Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?
Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää.
Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?
"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.
Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"
Kommentit (1345)
"60-vuotias perheenisä?"
Tuo eläkettä lähestyvä oli joku eri. Tavan keski-ikäinen pariskunta täällä meillä.
Terv. Aiempi perheenisä
Vierailija kirjoitti:
"60-vuotias perheenisä?"
Tuo eläkettä lähestyvä oli joku eri. Tavan keski-ikäinen pariskunta täällä meillä.
Terv. Aiempi perheenisä
Älä valehtele. Sinä oot se ulilaudan inkkeli joka täällä paasaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tukea ja turvaa, mutta miehiltä en tule niitä ikinä saamaan. Tarvitsisin elämän myrskyjen jälkeen miehen, joka olisi kuin peruskallio, joka päättäisi puolestani silloin, kun en itse siihen pysty. Joka olisi rinnalla tai kantaisi, kun sitä tarvitsen, mutta ei, en ole löytänyt sellaista miestä. Aina olen antanut enemmän kuin olen saanut, enkä enää jaksa etsiä.
Sinua kannetaan ja sinun puolesta päätetään ja tehdään. Mitä sinä tuot?
Mies on onnellisin sinkkuna. Eipä tässäkään ketjussa yksikään nainen ole antanut syytä, että heitä kukaan mies haluaisi parisuhteeseen. Inkkelinaiset ja katkerat miesvihaajat jäävät aina ilman miestä ja hyvästä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tukea ja turvaa, mutta miehiltä en tule niitä ikinä saamaan. Tarvitsisin elämän myrskyjen jälkeen miehen, joka olisi kuin peruskallio, joka päättäisi puolestani silloin, kun en itse siihen pysty. Joka olisi rinnalla tai kantaisi, kun sitä tarvitsen, mutta ei, en ole löytänyt sellaista miestä. Aina olen antanut enemmän kuin olen saanut, enkä enää jaksa etsiä.
Sinua kannetaan ja sinun puolesta päätetään ja tehdään. Mitä sinä tuot?
Itkee ja masentuu kun on niin rankkaa
Eikö se oo naiselle iha hyvä diili antaa seksiä parisuhdetta vastaan? Siihe menee se noin 30 min kahesti viikossa. Mies joutuu taas antaa naiselle parisuhdetta seksiä vastaan 24/7.
Naiset haluaa Suomessa elämyksiä ja luksusta miehiltä, ja Aasiassa naiset haluaa vain rakkautta, läheisyyttä, tiimipeliä ja yhdessäoloa.
Joku kirjoitti, että miehen pitää suostua naisen lapsihaaveisiin ja asunnon ostoon, koska muuten nainen lähtee ja mies jää loppuiäkseen yksin. Onhan tuo tapa tuhota oma elämänsä, mutta tyhmää joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mies on onnellisin sinkkuna. Eipä tässäkään ketjussa yksikään nainen ole antanut syytä, että heitä kukaan mies haluaisi parisuhteeseen. Inkkelinaiset ja katkerat miesvihaajat jäävät aina ilman miestä ja hyvästä syystä.
Siis maailmassa on oikeastaan vain yksi mies, ja se on 100% faktisesti ja koko ajan onnellisin sinkkuna?
Yksi mies on onnellisin sinkkuna, toinen parisuhteessa, kolmas vasta kolmannessa parisuhteessaan. Miten olis, myöntää, et me ihmiset ollaan erilaisia. Jopa miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi ryhtyä tuollaiseksi "kallioksi"? Ethän itsekään halua sellaista roolia itsellesi.
Ei halua, nähty on. Sen sijaan minusta halutaan enemmän kuin mitä pystyn antamaan, tavalla tai toisella. Olisi ihanaa, jos voisi luottaa siihen kumppaniin huonona hetkenä, mutta ei ole kokemusta sellaisesta. Itse kannan kaiken, sekä omat murheeni ja vielä sen kumppaninkin.
Olen selvinnytkin ja selviän, mutta ei lienee liikaa pyydetty, että kumppani olisi vaikeina hetkinä tukena, eikä lisäämässä taakkaa, kuten kokemukseni on.
Viime viikolla tapahtui seuraavaa; lapseni ( jo aikuinen) oli vakavasti sairas. Toinen lapseni oli minussa kiinni koko ajan, hän on autisti. Olin huolissani ja kuormittunut. Olisin halunnut käpertyä miesystäväni kainaloon hetkeksi pakoon pahaa maailmaa. Mies katsoi tarpeelliseksi alkaa kärttää seksiä ja loukkaantui, kun en innostunut. Itkin salaa kotimatkalla ja lapsille taas esitin reipasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Talo lienee yhteisessä käytössä, eikä vaimolle hankittu?"
Oleellinen kysymys yhteisyyden sijaan on: kenen enemmän haluaman perheen ja jälkeläisten vaatiman tilantarpeen vuoksi talo on hankittu. Ja tietenkin myös millaisilla maksuosuuksilla.
Sillä ei ole merkitystä, kumpi lapsia enemmän on halunnut, koska kumpaakin vanhempaa on niiden alkuusaattamiseen tarvittu. Yhdessä päätetään sekin, miten ja missä asutaan.
HaOn sulla kuvitelmat. Mies saa lähinnä päättää laukeaako lähärissä vai takaapäin, nainen päättää hankitaanko lapsia, taloa ja kaikkea muuta.
N
Tietenki on oikeus valittaa. Minä valitan vaikka hamppari paikassa paskasta ruuasta vaikka ite sen ostin ja mulla on siihe täysi oikeus.
Millä oikeudella sinä tuut riistää multa valittamisoikeuden?
Tyypillinen nainen joka luulee olevansa muitte yläpuolella.
Aika koomista kitistä siitä, että teki lapsia ja osti vaimon kanssa talon vaikka ei niitä halunnut, vain jotta seksin saaminen jatkuu. Jotenkin tuossa muka nainen on sitten syyllinen tuollaisen miehen elämään tyytymättömyyteen. Ei ole. Itse mies päätti sen vakiseksin olevan niin tärkeää, että tekee asioita joita ei halua. Miehen oma syy jos noin toimii, ei kenenkään muun.
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti, että miehen pitää suostua naisen lapsihaaveisiin ja asunnon ostoon, koska muuten nainen lähtee ja mies jää loppuiäkseen yksin. Onhan tuo tapa tuhota oma elämänsä, mutta tyhmää joka tapauksessa.
Jos vaihtoehdot on paska elämä ja paska elämä seksillä niin 100% miehistä valitsee seksillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa Suomessa elämyksiä ja luksusta miehiltä, ja Aasiassa naiset haluaa vain rakkautta, läheisyyttä, tiimipeliä ja yhdessäoloa.
Suomalaiset miehet eivät tarjoa kenellekään luksusta eikä elämyksiä, ensitreffeilläkin kupillinen kahvia on liian kallis investointi.
Noin siinä käy, kun naisen taso on umpisurkea. :) Muista, saat aina oman tasoisiasi miehiä. :) :) :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaihtoehdot on paska elämä ja paska elämä seksillä niin 100% miehistä valitsee seksillä.
Mitä? Eikö miehet olekaan onnellisimmillaan sinkkuina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi ryhtyä tuollaiseksi "kallioksi"? Ethän itsekään halua sellaista roolia itsellesi.
Ei halua, nähty on. Sen sijaan minusta halutaan enemmän kuin mitä pystyn antamaan, tavalla tai toisella. Olisi ihanaa, jos voisi luottaa siihen kumppaniin huonona hetkenä, mutta ei ole kokemusta sellaisesta. Itse kannan kaiken, sekä omat
Olisin halunnut käpertyä miesystäväni kainaloon hetkeksi pakoon pahaa maailmaa. Mies katsoi tarpeelliseksi alkaa kärttää seksiä ja loukkaantui, kun en innostunut. Itkin salaa kotimatkalla ja lapsille taas esitin reipasta.
Eli mies olis hetkeksi halunnu paeta pahaa maailmaa, stressiä ja huolta sun kanssa iloiten ja sinä et antanu. Et oo kummonen sit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet eivät tarjoa kenellekään luksusta eikä elämyksiä, ensitreffeilläkin kupillinen kahvia on liian kallis investointi.
Noin siinä käy, kun naisen taso on umpisurkea. :) Muista, saat aina oman tasoisiasi miehiä. :) :) :)
Minulla onkin oikein hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Eikö miehet olekaan onnellisimmillaan sinkkuina?
Kyllä, me olemme. Naiset ovat onnellisempia parisuhteessa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ukko sanoo että ei halua elämältä paljon muuta kuin viettää aikaa kanssani, tehdä mulle ruokaa, pitää musta huolta ja halailla. Noo, kyllä se seksiäkin haluaa. En vois enää olla välinpitämättömän miehen kanssa, joka ei laita naista ykköseksi.
Eli nainen on ykkönen ja mies jollain alemmalla sijalla? Tämäkö on tasa-arvoa?
Hyvässä suhteessa kumpikin toimii samoin ja tekee kaikkensa tehdäkseen toisen onnelliseksi. Avain hyvään suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onki. En sijoita naiseen jos en ole varma että antaa tulevaisuudessa, sehä olis muute rahan tuhlaamista vaikka nainen olis millanen.
Tietenki on oikeus valittaa. Minä valitan vaikka hamppari paikassa paskasta ruuasta vaikka ite sen ostin ja mulla on siihe täysi oikeus.
Millä oikeudella sinä tuut riistää multa valittamisoikeuden?
Tyypillinen nainen joka luulee olevansa muitte yläpuolella.