Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies käski etsiä paremman miehen

Vierailija
24.06.2024 |

riidan yhteydessä. Tarkoittaako tämä että haluaisi erota, mutta ei jostakin syystä sano sitä suoraan? 

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin kokee, että arvostelet häntä liikaa eikä hän pysty saavuttamaan asettamiasi standardeja. 

Vierailija
2/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin kokee, että arvostelet häntä liikaa eikä hän pysty saavuttamaan asettamiasi standardeja. 

Lisäksi mies tietää että nainen ei löydä sellaista miestä, joka täyttäisi hänen standardit. Tuolloin on helppoa pyytää etsimään parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti 

Vierailija
4/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kalastelua siitä, että riita loppuisi siihen, että hän saisi sinulta jonkinlaisen "en halua ketään muuta". Epävarmuutta itsestä.

Vierailija
5/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit varmaan juurta jaksaen tehnyt hänelle selväksi miten totaalisen huono hän on.

Vierailija
6/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä, että sinä joko hyväksyt hänet, kohtelet häntä hyvin ja elätte sopuisasti tai sitten etsit paremman miehen, jos hän ei kelpaa sinulle. Hänen ei tarvitse kuunnella huutoa ja riitelyä.

Vierailija
7/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt hänelle selväksi, että haluan hänen kanssaan olla ja rakastan häntä. Tuntuisi oudolta, että olisi epävarma siitä. Riita tuli omasta mielestäni todella typerästä asiasta. Mies ikään kuin ymmärtää tahallaan väärin mut. Tarkoitukseni oli hyvä enkä itse siitä suuttuisi, mutta hän ilmeisesti koki asian toisin. Kyse ei ollut kotitöistä tai tämmöisestä turhan nipottamisesta. Pyysin vain aikaa ja läsnäoloa. Joskus tuntuu, että olisi parempi vain olla sanomatta mitään. 

ap

Vierailija
8/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt hänelle selväksi, että haluan hänen kanssaan olla ja rakastan häntä. Tuntuisi oudolta, että olisi epävarma siitä. Riita tuli omasta mielestäni todella typerästä asiasta. Mies ikään kuin ymmärtää tahallaan väärin mut. Tarkoitukseni oli hyvä enkä itse siitä suuttuisi, mutta hän ilmeisesti koki asian toisin. Kyse ei ollut kotitöistä tai tämmöisestä turhan nipottamisesta. Pyysin vain aikaa ja läsnäoloa. Joskus tuntuu, että olisi parempi vain olla sanomatta mitään. 

ap

Osta koira.

Vierailija
9/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies! Älä edes luule, että kelpaat tuollaisena. Sinä olet vain vajavainen nainen. Jos opettelisit käyttäytymään kuin nainen, voisit viimein nousta tuosta selkärangattomasta surkeudestasi.

Vierailija
10/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on pirun hyvä neuvo.

Vierailija
11/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli yrität varastaa miehen kaiken ajan itsellesi? Elätkö vain miehen kautta? Tasapainoiseen arkee kuuluu myös työ, harrastukset ja ystävät. 

Vierailija
12/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Osta koira.

Koiralla on aikaa olla läsnä, eikä se pahastu jos vertailet sitä muihin koiriin.

Naapurin Murrekin osaa hakea palloa, istuu käskystä ja heiluttaa häntäänsä premmin kuin sinä senkin riivatun sekarotuinen typistettyhäntäinen piskinrääpäle.

Koirasi katsoo sinua silmiin ja rakastaa sinua kritiikistäsi huolimatta, ei väitä vastaan, vaan jatkaa koiranelämäänsä samanlaisena kuin ennenkin.

Vierailija
13/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on aina maailmalle enemmän toiveita kuin maailmassa on resursseja. Ja sitten ihmetellään, kun ei parisuhteita synny. Nainen voi seistä piiska kourassa miehen selän takana vaatimassa paljon tekemättä itse mitään.

Älä etsi itsellesi miestä vaan opettele yksin elämisen taito. Kuten yllä sanottiin, työ, harrastukset, ystävät, jne et tarvitse miestä sotkemaan omaa erinomaista elämääsi. Mistään ei löydy ihmistä, joka täyttäisi sinun kaikki narsistiset tarpeesi. Vai mistä sinusta kertoo erojen ja pettämisen yleisyys? 

Vierailija
14/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tekee sinut onnettomaksi, neuvo on ihan hyvä. Tosin itse vain eroaisin ja aitten löytyy uusi tai ei löydy.

Vierailija
15/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllästynyt nalkuttamiseen ja haluaa erota. Mutta koska miehen eroilmoitus on tabu, niin odottaa naisen tekevän aloitteen.

Vierailija
16/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä suhteen kipuilua, kun aikuistutaan. Viiden vuoden päästä tuo hymyilyttää.

Vierailija
17/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai kalastelua siitä, että riita loppuisi siihen, että hän saisi sinulta jonkinlaisen "en halua ketään muuta". Epävarmuutta itsestä.

Ei mahdoton, mutta erittäin epätodennäköinen mahdollisuus.

En pelaisi tätä korttia.

Vierailija
18/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies mitään erota halua vaan kokee ettei riitä sinulle. Ihminen on sokea omalle käytökselleen. Puhukaa niin, että sinä oikeasti kuuntelet. 

Vierailija
19/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies! Älä edes luule, että kelpaat tuollaisena. Sinä olet vain vajavainen nainen. Jos opettelisit käyttäytymään kuin nainen, voisit viimein nousta tuosta selkärangattomasta surkeudestasi.

Näinhän se on. Mies on biologinen onnettomuus, kävelevä surkastuma, emotionaalisesti rampa, täysin kykenemätön empatiaan.

Vierailija
20/38 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa sitä, että sinä joko hyväksyt hänet, kohtelet häntä hyvin ja elätte sopuisasti tai sitten etsit paremman miehen, jos hän ei kelpaa sinulle. Hänen ei tarvitse kuunnella huutoa ja riitelyä.

"Ei tarvitse kuunnella huutoa ja riitelyä" - minäkään en haluaisi riidellä, mutta jos miehellä on tapana heittää ilmaan puolittaisia lauseita ym. mistä joutuu usein itse kuvittelemaan loput, tulee niistä jatkuvasti väärinkäsityksiä, mitkä johtavat väkisin riitaan. Onko liikaa vaadittu, että aikuinen mies kertoisi asioista rehellisesti niin kuin ne ovat eikä jatkuvasti puhuisi salaperäisesti kysymysmerkkejä jättäen?

"Hae parempi mies" -lause on henkistä väkivaltaa. Hän ei itse kykene sanomaan, että haluaa erota, joten jälleen kerran jättää vastuun sinulle. Olen elänyt tuollaisen ihmisen kanssa 8 vuotta ja vaikka pääsääntöisesti arki on sujuvaa eikä juuri riidellä, tuollainen käytös nakertaa koko ajan pohjaa luottamukselta.