Jes! Alan opiskella astrologiaa Lontoossa! Mitä siihen sanotte??
Koulu on Lontoossa ja opiskelen pian astrologiaa. Mammoilla ei ole munaa opiskella sitä mut mulla on!
Kommentit (40)
Koska olen oinas, teen mitä lystään. Paitsi opiskelen astrologiaa, joka on hevonkukkua.
Millä rahoitat opiskelusi ja elämisesi aika kalliissa kaupungissa? Ei vissiin Kelan tuen piiriin kuulu tuo ala.
Vierailija kirjoitti:
Millä rahoitat opiskelusi ja elämisesi aika kalliissa kaupungissa? Ei vissiin Kelan tuen piiriin kuulu tuo ala.
Vain köyhä elää Kelan rahoilla mutta minä rahoitan elämäni omilla tienesteillä.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa. Mutta miten astrologiaa opiskellaan?
Siinä on paljon opeteltavaa. ei käy ap:ta kateeksi
Joo olen todella kateellinen siitä, että joku opiskelee humpuukia. Not.
Tee parannus ja pyydä Jeesus sydämeesi. Tuollaiset jutut johtavat ikuiseen kadotukseen.
Vierailija kirjoitti:
Tee parannus ja pyydä Jeesus sydämeesi. Tuollaiset jutut johtavat ikuiseen kadotukseen.
Hän on jo sydämessäni.
Vierailija kirjoitti:
Astrologiaa? Kas kun ei noituutta.
Se on jo vissiin suoritettu?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitatko valmistuttuasi horoskooppeja naistenlehtiin?
En. Olen kunnianhimoisempi.
Ei ole siellä tuollaisia virallisia kouluja. Trolli tarkoitti varmaan astronomiaa.
Lottoamisesta saisi paremmin rahaa takaisin ja se perustuu todennäköisyyslaskentaan eikä pseudotieteisiin.
Hienoa! Voisit suomentaa jotain astrologian klassikkoteoksia, jotka on englanniksi tunnettuja, mutta niiden käsittelemistä aiheista ei ole ikinä kirjoitettu suomeksi. Osaan englantia ja tiedän astrologian perusasiat, mutta en osaa englanniksi astrologian erikoissanastoa ja näin menee paljon ohi.
Missä päin Lontoota?