Miten ihmeessä 40-50 vuotiaana voi löytää vielä HYVÄN miehen
Koska tilanne on se että JOKAIKINEN hyvä mies on varattu!
Varatun saa kyllä helposti seksiin, mutta eroahan he ei vaikkei rakkautta olisi (en tiedä miksi, koska harvalla erityisen hyvä liitto)
Kukaan hyvä mies ei ole sinkku, eivät osaa olla yksin jos naisen saavat
Ainoa tilanne voisi olla että vaimo olisi kuollut tai ero olisi tapahtunut yllättäen ihan juuri, tällöin voi löytää hyvänkin miehen mutta erosta/kuolemasta toipunut hän ei ole
Miehiä kiinnostaa lähinnä seksi ja raha
Mistä ihmeestä hyvän voi löytää? Itse epäilen ettei mistään joten en myöskään etsi :D
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 36 vuotias mies.
kerta valikoima on 15-50 vuotiaat naiset ja osalla on huippukoulutus, voi olla omaisuutta ja lapsia ja lemmikkejä niin miksi en valitsisi parasta eli nuoren, raittiin, tatuoimattoman, ilman lemmikkejä elävän naisen joka haluaa perustaa perheen ja ajattelee muuta kuin omaa napaa?
Kysymys oli että voiko HYVÄN 40-50 vuotiaan miehen löytää joka olisi vapaa. Tämäkään ei vastannut aloittajan kysymykseen.
Fakta on, että tuon ikähaarukan naisen pitää aina ensin varmistaa, että mies on varattu. Hyvän miehen saa vain viemällä joltain muulta. Lesket, eronneet ja varsinkin naimattomat kannattaa kiertää kaukaa.
Olet kyllä niiiiiin kujalla. Arvaan että ei ole vielä omaa löytynyt kun jotenkin päätyy aina urpoja hetkeksi rinnalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät miehet löydetään nuorena ja pysytään naimisissa hautaan asti.
Tää on varmaan se oikea vastaus. Ja ne jotka ei oo löytäneet nuorena, tuskin tulevat löytämään vanhempanakaan. Ainakin kaikki tuttuni pitkissä parisuhteissa elävät ovat tavanneet parikymppisinä.
Mä löysin viiskymppisenä. Ei sitä koskaan tiedä.
Outoa, miksei voisi. Omani löysin terassilta muutama vuosi sitten, olin jon5kymmentä täyttänyt. Hyvä koulutus, kiva talo pk- seudulla. Mä sän nykyään olla ihan kotirouva. Mua muitaman vuoden nuorempi.
Mies oli ennen mua tinderöinyt, eikä sieltä ollut kivaa löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 36 vuotias mies.
kerta valikoima on 15-50 vuotiaat naiset ja osalla on huippukoulutus, voi olla omaisuutta ja lapsia ja lemmikkejä niin miksi en valitsisi parasta eli nuoren, raittiin, tatuoimattoman, ilman lemmikkejä elävän naisen joka haluaa perustaa perheen ja ajattelee muuta kuin omaa napaa?
Kysymys oli että voiko HYVÄN 40-50 vuotiaan miehen löytää joka olisi vapaa. Tämäkään ei vastannut aloittajan kysymykseen.
Fakta on, että tuon ikähaarukan naisen pitää aina ensin varmistaa, että mies on varattu. Hyvän miehen saa vain viemällä joltain muulta. Lesket, eronneet ja varsinkin naimattomat kannattaa kiertää kaukaa.
Mikäs vika leskissä on? Heidänkö syytä on, että puoliso otti ja kupsahti?
En ainakaan itse jaksa etsiä/nähdä niin paljon vaivaa etsimiseen. Varmasti jos asiaan paneutuisi kunnolla: liittyisi kaikille treffipalstoille, vastaisi kaikille ehdokkaille ja laskisi rimaa, että kävisi lähes jokaisen kanssa treffeillä, niin näin voisi löytää melko nopeasti jonkun. Plus tekisi itse paljon alotteita. Ei tekisi niin rajoitettua hakua, vaan siinä olisi vain muutama kriteeri ja loput antaisi mennä sormien välistä. Niin kyllä jonkun saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettideittipalveluista(ei Tinder, Suomi24 tai FB:n sinkkuryhmät), kun lukee miesten profiilit eikä tee valintaa pärstävärkkikertoimella, että kihelmöikö alapäässä.
Miesvaltaisilta aloilta ja harrastuspiireistä.
Tuttavien ja ystävien kautta.
Baarista.
Mä en todellakaan huoli miestä joka ei ulkonäöllisesti miellytä mua. En etsi mitään jumalaisen komeaa adonista vaan ihan tavallista suomalaista miestä. En voi mitään sille, että mua ei sytytä rumat ja/tai lihavat miehet.
Siinä kanssa yksi, joka etsii tavallista eli oikeasti top 5%-miestä. Oikeasti tavalliset miehet tiet
Mitä ihmettä sä oikein sekoilet??? Koskaan en ole parisuhteen aikana etsinyt jo seuraavaa!!!! Enkä todellakaan ole jatkuvasti seurustellut ja heti uutta suhdetta aloittanut!! Ennen viimeisintä parisuhdetta olin ollut parisen vuotta sinkku. Nyt kipeän eron ja rumasti jätetyksi tulemisen jälkeen olen ollut yli vuoden sinkkuna. Enkä tiedä olenko edes valmis mihinkään parisuhteeseen vielä. Ei naiset ole kuten moni miehistä, että heti pitää olla joku ja yksin ei osata olla.
Mene muualle sun typerien ja harhaisten oletuksien kanssa. Älä väitä tietäväsi minkälainen mä olen ja miten toimin. Olet todella vastenmielinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en etsi. En löytänyt hyvää miestä silloin kaksvitosenakaan, niin miksi sitten nyt. Olen ottanut asenteen, että sellainen tulee jos on tullakseen. Tuskin tulee.
Samoin ajattelen. Ei oo hirveen suuria odotuksia kyllä.
"Jos sinä hyvä, minä myös hyvä", vastasi neuvostoliittolainen ilotyttö kysyessäni hänen ammattitaitoaan. Ilman itsekehua voin tämän teille kertoa.
Hyvä mies siis komea pitkä ja varakas. Eikö nainen muka löydä helposti tuollaisia miehiä
Mitä ihmettä sä oikein sekoilet??? Koskaan en ole parisuhteen aikana etsinyt jo seuraavaa!!!! Enkä todellakaan ole jatkuvasti seurustellut ja heti uutta suhdetta aloittanut!! Ennen viimeisintä parisuhdetta olin ollut parisen vuotta sinkku. Nyt kipeän eron ja rumasti jätetyksi tulemisen jälkeen olen ollut yli vuoden sinkkuna. Enkä tiedä olenko edes valmis mihinkään parisuhteeseen vielä. Ei naiset ole kuten moni miehistä, että heti pitää olla joku ja yksin ei osata olla.
Mene muualle sun typerien ja harhaisten oletuksien kanssa. Älä väitä tietäväsi minkälainen mä olen ja miten toimin. Olet todella vastenmielinen tyyppi.
Itsehän sanoit etsiväsi parisuhdetta tavallisen hyvännäköisen kanssa nytkin, vaikka nyt et sitten yhtäkkiä olekaan valmis suhteeseen. Päättäisit jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en etsi. En löytänyt hyvää miestä silloin kaksvitosenakaan, niin miksi sitten nyt. Olen ottanut asenteen, että sellainen tulee jos on tullakseen. Tuskin tulee.
Samoin ajattelen. Ei oo hirveen suuria odotuksia kyllä.
Jep. Eipä tarvitse kuluttaa energiaa siihen deittirumbaan ja alituisiin pettymyksiin, kun ei odota liikoja. Jos jonkun kivan tyypin tapaakin, niin se on sitten vaan positiivinen yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän sanoit etsiväsi parisuhdetta tavallisen hyvännäköisen kanssa nytkin, vaikka nyt et sitten yhtäkkiä olekaan valmis suhteeseen. Päättäisit jo.
Painu hvettiin jo ja anna mun olla rauhassa.
Mitä tarkalleen ottaen kaipaat mieheltä? Miehiä kiinnostaa joka iässä: seksi, seikkaileminen, sota/bisnes. Yleensä naiset pystyvät ihan itse luomaan sen elämän, minkä haluavat, ja mies mies-ominaisuuksineen harvemmin tuo siihen oikeasti mitään sellaisia elementtejä, mitä nainen arvostaa
Jokainen hyvä mies on varattu, Niin onkin koska hyvä mies on komea ja rikas. Huono mies on ruma ja köyhä. Ota sitten varattu kyllä monet varatut miehet haluaa vaihtaa kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkalleen ottaen kaipaat mieheltä? Miehiä kiinnostaa joka iässä: seksi, seikkaileminen, sota/bisnes. Yleensä naiset pystyvät ihan itse luomaan sen elämän, minkä haluavat, ja mies mies-ominaisuuksineen harvemmin tuo siihen oikeasti mitään sellaisia elementtejä, mitä nainen arvostaa
Kyllä miehiä oikeasti kiinnostaa enemmän arjen jakaminen.
Tiedän monta hyvää. ei täydellistä miestä jotka ovat sinkkuina. Tuskailevat kovasti mistä löytää hyvä nainen. Naisten vaatimukset ovat usein mahdottomia.
M50
Vierailija kirjoitti:
Jokainen hyvä mies on varattu, Niin onkin koska hyvä mies on komea ja rikas. Huono mies on ruma ja köyhä. Ota sitten varattu kyllä monet varatut miehet haluaa vaihtaa kumppania.
Tuossa välissäkö ei ole mitään muuta? Sun harhaisessa maailmassa on vain rikkaita ja köyhiä? Vain komeita ja rumia? Mitäs siihen sanot, että ruma voi olla rikas tai komea köyhä? Tai on tavallisen näköinen keskituloinen?
Surullista, että joillakin on noin mustavalkoinen ajattelutapa.
Kyllä minä löysin 45 v. Hän tuli hakemaan minut kotoa, ts tuli työkeikalle kotiini. Ensin olin tyypillinen av-mamma - ei nyt sovi ottaa tupakoivaa ja minua matalammin koulutettua miestä. Päätin kuitenkin ensin vain pitää hauskaa, kunnes opin, että mieshän onkin erittäin älykäs, myös tunneälykäs. Nyt 10+ v aviossa. Enkä ole enää niin ennakkoluuloinen kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehiä oikeasti kiinnostaa enemmän arjen jakaminen.
Tiedän monta hyvää. ei täydellistä miestä jotka ovat sinkkuina. Tuskailevat kovasti mistä löytää hyvä nainen. Naisten vaatimukset ovat usein mahdottomia.
M50
Tämähän on siis sinun mielipiteesi, että nämä mieskaverisi ovat "hyviä". Ja heidän käsityksensä hyvästä naisestakin on usein varsin eri, kuin millaista elämää nainen haluaa elää. En minä ainakaan ole eläissäni edes tavannut sellaista miestä, jonka kokisin tuovan arkeeni jotakin lisäarvoa
Minä löysin hyvän miehen 40-vuotiaana. Hän oli tuolloin muutaman vuoden vanhempi.
Omien aiempien erojemme syyt olivat ihan objektiivisestikin katsoen lähinnä vastapuolen syytä. Olimme olleet naiiveja.
Meillä siis oli ollut huonoa tuuria, että alkuun niin mukavista puolisoistamme oli kuoriutunut hyvin, hyvin ikäviä ihmisiä ajan myötä. Naamiot oli siis riisuttu.
Mutta kyllä ehdottomasti naisen itsekin pitää olla vaatimustensa mittainen, eikä vain toiveikkaasti huudella joulupukin listaa tuuleen.
Nimittäin hyvillä miehillä on myös kriteerinsä - ja varsinkin jos ovat elämässään jo oppirahat maksaneet.
Meillä on pian vuosikymmen mennyt kivasti yhdessä. Parin löytäminen on osin tuuripeliä ja on osansa myös sillä, että eletty elämä jättää meihin jälkensä. Hyvässä ja pahassa.
Ei kyse ole iästä, lainkaan. Tunnen 80+ iässä rakastuneen pariskunnan.
Yleensä jos ihminen kehuskelee itseään tolla tavalla, ei ole kyseessä mikään huippuihminen, vaan tyyppi on täynnä itseään. Tuon ikäisen luulisi jo oppineen vähän nöyryyttä elämässä.