Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostatteko nykyään huonekaluja, tietotekniikkaa ym ja suunnitteletteko tulevaisuutta?

Vierailija
23.06.2024 |

Minule tuli sellanen fiilis, että en osta mitään ellei ole ihan pakko juttu esim. jos joku menee rikki niin tottakai ostan tilalle uuden.

Nostan kaikki rahat tilitäni.

Ei jotenkin vaan ole sellaista hinkua suunnitella sisustustakaan, kun tämä maailman tlanne on se mikä on. miten te muut ajattelet asiaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan jos hajoaa eikä pysty korjaamaan. Huvikseni en ostele mitään. Sisustamista harrastan tasan kerran, kun muutan asuntoon. Suunnittelen tulevaisuutta ihan toisella tavalla.

Vierailija
2/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä maailmantilanteessa muka on niin pelottavaa aiempaan verrattuna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä aina fiiliksen mukaan. Tavaraa ei tarvitse olla paljon mutta varmista että sinulla on kaikki mitä tarvitset kuitenkin ja elä omanlaistasi elämää. Muista suojella itseäsi mutta järkevällä tavalla. Raha on onneksi vain kuitenkin rahaa eikä aikaa saa rahalla eikä rahaa saa mukaansa kun täältä lähtee. Muista siis elää!

Vierailija
4/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, siis missä tilanteessa?

Vierailija
5/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri ja Riikka sanoi, ettei ole rahaa ja Venäjä hyökkää, niin en kuluta.

Vierailija
6/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan uutta telkkaria en tule enää ikinä ostamaan.

Vierailija
7/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut tuollainen

Vierailija
8/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostele ja olen myynyt omaisuuttani pois. Ei vain kiinnosta enää. Tosin syynä on, että iän myötä materialla ei ole enää yhtä suurta merkitystä kuin aikaisemmin, ainakaan minulle. Keskityn elämässäni muihin asioihin. 

Vierailija
9/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä maailmantilanteessa muka on niin pelottavaa aiempaan verrattuna?

Kysyitkö ihan tosissasi?

Vierailija
10/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän ihan normaalisti. Jatkuvaa turhaa ostelua sisustuksen nimissä en harrasta muutenkaan. Nykyisessä kodissa asuttu puolitoista vuotta ja pikkuhiljaa laitetaan mieleiseksi.  

Vierailija
11/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa ostaa juuri mitään. Aiemmin ostetut halpaversiot eivät ole pitkäkestoisia välttämättä ja asioita pitäisi uusia muutenkin. Joku voi kestää tuurilla.

Vierailija
12/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tabletilla pärjää mainiosti.

Vierailija
13/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tabletilla pärjää mainiosti.

Vierailija
14/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos evakkoon joudumme niin eikös silloin pidä säästää rahaa, eikä ostella huonekaluja? 

Vierailija
15/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpon hallituksen varmistuttua olen taas alkanut kuluttamaan ja olen paljon optimistisempi. PS ansiosta autoilijoiden ostovoimaa ei tuhota ainakaan tämän hallituksen aikana.

Kauhulla odotan jos tulee taas punavihreä hallitus, polttoaineet kohta 3e ja se heijastuu kaikkiin muihinkin hintoihin.

Vierailija
16/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan mun tinderii lisäaikaa et löydän naisen, herttaisen kaunokaisen ihanaa juu muttia vain suus naista ei mailla ei halmeilla tutti vain suus. Akuutti kriisi päällä joka säällä, järki jäässä hattu päässä varsinainen järjen jättiläinen ei onnex mikään känniläinen, mä saan vaan hittii eipä täs mittii antakaa tippii köyhälle raukalle kiittii, kova meno päällä, aurinkoisessa säässä mennään lujaa pitkin kapeeta kujaa.

Vierailija
17/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahhahhaa. Totta kai ostetaan samalla tavalla kuin ennenkin. Pitäiskö tässä johonkin poteroon kaivautua kun r yssä on paha? Höpsistä pussiin. Persutkin vajoaa pienpuolueeksi ja elämä on kuin ennenkin. Kyllä te nuoret olette herkkiä.