Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko rakastaa puolisoaan jos kuitenkin pettää tätä?

Vierailija
24.06.2024 |

Jotkut väittää kyllä voi silti rakastaa, mutta itse on tätä vaikea uskoa. Miten voisi pettää rakastamaansa ihmistä? Miten kukaan toista oikeasti rakastava voisi muka satuttaa toista noin pahasti?

Olen siis itse se toinen nainen ja varattuun mieheen rakastunut. Olen alkanut melkein vuoden kestäneen suhteen jälkeen ajatella, että ei mies taida rakastaa kuin itseään ja mahdollisesti lapsiaan. Miten tuollainen jatkuvasti toisen naisen kanssa seksiä harrastava mies voisi rakastaa yhtäkään naista romanttisessa mielessä? Takana pitkä suhde ja helposti lähti pettämään mun kanssa. Mies rakastaa itseään ja kulliaan. Tuntee naisia kohtaan himo, mutta ei rakkautta.

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jollain tapaa voi silti rakastaa, mutta eihän se sellaista kokonaisvaltaista välittämistä ainakaan voi olla

Vierailija
2/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tää puolison pettämis-draama vaan jatkuu ja jatkuu täällä? Mikä juttu tämä oikein on? Kehen sinä ap viittaat. Onko sinulla kiikarissa joku "toisena naisena ollut." Sää jatkuvasti vihjailet tuollaisesta täällä. 

Vierailija
4/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. 

Tämä. Voi sanoa ja lässyttää, mutta teot kertovat totuuden.

Vierailija
5/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta voi kuvitella rakastavansa. Se on kuitenkin itsepetosta.

Vierailija
6/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen käsitys rakkaudesta, jos sen "rakastetun" tietoista satuttamista, luottamuksen pettämistä sellaisena pitää. Rakastaako hakkaava puoliso kumppaniaan?

Vierailija
7/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan lapsiaankin rakastaa vaikka hoitelee naapurin lapsia.

Vierailija
8/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Mies voi kyllä sanoa yhtä ja tarkoittaa muuta. Todennäköisesti on vain tyytyväinen tilanteeseen, vaimo hoitaa kodin ja lapset ja sinä toimit reikänä muille tarpeille.

Vierailija
9/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tää puolison pettämis-draama vaan jatkuu ja jatkuu täällä? Mikä juttu tämä oikein on? Kehen sinä ap viittaat. Onko sinulla kiikarissa joku "toisena naisena ollut." Sää jatkuvasti vihjailet tuollaisesta täällä. 

Anteeksi mitä? Mä olen itse se toinen nainen ja olen tyhmyyksissäni mennyt rakastumaan tuohon varattuun mieheen. Ei ole mun ongelma jos täällä on muitakin naisia jotka tekee aiheesta aloituksia. 

Vierailija
10/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakastaa lähinnä itseään ja kusipäisenä luonteena ei välitä, miten itselleen jossain mielessä rakkaita ihmisiä kohtelee.

Vierailija
11/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo voi tyydyttää mukavuudenhalua ja mies luulee omaa mukavuudenhaluaan rakkaudeksi.

Vierailija
12/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakasta.

Vierailija
13/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mitä? Mä olen itse se toinen nainen ja olen tyhmyyksissäni mennyt rakastumaan tuohon varattuun mieheen. Ei ole mun ongelma jos täällä on muitakin naisia jotka tekee aiheesta aloituksia. 

Vai niin. Epäilen, että aloittaja on palstan incel. Olen minäkin ollut toinen nainen, mutta en tiennyt siitä. Kerran olin avoimessa suhteessa, niin muitakin naisia oli. Enää en ihan vastaavaa meininkiä haluaisi ja toiseksi naiseksi en todellakaan ryhtyisi edelleenkään enkä suostu varattujen kanssa mihinkään sutinaan. 

HUOH. En todellakaan ole mikään incel vaan 45-vuotias aikuisen lapsen äiti. Mua suoraan sanottuna vi tuttaa kun tänne paskapalstalle ei voi mitään kirjoittaa kun heti ääliöt syyttämässä trolliksi. 

Vierailija
14/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demiamoria on monella persulla hakusessa. Demiamorinen henkilö rakastaa, mutta huomio vaihtelee vapaasti eikä kahlitse.

Vierailija
15/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" HUOH. En todellakaan ole mikään incel vaan 45-vuotias aikuisen lapsen äiti. Mua suoraan sanottuna vi tuttaa kun tänne paskapalstalle ei voi mitään kirjoittaa kun heti ääliöt syyttämässä trolliksi. "

Korkki kiinni. Älä larpaa palstan naisia ja lopeta tuon naisen kiusaaminen, jookos. Olet lurkannut jotain tommosta ja nyt kiusaat häntä täällä. Kun ei antanut pllua sulle vielä. 

Painu muualle. Mä olen naiseksi syntynyt nainen ja sellaiseksi itseni tunnen. Mä olen se toinen nainen ja mua ei vittujakaan kiinnosta muut toiset naiset. 

Laita itse korkki kiinni kun olet noin harhainen jo.

Vierailija
16/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demiamoria on monella persulla hakusessa. Demiamorinen henkilö rakastaa, mutta huomio vaihtelee vapaasti eikä kahlitse.

Minäpä rakastan ketä haluan, huomioin ketä haluan ja liikun miten ja missä haluan. Ukot ei määrää. 

Vierailija
17/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi. Ei satunnaisella fyysisellä kanssakäymisellä toisen kanssa ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. 

Vierailija
18/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

E ainakaan miehellä paneskelu tarvitse tunteita ollenkaan.

Vierailija
19/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten rakkaus on epätäydellistä ja usein haluamme keskenään ristiriidassa olevia asioita. Sanomme ja koemme, että lapset ovat tärkeintä; silti keskitymme töihin ja harrastuksiin, emmekä edes tunne lapsiamme. Sanomme, että arvostamme terveyttä; silti juomme, poltamme, emme liiku, syömme liikaa. Haluamme onnellisen liiton ja rakastamme puolisoa; samaan aikaan haluamme seksuaalista vaihtelua ja jännitystä elämään. 

Vierailija
20/102 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole havainnut että täällä joku yksi ja sama aloittaisi näitä pettämisjuttuja. Jos niitä on niin ehkä se johtuu siitä että niillä satuttaa toista mutta pettämisestä on tullut niin tavallista että voi jo sanoa että 'kaikki' pettää - kaikki on pelkkiä mätämunia ja kunnon ihmisiä ja suhteita ei enää ole missään ja kenelläkään. Minä olen ikään kuin alkanut nähdä monia näistä aloituksista jonain PROVOina jossa joku huutaa apua omaan hätäänsä. Näin tämäkin aloitus. Näen tässä miehen joka on jossain kulissiavioliitossa eikä rakasta puolisoaan vaikka on pitkä liitto. Onko koskaan edes rakastanutkaan? Nuoruudessaan on tämän kanssa pettänyt edellistä naistaan tajuamatta mitä teki eli kuinka voi satuttaa rakastamaansa ihmistä pettämisellä ja niin pahasti? Juttu on vaan se että siinä vaiheessa ei tajunnut omista tunteistaan yhtään mitään eikä ymmärtänyt mitä oli tekemässä. Tässä tämä toinen nainen on tuo naishaamu menneisyydestä. Mies halveksii omia tunteitaan ja syyttää itseään vain oman itsensä ja kullinsa rakastamisesta. Onko hän edes tämän naishaamun arvoinen? Mitä on rakastaminen 'romanttisessa mielessä'? Jos se on sielunkumppanuutta niin se on jäljellä vaikka tilanne olisi kuinka vaikea toteuttaa todellisuudessa ja arjessa. Epäilee tunteidensa olevan vain jotain himoa - mutta eikö rakastamisen ja himon tunteet voi sekoittua. Entäpä jos vuosia tukahdetut tunteet tuntuvatkin himolta kun ne niin kovasti vaativat että nyt pitää tehdä jotain konkreettista? Mies ei tiedä mitä se konkreettinen voisi olla muuta kuin seksi koska miten kertoa toiselle että kaikesta huolimatta tämä se vasta rakkautta onkin joka säilynyt vuosien läpi... Mutta silloin on hyvä muistaa että kosimista pidetään miehen rakkaudenosoituksena ilman muita sanoja. Ja tämäpä mies on jo kosinut 'tätä' naishaamua menneisyydestä joten se osio on jo hoidettuna. Ikävä vaan että silloin nainen antoi rukkaset. Rukkaset tulivat siksi että tilanne oli täysin väärä ja mahdoton, mutta mies olisi ollut oikea. Surullista ja todella sääli että tämmösen päälle on sitten eletty koko elämä - ja väärien ihmisten kanssa. Nyt on korjattava se mikä vain on mahdollista - parempi myöhään kuin milloinkaan. Nyt ei ole sijaa katkeruudelle ja muille ikäville tunteille! TÄMMÖISIÄ AJATUKSIA TÄSTÄ MAHDOLLISESTA PROVOSTA.    

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän