Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?
Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää.
Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?
"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.
Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"
Kommentit (1345)
En halua yleistää, mutta voi olla että kaikki eivät ole kovin kiinnostavia muuten.
Mitkä ovat sun kiinnostuksen kohteita ja miten haluat niistä puhua..?
Haluatko puhua myös rakentavasti yhteiskunnallisista asioista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ukko sanoo että ei halua elämältä paljon muuta kuin viettää aikaa kanssani, tehdä mulle ruokaa, pitää musta huolta ja halailla. Noo, kyllä se seksiäkin haluaa. En vois enää olla välinpitämättömän miehen kanssa, joka ei laita naista ykköseksi.
Eli nainen on ykkönen ja mies jollain alemmalla sijalla? Tämäkö on tasa-arvoa?
Mies on naiselle ykkönen. Onko vaikea tajuta?
Juurihan sanottiin että nainen on ykkönen, silloinhan mies on jossain alempana. Onko vaikea tajuta?
Onko jotenkin vieras ajatus sella
Näin rautakangesta väännettynä, jo mies sanoo naiselle että "ole hyvä mene ensin" ja nainen sanoo "ei, mene sinä vain ensin" niin lopulta kumpikaan ei mene ja jäädään tappelemaan siitä kumman prioriteetti on tärkeämpi.
Parashan on tietysti, että mies vaan menee ensin sanomatta ja kyselemättä mitään, ajatellen että akka seuratkoon perässä, minä olen ykkönen ja kakkonen on minun munani. Ei ole juu konflikteja, jos prioriteetti on tuo. Siitähän se konflikti tulee jos äijä ei pääse ykköseksi ja pomottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, että miehillekään riittää, jos nainen sanoo haluavansa parisuhteelta vain seksiä ja tarjoavansa vain seksiä.
Vastaus oli että halutaan parisuhteelta seksiä. Siellä ei missään kukaan rajannut muita asioita pois koska sehän olisi sitten vain seksisuhde. Voisitteko joskus lukea ketjujen kommentit ilman etukäteen päätettyä negatiivisuutta?
No onhan tässä ketjussa vastattu myös, että vain seksiä, ettei muuta edes millään keksi. Lukisitko itse paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tässä juhannuksena mietin että kuinka pitkä (=lyhyt) elämä isälläni olisikaan ollut ilman äitiäni.
Äitini mm. sai isän tupakanpolton loppumaan jo 20 v sitten, pakotti lääkäriin pitkälle edenneessä keuhkokuumeessa, esti veneilyn humalaisena, sai käyttämään turvavarusteita metsätöissä, kattotöissä yms. Lisänä tietysti terveellinen ruoka ja muut elintapajutut.
Eli koko elämänsä kuunnellut jäkätystä milloin mistäkin. Mikä sitten on tärkeämpää. Pidempi elämä ilman nalkutusta vai lyhyempi elämä nautintoineen ja vapauksineen...
Miehet ovat voineet ja voivat edelleen laittaa eron vireille heti, jos parisuhteessa on jotain, joka heitä häiritsee. Mitään jäkätystä ei tarvitse kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin halua tasapuolisen parisuhteen jossa minä ja nainen voimme halutessamme panna toista pyllyyn 🥰
Hieno homma. Ihanaa. Pääsette sitten yhdessä varaamaan aikoja peräpukamien hirttämisseen. Lyckä till pyllylykkijän etsinnässä. Tasa-arvo <3
M30
Ja sinä pääset esittämään todisteet anaaliseksin ja peräpukamien välillä. Lyckä till todisteiden etsinnässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole mitään velvollisuutta "antaa" jos itsellä ei tee mieli seksiä."
Miten kukaan edes pystyisi harrastamaan seksiä tietäen, että sen toisen EI tee mieli 🤮
Koska biologia. Urosta ei kiinnosta tietää haluaako naaras, jos vaan pääsee "pukille".
Miehet ovat siis kaikki pohjimmiltaan raiskaajia?
Ainakin ne, jotka vaativat seksiä vaikka toinen ei sitä halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ukko sanoo että ei halua elämältä paljon muuta kuin viettää aikaa kanssani, tehdä mulle ruokaa, pitää musta huolta ja halailla. Noo, kyllä se seksiäkin haluaa. En vois enää olla välinpitämättömän miehen kanssa, joka ei laita naista ykköseksi.
Eli nainen on ykkönen ja mies jollain alemmalla sijalla? Tämäkö on tasa-arvoa?
Mies on naiselle ykkönen. Onko vaikea tajuta?
Juurihan sanottiin että nainen on ykkönen, silloinhan mies on jossain alempana. Onko vaikea tajuta?
<
Parashan on tietysti, että mies vaan menee ensin sanomatta ja kyselemättä mitään, ajatellen että akka seuratkoon perässä, minä olen ykkönen ja kakkonen on minun munani. Ei ole juu konflikteja, jos prioriteetti on tuo. Siitähän se konflikti tulee jos äijä ei pääse ykköseksi ja pomottamaan.
Taas keksit muiden puolesta vastaukset hyvä sinä. Tällä tavoin ymmärrät ihmisiä niin paljon paremmin kun tiedät jo etukäteen heidän mielensä. Mikset ole jo koko maailman diktaattori?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, että miehillekään riittää, jos nainen sanoo haluavansa parisuhteelta vain seksiä ja tarjoavansa vain seksiä.
Vastaus oli että halutaan parisuhteelta seksiä. Siellä ei missään kukaan rajannut muita asioita pois koska sehän olisi sitten vain seksisuhde. Voisitteko joskus lukea ketjujen kommentit ilman etukäteen päätettyä negatiivisuutta?
No onhan tässä ketjussa vastattu myös, että vain seksiä, ettei muuta edes millään keksi. Lukisitko itse paremmin.
Se ettei keksi mitään muuta haluttavaa kuin seksin ei tarkoita ettei muuta suhteessa olisi. Lueppas aiemmat vastaukset ja lopeta tahallaan väärinymmärtäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tässä juhannuksena mietin että kuinka pitkä (=lyhyt) elämä isälläni olisikaan ollut ilman äitiäni.
Äitini mm. sai isän tupakanpolton loppumaan jo 20 v sitten, pakotti lääkäriin pitkälle edenneessä keuhkokuumeessa, esti veneilyn humalaisena, sai käyttämään turvavarusteita metsätöissä, kattotöissä yms. Lisänä tietysti terveellinen ruoka ja muut elintapajutut.
Eli koko elämänsä kuunnellut jäkätystä milloin mistäkin. Mikä sitten on tärkeämpää. Pidempi elämä ilman nalkutusta vai lyhyempi elämä nautintoineen ja vapauksineen...
Miehet ovat voineet ja voivat edelleen laittaa eron vireille heti, jos parisuhteessa on jotain, joka heitä häiritsee. Mitään jäkätystä ei tarvitse kuunnella.
Mutta sitten ei saa enää seksiä
Jos kertoo, että haluaa tavallisia asioita niin se ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole mitään velvollisuutta "antaa" jos itsellä ei tee mieli seksiä."
Miten kukaan edes pystyisi harrastamaan seksiä tietäen, että sen toisen EI tee mieli 🤮
Koska biologia. Urosta ei kiinnosta tietää haluaako naaras, jos vaan pääsee "pukille".
Miehet ovat siis kaikki pohjimmiltaan raiskaajia?
Ainakin ne, jotka vaativat seksiä vaikka toinen ei sitä halua.
Täällä ei miehet vaatineet seksiä vaikkei toinen halua vaan yksi nainen sanoi antavansa miehelleen vaikkei aina itse halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Ei, pitää haluta niitä asioita mitä naiset sanoo että sun pitää haluta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteet perustuvat valheelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa samoja asioita parisuhteelta kuin naiset, löytää todennäköisemmin kumppanin.
Jokainen saa haluta mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa samoja asioita parisuhteelta kuin naiset, löytää todennäköisemmin kumppanin.
No miksi naiset tulee sanomaan että en saa haluta seksiä vaan mun pitää haluta jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi naiset tulee sanomaan että en saa haluta seksiä vaan mun pitää haluta jotain muuta?
Koska et ole ymmärtänyt mitä sinä oikeasti haluat. Nainen ohjaa sinut ymmärtämään omat halusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ettei keksi mitään muuta haluttavaa kuin seksin ei tarkoita ettei muuta suhteessa olisi. Lueppas aiemmat vastaukset ja lopeta tahallaan väärinymmärtäminen.
Ai tää on tää "Mies ei halua parisuhdetta, muttei vastusta sitä"- tyyppi. Sitten vielä verrataan parisuhdetta veroihin tai pitsaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tää on tää "Mies ei halua par
En oo kuullukkaa tästä eli en ole sama henkilö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska et ole ymmärtänyt mitä sinä oikeasti haluat. Nainen ohjaa sinut ymmärtämään omat halusi.
Kuten sanoin naiset määrää mitä saa haluta ja mitä ei.
Ovatko miehet mielestäsi vajaaälyisiä jotka eivät selviä elämässä ilman ohjaustasi?
Hieno homma. Ihanaa. Pääsette sitten yhdessä varaamaan aikoja peräpukamien hirttämisseen. Lyckä till pyllylykkijän etsinnässä. Tasa-arvo <3
M30