuisit Anniinaa, niin että kaikki hänen somealustat tulee huomioiduksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti täällä väitetään Anniinaa valehtelijaksi ja kaikkea epäillään. Nyt yhtäkkiä Anniinan sanat otetaankin todesta.Anniinan solvaajat ovat kuin vassareita takki kääntyy aina sen mukaan mikä sopii omaan solvaavaan agendaan. Silti suututaan, jos heitä solvataan. Huoh, kun lasten kanssa väittelisi.
Persut niitä takin kääntäjiä on.
Riikka purra: pienituloisilta ei leikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää vain päästä jankkaamaan joutavia kun ei elämässäsi mitään muutakaan ole. :)Hän ei ole bloggaaja vaikka mitä sössöttäisit, reppana.
Kerropa meille millä yksinkertaisella nimityksellä kutsuisit Anniinaa, niin että kaikki hänen somealustat tulee huomioiduksi?
Hän ei edelleenkään ole bloggaaja. Sinä mokasit eikä se tosiasia siitä muutu vaikka loppuikäsi sössöttäisit.
Vierailija kirjoitti:
Joku keski-ikäinen katkera tantta ei osaa lainata viestiketjuja. Voi voi.
Noloa nälviä koko ajan saaressa asumisesta ja itse ei osaa edes lainata viestiä. On ne vähän reppanoita. :D
Vloggaa on se mitä yleensä käytetään videobloggaajasta, typeriä sanoja kaikki tyynni. Tässä ei nyt ole tarpeeksi solvaamista että pääsisi tunnelmaan, sanokaa jotain muuta!