Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?

Vierailija
23.06.2024 |

Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää. 

Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?

"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.

Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"

Kommentit (1345)

Vierailija
501/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas naiset mitä te annatte miehelle parisuhteessa jos miesten toivoma seksi ei ole sallittu vastaus. 

Itse en keksi mitä muuta edes voisin haluta parisuhteelta kuin seksiä.

Miksi puhut ylipäätään parisuhteesta etkä seksisuhteesta? Haluatko mieluummin siis seksisuhteen etkä parisuhdetta? Vakipanosuhde?

Et halua esim. kumppanuutta, rakkautta, yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmia ja niiden toteuttamista, läheisyyttä (muutakin kuin seksi), perhettä, arjen jakamista ja yhdessäoloa jne jne? 

Seksisuhteessa on VAIN seksiä ja tässä usean sivun verran sanotuu että haluttiin seksiä, ei "pelkkää seksiä" tai "vain seksiä". 

Se ettei keksi mitä muuta voisi haluta kuin seksiä ei tarkoita etteikö voisi muuta saada sen lisäksi.

Opettele ymmärtämään lukem

Sitten kuitenkin aloitetaan sivusuhde vaimon toipuessa synnytysvaurioista, koska ei saa seksiä. Niin paljon kaikella muulla on merkitystä. Eri 

Vierailija
502/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ukko sanoo että ei halua elämältä paljon muuta kuin viettää aikaa kanssani, tehdä mulle ruokaa, pitää musta huolta ja halailla. Noo, kyllä se seksiäkin haluaa. En vois enää olla välinpitämättömän miehen kanssa, joka ei laita naista ykköseksi.

Eli nainen on ykkönen ja mies jollain alemmalla sijalla? Tämäkö on tasa-arvoa?

Mies on naiselle ykkönen. Onko vaikea tajuta?

Juurihan sanottiin että nainen on ykkönen, silloinhan mies on jossain alempana. Onko vaikea tajuta?

Onko jotenkin vieras ajatus sellainen, että parisuhteessa kummallekin se kumppani on

Joku miesten logiikka vissiin, että parisuhteessa pitää olla toisen pomo ja toisen alamainen. No siinähän se konservatismi ja naisviha sitten tuli, ei yllätä. 

Onko sulla joki vika päässä kun ymmärrät kaiken negatiivisesti? Jos parisuhteessa joku on ykkönen niin se on ykkönen muuten se ei ole parisuhteen prioriteetti vaan yksilön prioriteetti. Parisuhteessa yksilöiden priotiteetit aiheuttavat vain konflikteja kun kummallakin on erit. 

Näin rautakangesta väännettynä, jo mies sanoo naiselle että "ole hyvä mene ensin" ja nainen sanoo "ei, mene sinä vain ensin" niin lopulta kumpikaan ei mene ja jäädään tappelemaan siitä kumman prioriteetti on tärkeämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on onnellisin sinkkuna.

Nainen on onnellisin parisuhteessa miehen kanssa.

Parasta mitä nainen voi elämässään saada on parisuhde hyvän miehen kanssa.

Ja koska nuoret miehet ovat mielummin vapaaehtoisesti sinkkuina kuin parisuhteessa, niin ei ole ihme, että nuorten naisten koulutus on laskenut, työttömyys kasvanut, mt-ongelmat räjähtäneet ja nuoret naiset ovat onnettomia.

Vierailija
504/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika monta sivua ketjua selaillut, missä se suomalainen tutkimus on?

Vierailija
505/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole mitään velvollisuutta "antaa" jos itsellä ei tee mieli seksiä."

Miten kukaan edes pystyisi harrastamaan seksiä tietäen, että sen toisen EI tee mieli 🤮

Koska biologia. Urosta ei kiinnosta tietää haluaako naaras, jos vaan pääsee "pukille".

Miehet ovat siis kaikki pohjimmiltaan raiskaajia?

Näin monet naiset tuntuvat ajattelevan.

Vierailija
506/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika monta sivua ketjua selaillut, missä se suomalainen tutkimus on?

Tässä se on tekeytymässä. Olet jo lukenut siitä alun.

Vierailija
507/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas naiset mitä te annatte miehelle parisuhteessa jos miesten toivoma seksi ei ole sallittu vastaus. 

Miksi puhut ylipäätään parisuhteesta etkä seksisuhteesta? Haluatko mieluummin siis seksisuhteen etkä parisuhdetta? Vakipanosuhde?

Et halua esim. kumppanuutta, rakkautta, yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmia ja niiden toteuttamista, läheisyyttä (muutakin kuin seksi), perhettä, arjen jakamista ja yhdessäoloa jne jne? 

Seksisuhteessa on VAIN seksiä ja tässä usean sivun verran sanotuu että haluttiin seksiä, ei "pelkkää seksiä" tai "vain seksiä". 

Se ettei keksi mitä muuta voisi haluta kuin seksiä ei tarkoita etteikö voisi muuta saada se

Sitten kuitenkin aloitetaan sivusuhde vaimon toipuessa synnytysvaurioista, koska ei saa seksiä. Niin paljon kaikella muulla on merkitystä. Eri 

Ja kaikki miehetkö tekevät noin?

Todistan väitteen vääräksi koska minä en tehnyt niin.

Vierailija
508/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan edes pystyisi harrastamaan seksiä tietäen, että sen toisen EI tee mieli 🤮

Koska biologia. Urosta ei kiinnosta tietää haluaako naaras, jos vaan pääsee "pukille".

"Raiskaus on toisen henkilön pakottamista sukupuoliyhteyteen." Ei se ole raiskaus, jos molemmat hyväksyy asian.

Vierailija
509/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisin kertoa jotakin kaikille nuorille naisille, niin kehottaisin niitä pysymään sinkkuina. Miehestä ei ole modernille naiselle kuin haittaa.

Vierailija
510/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ettei keksi mitä muuta voisi haluta ku

Ja kaikki miehetkö tekevät noin?

Todistan väitteen vääräksi koska minä en tehnyt niin.

Oletko sinä edes mies? Kuka tuollaista haluaa enää pitää?

Vierailija
511/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksisuhteessa on VAIN seksiä ja tässä usean sivun verran sanotuu että haluttiin seksiä, ei "pelkkää seksiä" tai "vain seksiä". <

Oletko sinä edes mies? Kuka tuollaista haluaa enää pitää?

Olen. Ja kyllä seksiä voi harrasta monellakin tapaa kunnes vauriot korjaantuu tai sitten jatkaa näitä muita tapoja loppu elämän. 

Vierailija
512/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos voisin kertoa jotakin kaikille nuorille naisille, niin kehottaisin niitä pysymään sinkkuina. Miehestä ei ole modernille naiselle kuin haittaa.

Ja minä kertoisin nuorille miehille, että jos haluaa naisen, niin ei pidä tyytyä suomalaiseen naiseen vaan hakea söpö, hoikka nainen Aasiasta. Ne on mukavia ja ystävällisiä eikä ne vihaa miehiä.

Vierailija
513/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naista joka kunnioittaa sekä rakastaa minua ja jota minä kunnioitan sekä rakastan.

Tässäpä se tiivistettynä.

Niin, miksei tämä kelpaa naisille?

Vierailija
514/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti pysyt kaikista nuorista myrkkyinesi mahdollisimman kaukana oksettava seksisti!

Vierailija
515/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitatte MINULLA tekee mieli, kun oikea muoto on minun tekee mieli.

Minun mieleni tekevi.

Vierailija
516/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Raiskaus on toisen henkilön pakottamista sukupuoliyhteyteen." Ei se ole raiskaus, jos molemmat hyväksyy asian.

1  (8.7.2022/723)

R aiskaus

Joka on sukupuoliyhteydessä sellaisen henkilön kanssa, joka ei osallistu siihen vapaaehtoisesti, on tuomittava raisk auksesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.

Henkilön osallistumista sukupuoliyhteyteen ei ole pidettävä vapaaehtoisena, jos:

1) hän ei ole sanallisesti, käytöksellään tai muulla tavalla ilmaissut osallistuvansa siihen vapaaehtoisesti;

2) hänet on pakotettu sukupuoliyhteyteen käyttämällä henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai uhkauksella; tai

3) hän ei ole voinut muodostaa tai ilmaista tahtoaan tiedottomuutensa, sairautensa, vammaisuutensa, pelkotilansa, voimakkaan päihtymistilansa, heikentyneen tajunnantilansa, tilanteen äkillisyyden, erityisen valta-aseman vakavan väärinkäytön tai muun näihin rinnastettavan syyn vuoksi.

Yritys on rangaistava

Jos sanoo, että saat panna, ei taida olla juridisesti r aiskaus. Ainakin voi olla hankala tuomita, ellei ole todisteita painostamisesta. Henkisesti ja fyysisesti se on uhrille r aiskaus jos ei halua seksiä. Tuon kun nyt kaikki ymmärtäisivät. 

Vierailija
517/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ukko sanoo että ei halua elämältä paljon muuta kuin viettää aikaa kanssani, tehdä mulle ruokaa, pitää musta huolta ja halailla. Noo, kyllä se seksiäkin haluaa. En vois enää olla välinpitämättömän miehen kanssa, joka ei laita naista ykköseksi.

Eli nainen on ykkönen ja mies jollain alemmalla sijalla? Tämäkö on tasa-arvoa?

Mies on naiselle ykkönen. Onko vaikea tajuta?

Juurihan sanottiin että nainen on ykkönen, silloinhan mies on jossain alempana. Onko vaikea tajuta?

Onko jotenkin vieras ajatus sellainen, että parisuhteessa kummallekin se kumppani on se ykkönen. 

Ilmeisesti on. Joillekin miehille, sekä naisille. 

M30

Vierailija
518/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuului, miten kukaan pystyy harrastamaan seksiä tietäen, että toisen ei tee mieli, ja meitä informoitiin, että on ihan vain biologiaa, että "urosta ei kiinnosta tietää haluaako naaras". Kieltämättä kuulostaa raiskaukselta.

Vierailija
519/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin halua tasapuolisen parisuhteen jossa minä ja nainen voimme halutessamme panna toista pyllyyn 🥰

Vierailija
520/1345 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naista joka kunnioittaa sekä rakastaa minua ja jota minä kunnioitan sekä rakastan.

Tässäpä se tiivistettynä.

Niin, miksei tämä kelpaa naisille?

Liian helppo vastaus. Ei ole syväanalyysia eikä mutkikkaita käytösmalleja.