Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon

Vierailija
25.06.2024 |

Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.

Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.

Kommentit (9211)

Vierailija
5961/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä haukut minua? Minä olen kirjoittanut vain muutaman viestin missä olen eri mieltä ilman mitään irvailua. Enkä minä ole julkisuuden henkilö.

Ei se ollut haukkumista, se oli mielipide. Minun mielestä sinä olet kauhea ihminen, olet varmasti ruma ja tyhmä.  

Se muuten, että joku on julkisuuden henkilö ei oikeuta kiusaamaan tai vainoamaan. Eri asia on joku yhteiskunnallisesti merkittävässä asemassa oleva henkilö, sellaista voi kritisoida enemmänkin. Kuten poliitikot, jalkaset ei ole tällaisessa asemassa.

Vierailija
5962/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä haukut minua? Minä olen kirjoittanut vain muutaman viestin missä olen eri mieltä ilman mitään irvailua. Enkä minä ole julkisuuden henkilö.

Ei se ollut haukkumista, se oli mielipide. Minun mielestä sinä olet kauhea ihminen, olet varmasti ruma ja tyhmä.  

Se muuten, että joku on julkisuuden henkilö ei oikeuta kiusaamaan tai vainoamaan. Eri asia on joku yhteiskunnallisesti merkittävässä asemassa oleva henkilö, sellaista voi kritisoida enemmänkin. Kuten poliitikot, jalkaset ei ole tällaisessa asemassa.

Miksi syytät minua vainoamisesta ja kiusaamisesta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5963/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla että Anniina ei ole vielä oppinut miten otetaan kritiikkiä vastaan, jos se on se hänen lapsuuden traumansa jota hän hiljalleen opettelee?

Ei olla liian kriittisiä, jokainen me opitaan asioita pikku hiljaa. Anniina on vielä tosi nuori, ehtii oppia, viimeistään elämä opettaa häntäkin. Tuo on asia jonka oppii vasta iän ja elämänkokemuksen myötä. Nyt saarella oman perheen parissa on parhain hetki siihen. 

Minkä takia joillain on niin hirveän suuri tarve kritisoida toisia? Sitä voi tarkastella välillä itseäänkin ja miettiä miksi täytyy aina keksiä jotain negatiivista toisista. Vielä ehtii opettelemaan vaikka olisi keski-ikäinenkin.

Vierailija
5964/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astiat tiskattu, ukot ulkona ja akat palaneet tänne taas haukkumaan ja jankkaaminen. 

Vierailija
5965/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suoraan syyttänyt sinua mistään. Mutta annoit ymmärtää, että julkisuuden henkilöä saa aina arvostella.

Vierailija
5966/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suoraan syyttänyt sinua mistään. Mutta annoit ymmärtää, että julkisuuden henkilöä saa aina arvostella.

Ai et syyttänyt? Mä kysyin mistä anniinalle voi olla kateellinen niin sinä haukuit minut rumaksi, tyhmäksi ja kauheaksi ihmiseksi joka vainoaa, solvaa ja kiusaa Anniinaa. Että kuka se nyt solvaa ja ketä?

Vierailija
5967/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustus on kyllä nyt todella kärkästä ja pahan suopaa.

Pitäisi ymmärtää että tänne kirjoittaa valtava määrä ihmisiä, ainakaan valtaosa eivät millään muotoa halua olla ilkeitä, kuten minä, vaan asiallisesti on neuvottu ja kommentoitu. Miksi näillekin vastataan tosi rumasti? Haukutaan rumilla asioilla? Onko oikeasti taustalla jotain sellaista mihin pitäisi hakea apua? Tuntuu pahalta kun ovat siellä saaressa ihan keskenään vai onko appivanhemmat auttamassa?

Vierailija
5968/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla että Anniina ei ole vielä oppinut miten otetaan kritiikkiä vastaan, jos se on se hänen lapsuuden traumansa jota hän hiljalleen opettelee?

Ei olla liian kriittisiä, jokainen me opitaan asioita pikku hiljaa. Anniina on vielä tosi nuori, ehtii oppia, viimeistään elämä opettaa häntäkin. Tuo on asia jonka oppii vasta iän ja elämänkokemuksen myötä. Nyt saarella oman perheen parissa on parhain hetki siihen. 

Ei hän voi vain keski-ikäisenä alkaa opetella. Pitää osata jo.

Hän on vastuussa kolmesta lapsesta.

Vierailija
5969/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan sinä väitit, että mielipiteen kertominen ei ole solvaamista. Annoin esimerkin omasta mielipiteestäni jossa sanoin, että minun_mielestä sinä olet tyhmä ja ruma. Ja kas kummaa, kun se ei ollutkaan sinun mielestä minun mielipide, vaan luulit minun haukkuvan sinua.

Vierailija
5970/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anniina on influensseri ja sisällöntuottaja.

Pitää myös podcastia, maalaa tauluja, valokuvaa jne

Mulla on tuo podcast mennyt ohi. Onko jollain maksullisella kanavall vai voiko kuunnella ilmaiseksi. Onko paljon jaksoja ?

Vierailija
5971/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksi nyt ihmeessä joku uusi sana solvaaminen tilalle. Kyllästyttää jo monia. Ja älä enää mainitse kateutta. Täällä ei olla kateellisia. Monelle pitäisi maksaa kyseisestä elämästä. Kerrotaan vain mielipiteitä. Ja sitä varten palsta on. 

Lopeta solvaaminen niin sitten sitä ei tarvitse käyttää. Onneton sinä.

Mielipiteen kertominen tai eri mieltä oleminen ei edelleenkään ole solvaamista tai kateellisuutta.

Eri.

En ole väittänyt mitää tuollaista. Sanoin, että lopeta solvaaminen.

Edelleenkään minä en ole solvannut. Etkö tajua että se on joku muu kuin minä.

Toistin vaan mitä sanoin ja kyllä mielipiteenkin sanominen voi olla solvaamista, riippuu tyylistä. Ja ketä edes kiinnostaa toisten mielipiteet...pitää pysyä aiheessa ja jos ei ole hyvää sanottavaa niin suut suppuun.

Vierailija
5972/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuo podcast mennyt ohi. Onko jollain maksullisella kanavall vai voiko kuunnella ilmaiseksi. Onko paljon jaksoja ?

Kaksi.

Puuduttavaa lötinää henkisestä kasvusta.

Vierailija
5973/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suoraan syyttänyt sinua mistään. Mutta annoit ymmärtää, et

Edelleenkään minä en ole haukkunut Anniinaa. 

Vierailija
5974/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi.

Tässä hyvä esimerkki solvaamisesta. Jos haluaa väkisin sanoa mielipiteensä - negatiivisen sellaisen - ja käyttää elämästään aikaa sellaiseen, niin sen voi sanoa kohteliaasti hyviä tapoja noudattaen.

Vierailija
5975/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi.

Tässä hyvä esimerkki solvaamisesta. Jos haluaa väkisin sanoa mielipiteensä - negatiivisen sellaisen - ja käyttää elämästään aikaa sellaiseen, niin sen voi sanoa kohteliaasti hyviä tapoja noudattaen.

Ne nyt vaan on puuduttavaa lötinää henkisestä kasvusta.

Jokin ihme vimma nyt kaikkien somevaikuttajien tarttua ko aiheeseen.

Vierailija
5976/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi.

Ne nyt vaan on puuduttavaa lötinää henkisestä kasvusta.

Jokin ihme vimma nyt kaikkien somevaikuttajien tarttua ko aiheeseen.

Miksi haluat käyttää arvokasta aikaasi haukkumiseen?

Vierailija
5977/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi.

Okei :/ Ei ole sitten yhtään kyllä mun juttuni. Mutta varmaan aiheelle löytyy kuulijakuntaa, jos aktiivisesti ja säännöllisesti julkaisee jaksoja 

Vierailija
5978/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi.

Okei :/ Ei ole sitten yhtään kyllä mun juttuni. Mutta varmaan aiheelle löytyy kuulijakuntaa, jos aktiivisesti ja säännöllisesti julkaisee jaksoja 

Julkaisi kaksi alkukesästä vai oliko se loppukevättä, ja siihen se loppui into häneltäkin.

Vierailija
5979/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kysymykseen blogi Saaristossa suhisee kertoo saaristoelämästä Houtskarissa.

Vierailija
5980/9211 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en antaisi lapsieni kulkea sandaaleissa metsässä tai pusikoissa saaristossa. Enkä kulkisi itsekään.

Ketju on lukittu.