Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?
Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää.
Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?
"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.
Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"
Kommentit (1345)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on nainen löytänyt laatuisän lapsilleen. Tärkein ominaisuus vaimossa suihinottotaito 😂
Joo, kyllä on seksuaalisuus ja seksi tärkein asia suhteessamme minulle. Ei ainoa tärkeä asia, mutta tärkein.
En silti ole hymiöhöhöttelemässä jotakin muuta suhteissaan priorisoivien mielipiteille kuin vähämielinen wt-amis.
Sinulle varmaan mielestäsi on myös ok jos vaimollesi tärkein arvo sinussa on se kuinka hyvin imet hänen klitoristaan? Ei ainoa arvo mutta se tärkein arvo.
Tietenkin on OK.
No hyvä. Sittenhän on kaikki hyvin. Olette löytäneet juuri tasoisenne kumppanit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on nainen löytänyt laatuisän lapsilleen. Tärkein ominaisuus vaimossa suihinottotaito 😂
Joo, kyllä on seksuaalisuus ja seksi tärkein asia suhteessamme minulle. Ei ainoa tärkeä asia, mutta tärkein.
En silti ole hymiöhöhöttelemässä jotakin muuta suhteissaan priorisoivien mielipiteille kuin vähämielinen wt-amis.
Esität olevasi perheellinen mutta vaimon suihinotto on tärkeintä teidän suhteessanne. Mietipä nyt hetki. Kenen ulosanti onkaan älyllistä tässä?
Älä vääristele. Ketju alkoi siitä että sanoin että on olemassa naisia jotka ovat huonoja ottamaan suihin.
En ole sanonut että suihinottotaito on tärkeintä, seksi ja avoin s
Entä jos vaimo ei halua ottaa suihin? Ero ja lapset jakoon?
Ihmettelisin jos hänen seksuaalinen halunsa monien monien vuosien jälkeen lässähtäisi tuolla tavoin. Eiköhän jokainen pari sovittele yhteensopivuutensa _ennen_ pariutumista ja perheytymistä? Näin ainakin meillä.
Kovin hankalalle tuntuu täällä nyt ihmisten sulattaa että aivan oikeasti voi olla olemassa ihminen jolle parisuhteen tärkein elementti on seksuaalisuus. Jos sinulla se on jotain muuta niin ei ole minulta pois, miksi yrität vänkäämällä vängätä minun preferenssini suorastaan mahdottomaksi?
On täällä tyhmää porukkaa. Ettekö tunnista trolleja jotka haukkuu sekä miehet että naiset saadakseen pöhinää ketjuun?
Oikeassa maailmassa näin ajattelee vain murto-osa ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan nuorilla naisilla on niin paljon helpompaa ja enemmän mahdollisuuksia elämässään kuin vielä muutama vuosikymmen sitten naisilla oli.
Hyvin moni nainen valitsee sinkkuden tai hankkiutuu yksin äidiksi koska se on tehty mahdolliseski. Ei olla rriippuvaisia kenenkään elatuksesta ja naisille maailma ja yhteiskunta on avautunut aivan toisella tavalla. Kotiorjaksi ei ole pakko ryhtyä.
Nainen haluaa luoda uraa, elää vapaana ilman että kulkaan pyrkii kyttäämään ja mollaamaan ja yrittää lyödä itsetuntoa maahan. Naiset tietää mihin pystyvät ja uskaltavat toteuttaa sitä. Ei tarvita kainalosauva
'
Eikö olekin kiva, kun joku olettaa sinusta asioita tietämättä mitään. Tämänkin suhteen voisit katsoa sinne peiliin. Olet itse olettanut minusta vaikka mitä yhden tai kahden lauseen perusteella, joten minun olettamani ovat aivan yhtä oikeita vaikka epätoivoisesti koitatkin niistä kierrellä pois.
Kyllä, ne kirjoittamasi lauseet kertovat sinusta, aivan kuin minun kirjoittamani lauseet kertovat minusta. Minä en ole kuitenkaan kirjoittanut mitään, mikä antaisi sinulle edes vihjettä olettaa minusta asioita joita oletat, esim. ulkonäkökeskeisyyttä. Ne olet keksinyt omasta päästäsi, et kirjoitusteni perusteella. Sekin kertoo sinusta. Sen perusteella päättelen, että sinulla on tietty mielikuva naisista, jolla leimaat kaikki naiset kiinnostumatta siitä mitä he oikeasti sanovat. Eli stereotypisoit.
Miksi porukka selittää täälläkin jostain lapsien hoidosta ja muusta. Iso osa on jo lapset saatelleet omaan elämään ja haluavat päästä nauttimaan vapaasta seksistä ilman riskiä raskaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esität olevasi perheellinen mutta vaimon suihinotto on tärkeintä teidän suhteessanne. Mietipä nyt hetki. Kenen ulosanti onkaan älyllistä tässä?
Älä vääristele. Ketju alkoi siitä että sanoin että on olemassa naisia jotka ovat huonoja ottamaan suihin.
En ole sanonut et
Taidat ymmärtää aika vähän ikääntymisestä ja seksuaalisuuden muuttumisesta. Nuoruuden naiiviutta ehkäpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sanonut et
Sinä olisit voinut kuvailla sitä seksuaalisuutta vähän fiksummin kuin typistää parisuhteen arvon naisen suihinottotaitoihin. Et millään lailla anna kuvaa että ajattelisit vaimoasi jotenkin kauniisti ja kunnioittavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vääristele. Ketju alkoi siitä että sanoin että on olemassa naisia jotka ovat
Taidat ymmärtää aika vähän ikääntymisestä ja seksuaalisuuden muuttumisesta. Nuoruuden naiiviutta ehkäpä.
Olen kyllä aika nuori, eläkeikään vielä 6 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sanonut et
Ihmettelisin jos hänen seksuaalinen halunsa monien monien vuosien jälkeen lässähtäisi tuolla tavoin. Eiköhän jokainen pari sovittele yhteensopivuutensa _ennen_ pariutumista ja perheytymistä? Näin ainakin meillä.
Kovin hankalalle tuntuu täällä nyt ihmisten sulattaa että aivan oikeasti voi olla olemassa ihminen jolle parisuhteen tärkein elementti on seksuaalisuus. Jos sinulla se on jotain muuta niin ei ole minulta pois, miksi yrität vänkäämällä vängätä minun preferenssini suorastaan mahdottomaksi?
Olen eri, mutta minua kiinnostaa tietääkö vaimosi että seksi on sinulle hänessä ja parisuhteessa tärkeintä? Onko hän samaa mieltä siitä mille suhteenne perustuu? Minulla ei ole tarvetta kritisoida toisten suhteita, jokainen toimii tavallaan. Kiinnostaa vain siksi, että itse hyvin seksuaalisena ja seksistä nauttivana naisena en kuitenkaan missään nimessä haluaisi suhdetta jossa seksi on suhteen tärkein arvo. Se on kuitenkin sen verran muuttuvainen arvo eikä kukaan voi ennustaa omaa seksuaalisuuttaan varsinkaan iän myötä. Itse toivoisin parisuhteen perustana olevan jotain kestävämpää ja kokisin turvattomana jos tietäisin mieheni pitävän ihanaa seksielämäämme suhteemme perustana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vääristele. Ketju alkoi siitä että sanoin että on olemassa naisia jotka ovat
Sinä olisit voinut kuvailla sitä seksuaalisuutta vähän fiksummin kuin typistää parisuhteen arvon naisen suihinottotaitoihin. Et millään lailla anna kuvaa että ajattelisit vaimoasi jotenkin kauniisti ja kunnioittavasti.
Aivan kuin kenenkään vaimo kertoisi miehestään mitään kaunista ja kunnioittaisi häntä
Joku ei tajuu että seksuaalinen voi olla ilman suihinottoa.
Vierailija kirjoitti:
Joku ei tajuu kun trollataan.
Vierailija kirjoitti:
No voihan sitä, mutta ankeaksi menee molemmin puolin jos yksi merkittävä nautinnon muoto jätetään kokonaan kategorisesti pois.
Toki hyvässä seksielämässä pitää olla monta monta muutakin muotoa mukana. Kerran viikkoon saunapuhtaana vaniljaseksiä kun lapset ovat nukkumassa olisi todellinen kauhistus pidemmän päälle ja ainoana muotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jotkut ovat taitavampia kuin toiset. Jotkut eivät laiskuuttaan viitsi edes harjoitella, koska ällöä.
Viddu mitä pazkaa. Sitä ei ole pakko tehdä!
Ei tietenkään ole. Sitten on asteikolla vielä huononkin alapuolella, koska ei viitsi edes yrittää. Tämä on eri asia kuin pakko mihinkään.
No ei ole pakko yrittää imeskellä jonkun sukuelintä, jos ajatus siitä ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo seksi muodostuu yleensä yhdeksi isoksi ongelmaksi.
Mies haluaa enemmän, nainen vähemmän tai ei lainkaan.
Mies on tyytymätön (tyydyttymätön) sinkkuna. Nainen on ihan onnellinen yksinkin.
Hmmm.. tämä onkin se mielenkiintoinen juttu miksi miehiltä tulee vain seksi mieleen suhteesta puhuttaessa. Jos on vain seksiä vailla niin miksi perustaa tai hakea mitään parisuhdetta sen takia?? Eiköhän sitä seksi saa sieltä sun täältä ja ainakin maksullista sellaista jos ei muualta löydy.
Itselle parisuhteesta tulee mieleen seksin lisäksi yhteinen elämä mikä jaetaan niin hyvinä kuin huonoina aikoina. Jos nuo huonot ajat joutuisi kestämään läpi yksin niin olisi varmasti erilaista (masennus, vakava sairaus, joniun löheisen kuolema) kaikkea mahdollista mitä elämä tuo vastaan. Mutta parisuhteessa jos se on niin kuin sen pitäisi olla niin elämä jaetaan ja kestetään yhdessä toinen toistaan tukien vuorotellen. Ja hyvät asiat iloitaan yhdessä myös. Rakkaushan sitä suhdetta kasassa pitää tai sen pitäisi mäin olla mutta kuinka moni oikeastaan voi ilmoittaa rakastavansa ihan oikean aidosti sitä puolisoaan? Jos ei niin varmasti sitten ainoa asia mikä kiinnostaa on se seksi tai naisen kannalta ei mikään koska naiselle se rakkaus on sama asia kuin seksi meillä kun ei ole sitä miesten seksihormonia nimeltä testosteroni joten myös rakkautta mieheltä pitäisi saada että suhde kestäisi ja seksiä haluaisi aina vaan uudestaan siltä rakastavalta ihanalta mieheltään.
Olen hämmentynyt tästä keskustelusta, puhutaan vaan seksistä mutta ilman tärkeintä eli rakkautta miten ihmeessä sellainen suhde voi kestää tai ainakin naisen kannalta suhteesta tukee jotain aivan muuta kuin parisuhde jossa sen rakkauden voima kantaa ne ylä- ja alamäet. Kun nainen nimittäin tarvitsee muuta siihen seksiin kun testosteronia ei ole käytettävissä eikä miehen sukuelintä jonka se testosteroni innostaa toimintaan.
Nainen tarvitsee sitä rakkautta ja huolenpitoa tunnetta rakastamisesta joka taas sitten stimuloi naisen halua seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vääristele. Ketju alkoi siit
60-vuotias perheenisä? No hyvä kuitenkin että vaimo tykkää vanhasta mulkusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voihan sitä, mutta ankeaksi menee molemmin puolin jos yksi merkittävä nautinnon muoto jätetään kokonaan kategorisesti pois.
Toki hyvässä seksielämässä pitää olla monta monta muutakin muotoa mukana. Kerran viikkoon saunapuhtaana vaniljaseksiä kun lapset ovat nukkumassa olisi todellinen kauhistus pidemmän päälle ja ainoana muotona.
Toivottavasti nämä seksuaaliset mieltymykset on selvitetty suhteen alkutaipaleella, että ovatko ne molemmilla samat. Jos poikkeavat kovasti toisistaan, niin ei kannata yhteiseloa viritelläkään ollenkaan, vaan eri suuntiin jos seksi on kovin tärkeää. Tai sitten on hyväksyttävä ettei sitä omaa seksimuotoa tule saamaan. Ketään kun ei voi pakottaa, painostaa tai manipuloida sellaiseen seksiin jota ko ihminen ei halua. Eri
itsehän siellä mikälie kujan tallaaja naikkonen vonkaa ja vohkaa perässä;saat poikalapsia, saat alapäätä, vastaan kyllä kosintaa myöntävästi, jne. kaikki ei usko kun on monta kertaa heitetty pois perästä häiriköimästä.jotain muuta tarttis tehdä asian etenemiseksi, vai?847
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Talo lienee yhteisessä käytössä, eikä vaimolle hankittu?"
Oleellinen kysymys yhteisyyden sijaan on: kenen enemmän haluaman perheen ja jälkeläisten vaatiman tilantarpeen vuoksi talo on hankittu. Ja tietenkin myös millaisilla maksuosuuksilla.
Sillä ei ole merkitystä, kumpi lapsia enemmän on halunnut, koska kumpaakin vanhempaa on niiden alkuusaattamiseen tarvittu. Yhdessä päätetään sekin, miten ja missä asutaan.
Ha
On sulla kuvitelmat. Mies saa lähinnä päättää laukeaako lähärissä vai takaapäin, nainen päättää hankitaanko lapsia, taloa ja kaikkea muuta.
No älkää suostuko hankkimaan niitä lapsia ja taloa jos ette halua. Ihme vikinää. Sanotte ettette halua lapsia ja tämä talo/asunto on ihan hyvä meille kahdelle.
Mulle kelpaa sellanen nainen ja tiedä niitä olevanki heidän omissa puheissaan joille pilden nuolenta on tärkeintä. Harmi kun muuttavat mieltään ja parisuhde lätinä muuttuu tärkeimmäksi.