Voiko rakastaa puolisoaan jos kuitenkin pettää tätä?
Jotkut väittää kyllä voi silti rakastaa, mutta itse on tätä vaikea uskoa. Miten voisi pettää rakastamaansa ihmistä? Miten kukaan toista oikeasti rakastava voisi muka satuttaa toista noin pahasti?
Olen siis itse se toinen nainen ja varattuun mieheen rakastunut. Olen alkanut melkein vuoden kestäneen suhteen jälkeen ajatella, että ei mies taida rakastaa kuin itseään ja mahdollisesti lapsiaan. Miten tuollainen jatkuvasti toisen naisen kanssa seksiä harrastava mies voisi rakastaa yhtäkään naista romanttisessa mielessä? Takana pitkä suhde ja helposti lähti pettämään mun kanssa. Mies rakastaa itseään ja kulliaan. Tuntee naisia kohtaan himo, mutta ei rakkautta.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mies voi rakastaa jopa teitä molempia. Se, että miten paljon, on eri asia. Miehillä ei aina ole kovin suurta häpeää, kun tullaan siihen, että seksuaalisuutta pitää päästä toteuttamaan.
Ei miestä mua rakasta, se on täysin selvää. Kyllä hän kohtelisi mua toisella tavalla jos rakastaisi mua ja haluaisi tavata mahdollisimman paljon.
Siinä on kyllä kyse muustakin kuin miehen häpeästä. Vaimo ja lapset häpäistään, luottamus petetään, perhe, lojaliteetit ja perinnöt revitään palasiksi. Aivan uskomattoman puusilmäistä ajatella, että kyse olisi jostain seksuaalisuudesta. Suorastaan aivovammaista