Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies käski etsiä paremman miehen

Vierailija
24.06.2024 |

riidan yhteydessä. Tarkoittaako tämä että haluaisi erota, mutta ei jostakin syystä sano sitä suoraan? 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt hänelle selväksi, että haluan hänen kanssaan olla ja rakastan häntä. Tuntuisi oudolta, että olisi epävarma siitä. Riita tuli omasta mielestäni todella typerästä asiasta. Mies ikään kuin ymmärtää tahallaan väärin mut. Tarkoitukseni oli hyvä enkä itse siitä suuttuisi, mutta hän ilmeisesti koki asian toisin. Kyse ei ollut kotitöistä tai tämmöisestä turhan nipottamisesta. Pyysin vain aikaa ja läsnäoloa. Joskus tuntuu, että olisi parempi vain olla sanomatta mitään. 

ap

Hmmm, Riita tuli omasta mielestäni todella typerästä asiasta. PARIsuhde on kahden kauppa, et sinä voi esim yksin päättää, että riita tuli typerästä asiasta. Yleensä ne pienet asiat kätkee taakseen isompia asioita. 

Vierailija
22/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt hänelle selväksi, että haluan hänen kanssaan olla ja rakastan häntä. Tuntuisi oudolta, että olisi epävarma siitä. Riita tuli omasta mielestäni todella typerästä asiasta. Mies ikään kuin ymmärtää tahallaan väärin mut. Tarkoitukseni oli hyvä enkä itse siitä suuttuisi, mutta hän ilmeisesti koki asian toisin. Kyse ei ollut kotitöistä tai tämmöisestä turhan nipottamisesta. Pyysin vain aikaa ja läsnäoloa. Joskus tuntuu, että olisi parempi vain olla sanomatta mitään. 

ap

Hmmm, Riita tuli omasta mielestäni todella typerästä asiasta. PARIsuhde on kahden kauppa, et sinä voi esim yksin päättää, että riita tuli typerästä asiasta. Yleensä ne pienet asiat kätkee taakseen isompia asioita. 

Olemme siirtyneet maailmaan, jossa omasta tunteesta on tullut ilmoitusasia, jolla voi ilmoittaa faktan. Aloittaja voi vain ilmoittaa, että hänestä tuntuu nyt turhalta riidellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mutta voisitko ystävällisesti kertoa miten kukaan voi suuttua siitä että hänen seuraansa kaivataan? Ymmärrän, että jos kyseessä on joku stalkkeri tai vaikka exä joka kaipaa niin siitä suuttuisi, mutta kun kyseessä on oma tyttöystävä joka häntä kaipaa. 

Vierailija
24/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies! Älä edes luule, että kelpaat tuollaisena. Sinä olet vain vajavainen nainen. Jos opettelisit käyttäytymään kuin nainen, voisit viimein nousta tuosta selkärangattomasta surkeudestasi.

Näinhän se on. Mies on biologinen onnettomuus, kävelevä surkastuma, emotionaalisesti rampa, täysin kykenemätön empatiaan.

Tunteet, miesten pitäisi nyt viimein oppia jauhamaan niistä. Koska jos mies ei tunteistaan puhu, niitä on pakko olla miehen sisällä patoutuneena kuin norovirus-potilaalla, joka ei löydä vessaa. Sitten vain miehetkin jauhamaan loputtomasti jostakin miesten keksimästä agendasta, esim ilmastonmuutoksesta. Ja kutomaan pakolaisillesukkia ja leipomaan näille pullaa. 

Vierailija
25/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on vakavia asioita ja isoja murheita ja sitten joku suuttuu asiasta joka on aika perus edellytys parisuhteelle. Ihmiset on sanotaanko nyt ihan helvetin outoja. 

Vierailija
26/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän jotenkin koki että hän ei riitä tai kelpaa sinulle sellaisena kuin on. 

Vierailija
27/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mutta voisitko ystävällisesti kertoa miten kukaan voi suuttu

Minä en nyt tiedä mikä se tilanne siellä teillä oikeasti on, mutta tiedän että itsekin voisin tästä suuttua, esim jos aihe on jo puhuttu läpi, olen tehnyt parhaani sen eteen, että sitä yhteistä aikaa on, toisella ei ole mitään omaa ja on toiselle tästä kateellinen, jne 

Vierailija
28/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa miehiä, joilta saa sitä aikaa ja läsnäoloa, joten sellaisen voi ihan hyvin löytää. Puhun kokemuksesta. Ja vaikka ei löytäisikään, silti omassa tai ystävien seurassa on vähemmän yksinäisyyden tunnetta kuin yksinäisenä parisuhteessa. Lisäksi, jos tuntuu siltä, että riitaa tuon tuosta syntyy tämän miehen kanssa ihan ihmeellisistä pikkuasioista, tuolla ulkona on miehiä, jotka käyttäytyvät kuin tuntemasi normaalit ihmiset eikä niiden kanssa yksinkertaisesti ole tuollaista. 

Joten mitäpä tuota analysoimaan.

Vierailija
29/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässä on vakavia asioita ja isoja murheita ja sitten joku suuttuu asiasta joka on aika perus edellytys parisuhteelle. Ihmiset on sanotaanko nyt ihan helvetin outoja. 

Tiedätkö sinä mikä tilanne siellä ap kotona on? 

Vierailija
30/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa miehiä, joilta saa sitä aikaa ja läsnäoloa, joten sellaisen voi ihan hyvin löytää. Puhun kokemuksesta. Ja vaikka ei löytäisikään, silti omassa tai ystävien seurassa on vähemmän yksinäisyyden tunnetta kuin yksinäisenä parisuhteessa. Lisäksi, jos tuntuu siltä, että riitaa tuon tuosta syntyy tämän miehen kanssa ihan ihmeellisistä pikkuasioista, tuolla ulkona on miehiä, jotka käyttäytyvät kuin tuntemasi normaalit ihmiset eikä niiden kanssa yksinkertaisesti ole tuollaista. 

Joten mitäpä tuota analysoimaan.

Miehet on yksin parisuhteessa?

Vierailija
31/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin onnellinen jos joku kaipais mun seuraa

Vierailija
32/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyriutta.  Lapsellista.

Odottaa että alat vakuutellla että ketään muuta et halua ja että hän on ainoa jne.  Kypsymätön ja epävarma.

Vierailija
33/38 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä ap nyt on täysi narsisti jonka pitäisi luopua miehistä kokonaan ja hankkia korkeintaan koira. Hänellä ei myöskään ole omaa elämää, ei harrastuksia, ystäviä eikä kai töitäkään. Ja tämä kaikki av:llä pääteltiin siitä, että ap halusi mieheltään enemmän yhteistä aikaa.

Vierailija
34/38 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidellessä nyt heitetään vaikka minkälaista, miksi tästä on tehty isompi draama kun paljon rumemminkin sanotaan monesti?

Vierailija
35/38 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

No jostain se kuitenkin johtuu, että hän kokee sinulla olevan häntä kohtaan kohtuuttomia vaatimuksia. Keskustelkaa asiasta joskus myöhemmin, kun ette ole jo valmiiksi ärtyneitä.

Vierailija
36/38 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu etsi rikas ja komea mies koska sellaisen haluat kuitenkin.

Vierailija
37/38 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista olen ehdottanut itsekin vaimolleni jatkuvaan valitukseen tympääntyneenä. 

Ei ole vielä lähtenyt. Valitettavasti. 

Vierailija
38/38 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä mieheltä. Täältä saat sata eri mielipidettä eikä yksikään ole miehesi.

Itse olen sanonut noin riidellessä, kun tuntuu että puoliso vaatii kohtuutttomia. Jos koen jo tehneeni kaiken ja enemmän ja lähes nääntyväni arjessa ja puolison tarpeiden tyydyttämisessä ja sitten kuitenkin saan motkotusta siitä että milloin mitäkin en tee tarpeeksi, niin turhautumista se aiheuttaa ja vuosia jatkuessaan jopa epätoivoa. Aidosti voi tulla olo, että en riitä hänelle vaan joku muu toisenlainen olisi parempi. 

Monesti ihmisillä tuntuu olevan ajatus, että kumppanin pitäisi muuttua toisenlaiseksi jotta oma olo olisi hyvä. Se voi johtaa aika risaiseen ja epäterveeseen suhteeseen. Voi kysyä, miksi sitten rakastaa ja haluaa olla yhdessä jos kuitenkaan toinen sellaisenaan ei ole hyvä.