Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä 40-50 vuotiaana voi löytää vielä HYVÄN miehen

Vierailija
24.06.2024 |

Koska tilanne on se että JOKAIKINEN hyvä mies on varattu!

Varatun saa kyllä helposti seksiin, mutta eroahan he ei vaikkei rakkautta olisi (en tiedä miksi, koska harvalla erityisen hyvä liitto)

Kukaan hyvä mies ei ole sinkku, eivät osaa olla yksin jos naisen saavat

Ainoa tilanne voisi olla että vaimo olisi kuollut tai ero olisi tapahtunut yllättäen ihan juuri, tällöin voi löytää hyvänkin miehen mutta erosta/kuolemasta toipunut hän ei ole

Miehiä kiinnostaa lähinnä seksi ja raha

Mistä ihmeestä hyvän voi löytää? Itse epäilen ettei mistään joten en myöskään etsi :D

Kommentit (173)

Vierailija
81/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen pakko on edes löytää miestä? Mä olen huomannut, että elämä on parempaa ilman miestä. Sori siitä. 

Vierailija
82/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tiedossa yksi tai kaksi oikeasti hyvää miestä ja sinkkuja. Molemmat menneet täydelliseen rapakuntoon ja menettäneet elämänhalunsa. Eivät enää välitä mistään yms yms kamalaa. Olen ihan voimaton enkä tiedä mitä teen. Olen lähisukulainen mutta en voi olla vaimo ja mä ja mun mielipiteet ja ajatukset eivät paina missään. Ovat täysin jumittuneita omiin uomiinsa ja ajatusmalleihinsa. Toinen just sano että häntä ällöttää aivan hirveästi kaikki tämä seksi jota tulee joka puolelta. Jos välittäisivät itsestään voisivat mennä hyvinkin 20 vuotta itseään nuoremmista. Nyt ainakin toinen panee sen piikkiin että ei ole muka tarpeeksi pitkä ja kuitenkin siitä on muinoin olleet sellaisetkin naiset kiinnostuneita jotka häntä pitempiä. Koska tunnen nämä tyypit niin sanosin että äitisuhteella on ollut suuri merkitys mutta naiset joihin ovat päätyneet ovat olleet kauhistus. En siis syytä naisia varsinaisesti mutta olen sitä mieltä että jos

Eivät nämä miehet ole "hyviä", jos ovat rapakunnossa ja masentuneita, eivätkä välitä edes itsestään. Tuo, että miehet "saavat parisuhteesta elinvoimaa" on siitä naisesta vampiroitua elämänenergiaa

Paras avioliitto on sellainen, missä mies on niin menestyvä, että ostaa naiselle oman talon ja suhde pysyy "tapailuasteella", molemmilla omat elämät, jne. Jos mies jakaa naisen kanssa asunnon, tämä vaikuttaa naiseen maskulinisoivasti ja nainen joutuu seksiorjaksi. Se ei ole oikein, eikä ollenkaan hyväksi naiselle

Ironisestihan tilanne on tämä - suurimmalla osalla on se oma koti, ja sitten ihmetellään, kun yhteistä maaperää ei ole. Miesten kodeissa on aivan erilainen energia kuin naisten, eivätkä naiset halua olla missään tekemisissä miesenergian kanssa. Tästä ei tarvitse loukkaantua, se on ennemminkin luonnonlaki. Luonnossa naaraat viettävät pääosin aikaa keskenään ja pienten poikastensa kanssa, eivät koiraiden. Avioliitto ja parisuhde ovat ihan humbuugia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mies siis komea pitkä ja varakas. Eikö nainen muka löydä helposti tuollaisia miehiä

Olet väärässä. Hyvä mies on normaali, kohteilias, ei mt-ongelmia, hygienia kunnossa. Ulkonäkö ja varakkuus on toissijaisia. 

Vierailija
84/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla kauniimpi.

Vierailija
85/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mies siis komea pitkä ja varakas. Eikö nainen muka löydä helposti tuollaisia miehiä

En ole kiinnostunut tuollaisista miehistä. Mun mies on toisenlainen.

Vierailija
86/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli oikeasti hyvä mieli :). Yksinäistä loppuelämää vain, kukapa olisi arvannut, kun nuorena kukaan ei ollut tarpeeksi rikas, komea ja korkea statuksinen.

Vierailija
87/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen pakko on edes löytää miestä? Mä olen huomannut, että elämä on parempaa ilman miestä. Sori siitä. 

Ei olekaan pakko. Mutta kun tapasin mieheni niin se oli siinä. Halusin hänet.

Vierailija
88/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät miehet löydetään nuorena ja pysytään naimisissa hautaan asti.

Niin no, kyllä niitä on hyviäkin miehiä, joiden vaimo päättää ottaa eron kun löytyy jännempi tai muuten vaan ei sovi luonteet yhteen. Useimmiten erotaan juuri 40-50 vuotiaina kun mahdolliset lapset jo isoja.

Vierailija
89/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkalleen ottaen kaipaat mieheltä? Miehiä kiinnostaa joka iässä: seksi, seikkaileminen, sota/bisnes. Yleensä naiset pystyvät ihan itse luomaan sen elämän, minkä haluavat, ja mies mies-ominaisuuksineen harvemmin tuo siihen oikeasti mitään sellaisia elementtejä, mitä nainen arvostaa

Kyllä miehiä oikeasti kiinnostaa enemmän arjen jakaminen.

Tiedän monta hyvää. ei täydellistä miestä jotka ovat sinkkuina. Tuskailevat kovasti mistä löytää hyvä nainen. Naisten vaatimukset ovat usein mahdottomia.

M50

Tämähän on siis sinun mielipiteesi, että nämä mieskaverisi ovat "hyviä". Ja heidän käsityksensä hyvästä naisestakin on usein varsin eri, kuin millaista elämää nainen haluaa elää. En minä ainakaan ole eläissäni edes tavannut sellaista miestä, jonka kokisin tuovan arkee

I rest my case.  ja lainaan itseäni "Naisten vaatimukset ovat usein mahdottomia"

Suurin osa ihmisistö on yleensä hyviä. Joitkin, nykyään useimpia, ärsyttää pienet asiat ja kommunikaatio tuntuu ontuvan hurjasti

Vierailija
90/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Hyvä mies on normaali, kohteilias, ei mt-ongelmia, hygienia kunnossa. Ulkonäkö ja varakkuus on toissijaisia. 

Taidat itse olla naimisissa.

Mulla esim yksi kaveri joka oli ihan sekopään naisen kanssa naimisissa 20 vuotta. Nyt 51v haluaisi uuden puolison, mutta on todella varauksellinen ja lopettaa aina orastavan suhteen ensimmäiseen erimielisyyteen. Uskon, etä hän olisi ihan ok kumppani jos uskaltaisi taa elää ja huomata, että elämä ei ole koskaan täydellistä.

Vierailija
91/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse mies 50+ ja olen monella tapaa ihan erinomainen. En tosiaan tyydy elämässä enää yhtään mihinkään, ja siksikin katselen vain 15-20v nuorempia, ja saan. Myös ylipainoiset, persut ja hännystelijänsä ovat aivan ehdottoman nounou. 

Millä tavalla ihminen joka on jäänyt niin jälkeen ihmisen normaalista kehityksestä, että on 20 vuotta nuorempien kanssa henkisesti samalla tasolla, voisi olla "erinomainen"?

Ei ikä kerro henkisestä kehityksestä. Moni nuorempi on paljon älykkäämpää seuraa kuin keski-ikäiset kaavoihinsa kangistuneet jotka ei voi edes kuvitella muiden voivan olla erilaisia. Muutenkin miesten ja naisten mieltymykset on töysin erilaiset, yleensä ns. elämää nähneet naiset on vaan kimppu erilaisia ongelmia, varsinkin jos ovat eronneet. Ja miehen pitäisi ottaa tämä taakakseen? Ei kannata. 

Vierailija
92/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät miehet löydetään nuorena ja pysytään naimisissa hautaan asti.

Höpölöpö. Ihmiset muuttuvat.

Ap: tuossa iässä on paljon eronneita miehiä, jotka on epätoivoisia. 

Ei miehen arvo kasva vuosien karttuessa. Saati että nuoret naiset läskeistä  kaljuista keski-ikäisistä innostuisivat.

Vierailija
93/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin 57-vuotiaana 53-vuotiaan miehen. Enkä edes etsinyt.

Vierailija
94/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin taitaa olla onnellinen lopputulos, jos toinen pettää ja toiselle on ihan ok paneskella varattuja. Miksi siis edes tavoitella sellaista? 

Vierailija
95/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa hyviä miehiä. On olemassa sopivia ja kehityskelpoisia miehiä.

En ihmettele, että teillä ihmisyyden ja yksilöllisyyden näin rujosti yksinkertaistavilla on vaikeuksia. 

Vierailija
96/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse mies 50+ ja olen monella tapaa ihan erinomainen. En tosiaan tyydy elämässä enää yhtään mihinkään, ja siksikin katselen vain 15-20v nuorempia, ja saan. Myös ylipainoiset, persut ja hännystelijänsä ovat aivan ehdottoman nounou. 

Millä tavalla ihminen joka on jäänyt niin jälkeen ihmisen normaalista kehityksestä, että on 20 vuotta nuorempien kanssa henkisesti samalla tasolla, voisi olla "erinomainen"?

Ei ikä kerro henkisestä kehityksestä. Moni nuorempi on paljon älykkäämpää seuraa kuin keski-ikäiset kaavoihinsa kangistuneet jotka ei voi edes kuvitella muiden voivan olla erilaisia. Muutenkin miesten ja naisten mieltymykset on töysin erilaiset, yleensä ns. elämää nähneet naiset on vaan kimppu erilaisia ongelmia, varsinkin jos ovat eronneet. Ja miehen pitäisi ottaa tämä taakakseen? Ei kannata

Kyllä se aika paljon kertoo. Jos ihminen ei muutu ajatuksiltaan mitenkään 20 vuodessa, jokin on vialla. Älystä ei tietenkään kerro, mutta äly on eri asia kuin eri ikävaiheisiin kuuluva kasvu.

Vierailija
97/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemalla kauniimpi.

Hehe, en ikinä huolisi noin typerää miestä, joka haluaisi minut vain rapistuvan ulkonäön takia.

Tuo on loukkaava ajatus ja paljastaa sinun kyvyttömyytesi normaaleihin tunteisiin ja matalan älykkyyden. 

Vierailija
98/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin 57-vuotiaana 53-vuotiaan miehen. Enkä edes etsinyt.

Lisään: sekä hänellä että minulla on ollut mt-ongelmia, joista olemme kuitenkin toipuneet. Jos kuvittelee niiden olevan ihmisyyden ulkopuolisia ja loppuiäksi leimaavia asioita, joutaakin jäädä yksin. 

Silloin on itse kehittymätön ja typerä, eikä ansaitse toista ihmistä. Sairastuminen ei koskaan ole itseaiheutettua.

Vierailija
99/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä 49v mies löytäisi hyvän alle 40v naisen?

Niinpä, ei mistään kaupungeista.

Pitäisikö sitä alkaa pölynimurikauppiaaksi maaseudulle niin oisko sielläkään?

Vierailija
100/173 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen löytänyt ja hyvän löysinkin. Katso jotain harrasteita tai kulje rautakaupoissa ja tietokoneliikkeissä ja kysele kaikenlaista, kun huomaat kiinnostavan henkilön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi