Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon

Vierailija
25.06.2024 |

Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.

Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.

Kommentit (9211)

Vierailija
5941/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko Tekohampaat kiva joululahja. 

Vierailija
5942/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anniina on influensseri ja sisällöntuottaja.

Pitää myös podcastia, maalaa tauluja, valokuvaa jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5943/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anniinalla on mallin vartalo. Näyttävä nainen. 

Vierailija
5944/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi nyt ihmeessä joku uusi sana solvaaminen tilalle. Kyllästyttää jo monia. Ja älä enää mainitse kateutta. Täällä ei olla kateellisia. Monelle pitäisi maksaa kyseisestä elämästä. Kerrotaan vain mielipiteitä. Ja sitä varten palsta on. 

Vierailija
5945/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Björn Borgin vaatteet joita esittelee ovat mukavan näköisiä ja hyvänvärisiä.

Vierailija
5946/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonnostoa oli kiva katsoa. 

Vierailija
5947/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ukot tulleet kotiin töistä ja katkerat emännät ruuan laitossa kunnon näin hiljasta. 

Vierailija
5948/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekkonen sanoi: ei ole tärkeää mitä olet vaan miltä näytät.

Vierailija
5949/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän tuo äidinkielen ja oikeinkirjoituksen opetus heidän kotikoulussa hoituu?

Somessa on joka päivä paljon kirjoitusvirheitä teksteissä,  ei varmaan oikolue ollenkaan tai sitten ei välitä tekstin oikeinkirjoituksesta, vaan suoltaa mitä sattuu tulemaan ja painaa julkaise. Toivottavasti kotikoulussa opetellaan suomen kieli niin kuin sitä kirjoitetaan, voi olla vaikeaa myöhemmin korjata väärinpäin opittuja juttuja.

Enpä kehtaisi tuollasen kommentin jälkeen arvostella kenenkään oikeinkirjoitusta. Et varmaan oikolukenut tekstiäsi ollenkaan, vaan suolsit mitä sattui.

No korjaapoa virheet.

Vierailija
5950/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, jos saadaan eläintilojen ja aitausten  rakentelua katsoa piakkoin. Navettakin olisi mukavaa nähdä. Täällä ei katkera emäntä. Isäntä ja poika tekevät herkkuillallista. Emäntä saa istua valmiiseen pöytään😆 

Vierailija
5951/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksi nyt ihmeessä joku uusi sana solvaaminen tilalle. Kyllästyttää jo monia. Ja älä enää mainitse kateutta. Täällä ei olla kateellisia. Monelle pitäisi maksaa kyseisestä elämästä. Kerrotaan vain mielipiteitä. Ja sitä varten palsta on. 

Lopeta solvaaminen niin sitten sitä ei tarvitse käyttää. Onneton sinä.

Vierailija
5952/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen onnellinen, mutta sinä vaikutat katkeralta ja vihaiselta. Ehkä olet Jalkasten ystävä tai sukulainen. 

Vierailija
5953/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteen kertominen tai eri mieltä oleminen ei edelleenkään ole solvaamista tai kateellisuutta.

Eri.

Vierailija
5954/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva, jos saadaan eläintilojen ja aitausten  rakentelua katsoa piakkoin. Navettakin olisi mukavaa nähdä. Täällä ei katkera emäntä. Isäntä ja poika tekevät herkkuillallista. Emäntä saa istua valmiiseen pöytään😆 

Mitä herkkuja sulle loihtivat?

Vierailija
5955/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteen kertominen tai eri mieltä oleminen ei edelleenkään ole solvaamista tai kateellisuutta.

Eri.

En ole väittänyt mitää tuollaista. Sanoin, että lopeta solvaaminen.

Vierailija
5956/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantarelli/ kermakastiketta, porsaankyljyksiä ja kukkakaalupyreetä. 

Vierailija
5957/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri.

Tuolla tavoin jokainen kiusaaja voi puolustautua. Olet ruma ja tyhmä, mutta se on minun mielipide, ja kaikkihan pitää sanoa ääneen mitä mieleen juolahtaa. 

On silläkin merkitystä millä tavalla sen mielipiteen esittää. Irvailemalla 🤣, halveksien, vähättelemällä sanotut asiat on solvaamista. Ja loputon jankkaus samasta asiasta on kiusaamista. Kirjoitustyylistä päätellen samat tyypit herjaa täällä.

Vierailija
5958/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri.

Tuolla tavoin jokainen kiusaaja voi puolustautua. Olet ruma ja tyhmä, mutta se on minun mielipide, ja kaikkihan pitää sanoa ääneen mitä mieleen juolahtaa. 

On silläkin merkitystä millä tavalla sen mielipiteen esittää. Irvailemalla 🤣, halveksien, vähättelemällä

Miksi sinä haukut minua? Minä olen kirjoittanut vain muutaman viestin missä olen eri mieltä ilman mitään irvailua. Enkä minä ole julkisuuden henkilö.

Vierailija
5959/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri.

En ole väittänyt mitää tuollaista. Sanoin, että lopeta solvaaminen.

Edelleenkään minä en ole solvannut. Etkö tajua että se on joku muu kuin minä.

Vierailija
5960/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla että Anniina ei ole vielä oppinut miten otetaan kritiikkiä vastaan, jos se on se hänen lapsuuden traumansa jota hän hiljalleen opettelee?

Ei olla liian kriittisiä, jokainen me opitaan asioita pikku hiljaa. Anniina on vielä tosi nuori, ehtii oppia, viimeistään elämä opettaa häntäkin. Tuo on asia jonka oppii vasta iän ja elämänkokemuksen myötä. Nyt saarella oman perheen parissa on parhain hetki siihen. 

Ketju on lukittu.