Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko rakastaa puolisoaan jos kuitenkin pettää tätä?

Vierailija
24.06.2024 |

Jotkut väittää kyllä voi silti rakastaa, mutta itse on tätä vaikea uskoa. Miten voisi pettää rakastamaansa ihmistä? Miten kukaan toista oikeasti rakastava voisi muka satuttaa toista noin pahasti?

Olen siis itse se toinen nainen ja varattuun mieheen rakastunut. Olen alkanut melkein vuoden kestäneen suhteen jälkeen ajatella, että ei mies taida rakastaa kuin itseään ja mahdollisesti lapsiaan. Miten tuollainen jatkuvasti toisen naisen kanssa seksiä harrastava mies voisi rakastaa yhtäkään naista romanttisessa mielessä? Takana pitkä suhde ja helposti lähti pettämään mun kanssa. Mies rakastaa itseään ja kulliaan. Tuntee naisia kohtaan himo, mutta ei rakkautta.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepähän tiedät. Korvien välissä sulla on se ongelma. Olet panopuu, siis joutavanpäiväinen jakorasia. Mutta elä tyylilläsi. Kunhan levität jalkasi silloin kun ns oma mies haluaa niin siltä osin asia kunnossa.

En ole mikään jakorasia!!! Jakorasia jakaa monelle miehelle. Yhden miehen kanssa seksin harrastaminen ei tee kenestäkään naisesta jakorasiaa. 

Vierailija
42/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juuri olin tekemässä aloituksen että suhteessa oleva mies joka suhteen ulkopuolella flirttailee minulle ja itse olen sinkku, tulee minulle olo että hän pilkkaa minua. jos siis itse ihastun eikä miehellä tietenkään edes aikomusta jättää suhdetta  

Anna sen miehen nyt vaan suosiolla olla. Et sinä pettävää itsellesi halua, vai oletko heikko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ole havainnut että täällä joku yksi ja sama aloittaisi näitä pettämisjuttuja. Jos niitä on niin ehkä se johtuu siitä että niillä satuttaa toista mutta pettämisestä on tullut niin tavallista että voi jo sanoa että 'kaikki' pettää - kaikki on pelkkiä mätämunia ja kunnon ihmisiä ja suhteita ei enää ole missään ja kenelläkään. Minä olen ikään kuin alkanut nähdä monia näistä aloituksista jonain PROVOina jossa joku huutaa apua omaan hätäänsä. Näin tämäkin aloitus. Näen tässä miehen joka on jossain kulissiavioliitossa eikä rakasta puolisoaan vaikka on pitkä liitto. Onko koskaan edes rakastanutkaan? Nuoruudessaan on tämän kanssa pettänyt edellistä naistaan tajuamatta mitä teki eli kuinka voi satuttaa rakastamaansa ihmistä pettämisellä ja niin pahasti? Juttu on vaan se että siinä vaiheessa ei tajunnut omista tunteistaan yhtään mitään eikä ymmärtänyt mitä oli tekemä

Ei se muutu vaikka kuinka huudat. Olet rakastunut pettäjään joka pettää myös sinua mutta et halua nähdä totuutta. Oma valintasi elää valheessa.

Vierailija
44/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moraalisesti arvelluttavaa että et harrasta seksiä oman miehesi kanssa. Rakastatko häntä? Vai onko sinulla joku hyötysuhde vain häneen? Tarkoitatko kuitenkin itseäsi näillä kyseenalaistamisilla? 

Vierailija
45/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moraalisesti arvelluttavaa että et harrasta seksiä oman miehesi kanssa. Rakastatko häntä? Vai onko sinulla joku hyötysuhde vain häneen? Tarkoitatko kuitenkin itseäsi näillä kyseenalaistamisilla? 

Siis keneltä sä kysyt? Mä ap olen sinkku joten ei mulla ole mitään miestä jota pettäisin. Mistä keksit, että mulla on mies?

Vierailija
46/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saattaa mennä sekaisin nää ihanat moraaliset salarakkaat/pettäjät kun näyttää näitäkin riittävän.. laita huvikseen kysymys johonkin miehen alkukirjaimista et kuinka monta panoa täältäkin palstalla löytyy? 

Vierailija
47/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen käsitys rakkaudesta, jos sen "rakastetun" tietoista satuttamista, luottamuksen pettämistä sellaisena pitää. Rakastaako hakkaava puoliso kumppaniaan?

Hienoa, että jotkut saavat täydellisten ihmisten täydellistä rakkautta. Mitä itse olen huomannut 67 ikävuoteeni mennessä, että ihmiset rakastavat usein vaillinaisesti ja haavoittuneesti. Tekevät ristiriitaisia tekoja. Ovat saaneet vanhempainperintönä heikon itsetunnon tai jopa itsevihan, joka säteilee parisuhteeseen. Yrittävät ja epäonnistuvat. Toimivat itseään vastaan. Erehtyvät. Pettävät rakkaimpansa luottamuksen. Antavat addiktion syrjäyttää sen rakkaimman. Jne jne. Mutta silti epäonnistuen rakastavat.

Rakkaus on täydellistä vain paskoissa amerikkalaisissa elokuvissa.

Vierailija
48/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saattaa mennä sekaisin nää ihanat moraaliset salarakkaat/pettäjät kun näyttää näitäkin riittävän.. laita huvikseen kysymys johonkin miehen alkukirjaimista et kuinka monta panoa täältäkin palstalla löytyy? 

Oletko ihan tollo? 

Vierailija
49/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Mutta ei se tee siitä pettämisestä yhtään hyväksyttävämpää.

Vierailija
50/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepähän tiedät. Korvien välissä sulla on se ongelma. Olet panopuu, siis joutavanpäiväinen jakorasia. Mutta elä tyylilläsi. Kunhan levität jalkasi silloin kun ns oma mies haluaa niin siltä osin asia kunnossa.

En ole mikään jakorasia!!! Jakorasia jakaa monelle miehelle. Yhden miehen kanssa seksin harrastaminen ei tee kenestäkään naisesta jakorasiaa. 

Petollinen jakorasia sinä olet. Häpeä. 

En ole petollinen koska en petä ketään. En ole jakorasia koska en jaa lukuisille miehille.

Sun logiikalla sä olet itsekin jakorasia.

Vierailija
51/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi. Mutta ei se tee siitä pettämisestä yhtään hyväksyttävämpää.

Rakastamaansa ihmistä ei petä. Kuten sanottua voi uskoa rakastavansa, mutta usko ei tee asioista totta. Seksiä voi harrastaa muiden kanssa, mutta silloin rakastettu ihminen tietää tämän.

Vierailija
52/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on ihmiselle susi

Vierailija
53/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petollinen jakorasia sinä olet. Häpeä. 

En ole petollinen koska en petä ketään. En ole jakorasia koska en jaa lukuisille miehille.

Sun logiikalla sä olet itsekin jakorasia.

Todellakin olet petollinen jakorasia. Moraalisi kestää helposti pettämisen, kerran olet varatun mieh

Ole hiljaa jakorasia.

Vierailija
54/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä sinä AP olet petollinen. Moni ei pysty tuohon mihin sinä pystyt. Samalla myös tilaat itsellesi onnetonta elämää. Näin se vain menee.

Vierailija
55/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yhden ihmisen kanssa seksin harrastaminen tekee kenestäkään jakorasiaa? Onko kaikki parisuhteessa olevat naiset jakorasioita?

En ymmärrä tuon yhden skitsoilijan logiikkaa.

eri

Vierailija
56/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kyllä sinä AP olet petollinen. Moni ei pysty tuohon mihin sinä pystyt. Samalla myös tilaat itsellesi onnetonta elämää. Näin se vain menee.

Ketä ap pettää jos hän on sinkku? Mikä on hätänä sulla ja muilla sun kaltaisilla kun pitää tuolla tavalla solvata tuntematonta ihmistä?

Vierailija
57/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit väittää rakastavasi häntä, jos pystyt olemaan hänen kanssaan tietäen että hän menee kotiin vaimonsa luokse? 

Vierailija
58/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit väittää rakastavasi häntä, jos pystyt olemaan hänen kanssaan tietäen että hän menee kotiin vaimonsa luokse? 

Miten pihalla te jotkut olette tunteista?

Vierailija
59/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole tunteita lainkaan jos suru ja petetyksi tulemisen tunne ei ole päällimmäisenä tuollaisessa tilanteessa. Suljet ne kaikki pois ja himokkaana rakastelet hänen kanssaan? 🤢🤢🤢

Vierailija
60/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole tunteita lainkaan jos suru ja petetyksi tulemisen tunne ei ole päällimmäisenä tuollaisessa tilanteessa. Suljet ne kaikki pois ja himokkaana rakastelet hänen kanssaan? 🤢🤢🤢

Mitä sä mulle raivoat ap:n tekemisistä?