Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin juuri, että ärsyttää ja ahdistaa miehen 24h läsnäolo mökillä, kun yhtä aikaa lomaa

Vierailija
23.06.2024 |

Piti ehdottaa, että lähtisitköhän kalaan, kun alkoi sykkeet nousta tuohon akateemiseen  aikuislapseen, joka jättää kaiken hujan hajan.

Pieni säälinpoikanen kyllä kirpaisi, kun toinen luulee, että haluan kalakeittoa, kun halusin sen vaan muutamaksi tunniksi pois näkö-ja kuuloetäisyydeltä.

Ja tiedän, että minussakin vikaa, mutta en arvannut että tulee näin vahva hapenpuutteen tunne ja kaipuu omaan rauhaan. 

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa!Puolison kuuluu olla sinun paras frendi ja yhtiökumppani.

Vierailija
42/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on jos molemmat on introverttejä. Antaa luontaisesti toisilleen tilaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti aloittajan mies tajuaa häipyä noin toksisesta suhteesta.

Vierailija
44/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöinen paska provo palstalla päivystävältä velavanhapiialta tänään 😆

Vela ei ole = vanhapiika. Vanhallapiialla voi olla lapsia. Vela ei halua lapsia mutta voi olla naimisissa.

Mitä höpiset? Vela ja vanhapiika on täysin mahdollinen yhdistelmä sinkkunaiselle. Tarkista uudelleen vanhapiika-sanan merkitys: omia lapsia ei voi olla.

Vierailija
45/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun on ainakin pakko saada olla aina välillä yksin. Tuohan on ihan normaalia. 

Vierailija
46/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa pelisäännöt. Mieti mitkä asiat rasittavat, ja miten ne tulisi huomioitua. Jos haluat lojua viltillä ja lukea lehteä rauhassa, kerro että haluat sitä. Jos paikat on sotkussa, päätätte tavaroille säilytyspaikat ja sovitte käytännöistä siivoamisen suhteen.

Vierailija
47/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta on jos molemmat on introverttejä. Antaa luontaisesti toisilleen tilaa. 

Kyllä. Itse olen suhteessa introvertin kanssa. Asumme ja tulemme asumaan omissa asunnoissamme. Päivät vietetään omissa oloissamme, töissä ja muissa puuhissa. Joka ilta kuitenkin tapaamme ja useimmiten nukumme yhdessä. Joskus tehdään jotain yhdessä, mutta kumpikaan ei vedä hernettä nenään, jos toinen ei halua. Molemmilla sosiaalisuuden tarve täyttyy työssä ja mulla on vielä hetken kotona asuvat nuoret, jotka vaativat osansa. En jaksaisi suhdetta ekstrovertin kanssa.

Vierailija
48/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
49/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aloitus on provo, mutta jos ei ole niin pakko ihmetellä tapaa jolla ap puolisostaan puhuu (kirjoittaa). Toivon, että mies ymmärtää tilanteen, ja lähtee viettämään lomaansa ihan muualle. Jääköön ap viettämään lomaa ylhäisessä yksinäisyydessään.

N32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan