Minkä takia 40-50v miehet tykkäävät nuoremmista naisista (20-30v)
Tässä naisimmeisenä mietin että miksi mun ikäiset 40-50v miehet tykkäävät nuoremmista naisista, sellaisista 20-30- vuotiaista. En nyt usko että haluavat seurustella mutta seksiä kuitenkin. MItä heillä on sellaista mitä mulla ei
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Iästä riippumatta miehet tykkäävät eniten 20-22 -vuotiaista. Tuliko tämä yllätyksenä?
tuli kun se on 15-22.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen alkaa rumentua siinä 30 vuotiaana ellei aikaisemmin, siksi ne noin 20 vuotiaat naiset on parhaimpia. Tykkään itse myös 18-20 vuotiaista naisista eniten koska ne on kauneimpia. Naisella alkaa iän myötä iho huonontumaan,kiloja kertymään ja muutenkin ne lässähtää jotenkin iän myötä.
M32
Itse en ole juuri muuttunut yhtään sitten 20v. Uskon että siksi mieski on koko ajan minussa kiinni. En tiedä käy sitten kun alan tosissani näyttää vanhalta, mutta uskon kyllä rakkauteen. T.N32
Kyllä se rakkaus katoaa jos lihoat tai iän myötä lässähdät. Sinulla on jumalaiset geenit jos olet vielä 32 vuotiaana kaunis.
M32
He ovat viimein heränneet pesänrakennuspuuhiin. Omanikäiset naiset eivät ole enää hedelmällisiä niin pitää etsiä nuori.
Vierailija kirjoitti:
18...25 v naiset on kauniit.
30 v naisista iso osa bullukoita ja rähjääntyneitä.
Jos tapaan 25 vuotiaan naisen niin menee pari vuotta että tutustutaan ja pari vuotta avioliitossa ennen kuin aletaan lapsia tekee mutta huppis. Ei 30 vuotias äiti jaksa sitä rumpaa kuin 20 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen alkaa rumentua siinä 30 vuotiaana ellei aikaisemmin, siksi ne noin 20 vuotiaat naiset on parhaimpia. Tykkään itse myös 18-20 vuotiaista naisista eniten koska ne on kauneimpia. Naisella alkaa iän myötä iho huonontumaan,kiloja kertymään ja muutenkin ne lässähtää jotenkin iän myötä.
M32
Itse en ole juuri muuttunut yhtään sitten 20v. Uskon että siksi mieski on koko ajan minussa kiinni. En tiedä käy sitten kun alan tosissani näyttää vanhalta, mutta uskon kyllä rakkauteen. T.N32
Kyllä se rakkaus katoaa jos lihoat tai iän myötä lässähdät. Sinulla on jumalaiset geenit jos olet vielä 32 vuotiaana kaunis.
M32
Mun mieklestä kyllä 32 vuotiaat näyttää suurin osa vielä nuorilta
Vierailija kirjoitti:
He ovat viimein heränneet pesänrakennuspuuhiin. Omanikäiset naiset eivät ole enää hedelmällisiä niin pitää etsiä nuori.
Kukaan ei vaan halua eltaantuneita kehitysvammasiemeniä vanhoilta ukoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
M32
Mun mieklestä kyllä 32 vuotiaat näyttää suurin osa vielä nuorilta
Sä olet sitten alhaista tasoa jos noin väität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin miksi nuori nainen tykkää vanhemmasta. Miksei ne halua kokea komeaa nuorta miestä?
Ne katuvat myöhemmin ja itkevät terapioissa pappojen aiheuttamia hyväksikäyttötraumojaan. Nuori on vielä tyhmä eikä ymmärrä omaa parastaan.
Eikös heidän pidä sitten olla täyden holhouksen alla eli täysi-ikäisyyden ja suojaiän raja pitää nostaa 30 ikä vuoteen. Laitetaanko vielä punaiset pelle nenät päähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt se todistettiin: Naiset ovat jo 250 000 vuoden ajan pariutuneet 510 vuotta vanhempien miesten kanssa
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/847ca8f2-b341-41d2-bf09-dee197d6978d
Hypergamia on käsite biologiassa ja yhteiskuntatieteissä. Yhteiskuntatieteissä hypergamia tarkoittaa "ylöspäin naimista", toisin sanoen omaa asemaansa korkeamman puolison löytämistä.
Naiset ovat miehiä valikoivampia kumppaninsa valinnassa (Feingold, 1992; Hatfield & Sprecher, 1995; Hill & Hurtado, 1996; Kenrick et al., 1990).
510 vuotta vanhempi xD Oh hoh...
Nyt se todistettiin: Naiset ovat jo 250 000 vuoden ajan pariutuneet 5-10 vuotta vanhempien miesten kanssa
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/847ca8f2-b341-41d2-bf09-dee197d6978d
Hypergamia on käsite biologiassa ja yhteiskuntatieteissä. Yhteiskuntatieteissä hypergamia tarkoittaa "ylöspäin naimista", toisin sanoen omaa asemaansa korkeamman puolison löytämistä.
Naiset ovat miehiä valikoivampia kumppaninsa valinnassa (Feingold, 1992; Hatfield & Sprecher, 1995; Hill & Hurtado, 1996; Kenrick et al., 1990).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
M32
Lihoa tuskin pystyn , mutta vanhenemaan kyllä tulen jos ei teknologia tule ja estä.
No itse ainakin täytän tänä vuonna 40v ja nyt huomaa, että kyllä sitä vaan on yhtäkkiä lässähtähtänyt. Ihan muutamassa vuodessa. Kroppa vielä ok, mutta naamassa alkaa maan vetovoima näkyä. Eli vaihtaisin minäkin nuorempaan ja nätimpään, jos olisin mies. Toisaalta, tää vapauttaa jotenkin, et vanhenee. En ole kiinnostunut miehistä enkä seksistä, joten ihanaa kun loppuu tuijottelu. Ulkonäön vuoksi siis vaihtaisin joo, mutta muuten en tiedä, onko se niin järkevää.
Nainen on parhaimmillaan 16 vuotiaana.
M35
Vierailija kirjoitti:
No itse ainakin täytän tänä vuonna 40v ja nyt huomaa, että kyllä sitä vaan on yhtäkkiä lässähtähtänyt. Ihan muutamassa vuodessa. Kroppa vielä ok, mutta naamassa alkaa maan vetovoima näkyä. Eli vaihtaisin minäkin nuorempaan ja nätimpään, jos olisin mies. Toisaalta, tää vapauttaa jotenkin, et vanhenee. En ole kiinnostunut miehistä enkä seksistä, joten ihanaa kun loppuu tuijottelu. Ulkonäön vuoksi siis vaihtaisin joo, mutta muuten en tiedä, onko se niin järkevää.
Mä en halua, että mun mies mua vaihtaa :-( Surettaa niin kun rakastan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on parhaimmillaan 16 vuotiaana.
M35
Olen 36 ja allekirjoitan tuon täysin!
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin miksi nuori nainen tykkää vanhemmasta. Miksei ne halua kokea komeaa nuorta miestä?
Taidat olla katteellinen naene. Mite niin vanhempi silverfox ei voi olla komee. Ja sillä on kaikkee muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla katteellinen naene. Mite niin vanhempi silverfox ei voi olla komee. Ja sillä on kaikkee muutakin.
No siis voi mutta onhan nuor mies aina komeempi.
No ei se vaihda, jos sua rakastaa. Et älä itke. Ja jos vaihtaa, niin pärjäät kyllä itseksesi tai löydät miehen, joka sua arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emt, itseä ei oo koskaan kiinnostanut miehessä raha ja tulot. Parempi jos se näytää nuorelta ja on samaa ikäluokkaa ja meillä on samoja harrrastuksia jne.
Kun olin alle 20 vuotias ei ollut lainkaan kysyntää. Kun olin yli 20 niin hyvin vähän. Sitten kun täytin 30 niin kysyntä räjähti naiset 15-55 vuotiaiden välillä haluaisi seurustella.
Kyselin nuorilta alle 18 vuotiailta miehiltä onko heillä tänä päivänä kysyntää ja he sanoi että nuoret naiset ottaa ennemmin vanhemman eli ei.
Nuoret naiset taas perustelee sillä että vanhempi mies on kokeneempi, luotettavampi jne.
Nämä on niitä muuttumattomia luonnonlakeja ja ei auta vaikka kuinka jalkaa polkee maahan. Ne ei muutu.