Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin juuri, että ärsyttää ja ahdistaa miehen 24h läsnäolo mökillä, kun yhtä aikaa lomaa

Vierailija
23.06.2024 |

Piti ehdottaa, että lähtisitköhän kalaan, kun alkoi sykkeet nousta tuohon akateemiseen  aikuislapseen, joka jättää kaiken hujan hajan.

Pieni säälinpoikanen kyllä kirpaisi, kun toinen luulee, että haluan kalakeittoa, kun halusin sen vaan muutamaksi tunniksi pois näkö-ja kuuloetäisyydeltä.

Ja tiedän, että minussakin vikaa, mutta en arvannut että tulee näin vahva hapenpuutteen tunne ja kaipuu omaan rauhaan. 

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo voi ihan aikuislapsi olla, jos osaa sentään kalastaa.

Vierailija
2/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hänet niin olet onnellisempi. Ansaitset parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin tunteesi! Myös meillä mies on lomalla takertuva.

Pointsit sinulle diplomaattisesta toimintatavastasi!

Vierailija
4/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde sillä aikaa itse kotiin ja jätä mies mökille.

Vierailija
5/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh, tämä on pakko olla sisäänrakennettu ominaisuus naisissa. Mennä naimisiin vaikka vihaa kumppaniaan.

Vierailija
6/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu.

Vierailija
7/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähde. Saan hikoilla sisällä pitkät päivät yötöissä. Ehkä tämä tästä, levitin jo auringonottopyyhkeet keskelle polkua ja viereen pinon lukemattomia Mökki lehtiä. Ihana rauha.

Ap

Vierailija
8/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan outo juttu.

Kai nyt voit suoraan kumppanillesi sanoa, että kaipaat myös omaa aikaa. Ei se mikään epätavallinen toive ole. Sitten suunnittelette lomaa sen mukaan, että kummankin toiveet tulee huomioiduiksi.

Vierailija
9/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oot lähellä oot takertuva. Kun oot harrastamassa oot itsekäs.

Siksi saat kenkää.

Sitten nainen ottaa koiran. Joka on jaloissa ja vaatii huomiota 24/7.

Go figure.

Vierailija
10/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi saat kenkää.

Go figure.

Sivuhuomautuksena tähän, että juurikaan siksi en ottaisi koiraa,vaikka niistä pidänkin.

Ap

Vierailija
11/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miehet eivät hoksottimillaan juuri loista eikä kyvyllään tajuta tunnelmaa, niin eiköhän kyllästymisesi häneen mene jossain vaiheessa perille.

Se on voinut jo mennä. Elätte kumpikin tyytymättöminä, tympääntyneinä parisuhteenne panttivankeina. Salaa toisiltanne. Ehkä mies suunnittelee parhaillaan sopivaa hetkeä nostaa kytkin viimeisen kerran, kun sinä lojut rasvaisena Mökkilehtiesi keskellä luullen itseäsi ovelaksi.

Elämä on valintoja. Elin samalla lailla kuin sinä 10 vuotta. Lopulta viha ja meidän molempien halveksinta tiivistyi niin hirveäksi myrkyksi ettei sitä enää voinut niellä. Lähdin. Kaikki mitä sen jälkeen olen tehnyt on ollut oma valintani. 

Vierailija
12/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähde. Saan hikoilla sisällä pitkät päivät yötöissä. Ehkä tämä tästä, levitin jo auringonottopyyhkeet keskelle polkua ja viereen pinon lukemattomia Mökki lehtiä. Ihana rauha.

Ap

Yötyöhän on tunnetusti raskasta ja kuluttavaa. Hyvä kun sinä saat tehdä päivällä ne yötyöt, vaikkakin ilmeisesti päivät on pitkät!

Vierailija
13/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen paska provo palstalla päivystävältä velavanhapiialta tänään 😆

Vierailija
14/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuollaiset pariskunnat tekevät sitten kun jäävät eläkkeelle? Ottavatko eron kun kumpikin on kotona jatkuvasti? Huvittavalta kuulostaa ap:n ongelma. Miksei lähtenyt itse, vaikka metsään tai kirpputorille.

Vierailija
15/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi saat kenkää.

Go figure.

Koirat nukkuvat 17h päivästä, eikä niille tarvitse toimia 24/7 terapeuttina ja kädestäpitäjänä, kun eivät oppineet tunnetaitoja lapsena. 

Vierailija
16/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin onnekas että on asunto JA mökki, voihan sitä vaihdella niin ettei molemmat ole jatkuvasti samassa paikassa. Ihan ymmärrettävää että haluaa välillä omaa aikaa. Sen jälkeen yhteinen aika ei ole itsestäänselvyys. 

Vierailija
17/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein käsitä.

Onko ap työsuhteessa, jossa loman edellytys on että se vietetään mökillä? Jos palaa kesken loman kaupunkiin, työnantaja tulee ja kiskaisee työntekijän hikiseen yötyöhön🤷

No, provoissa kaikki on mahdollista. 

Vierailija
18/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi saat kenkää.

Go figure.

Meillä on myös hyvin läheisyydenkaipuinen mies ja minä erakkotyyppinen nainen. Erehdyin ottamaan paljon seuraa kaipaavan koiran. Minä en sitä jatkuvaa huomioimisen tarvetta jaksanut, mutta koira siirtyi lopulta miehen koiraksi. He ovat paita ja peppu ja kumpikin saa kaipaamaansa huomiota ja läheisyyttä, he jopa nukkuvat yhdessä pedissä. 😀 Koira sopii ihmisille, joilla oli pienenä nalleja.

Vierailija
19/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan tuossa se ongelma on. Mitä miestä syytät? 

Vierailija
20/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan outo juttu.

Kai nyt voit suoraan kumppanillesi sanoa, että kaipaat myös omaa aikaa. Ei se mikään epätavallinen toive ole. Sitten suunnittelette lomaa sen mukaan, että kummankin toiveet tulee huomioiduiksi.

Ilman muuta, mutta se oman ajan toive pitäisi esittää hyvissä ajoin. Jos on tultu mökille viettämään aikaa keskenään, niin olisin minäkin hieman ihmeissäni, jos puolisoni hätistelisi minua pois. Ja jos oma puolisoni pyytäisi minua lähtemään kalaan, niin ensimmäinen ajatus olisi tosiaan, että hän haluaisi saada kalaa.

Mutta olet oikeassa, ap:n pitäisi varmaan sanoa miehelleen, ettei oikein viihdy tämän seurassa. Voi sitten tehdä omat johtopäätöksensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme