Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?
Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää.
Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?
"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.
Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"
Kommentit (1345)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ukko sanoo että ei halua elämältä paljon muuta kuin viettää aikaa kanssani, tehdä mulle ruokaa, pitää musta huolta ja halailla. Noo, kyllä se seksiäkin haluaa. En vois enää olla välinpitämättömän miehen kanssa, joka ei laita naista ykköseksi.
Eli nainen on ykkönen ja mies jollain alemmalla sijalla? Tämäkö on tasa-arvoa?
Mies on naiselle ykkönen. Onko vaikea tajuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ukko sanoo että ei halua elämältä paljon muuta kuin viettää aikaa kanssani, tehdä mulle ruokaa, pitää musta huolta ja halailla. Noo, kyllä se seksiäkin haluaa. En vois enää olla välinpitämättömän miehen kanssa, joka ei laita naista ykköseksi.
Juurihan sanottiin että nainen on ykkönen, silloinhan mies on jossain alempana. Onko vaikea tajuta?
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole mitään velvollisuutta "antaa" jos itsellä ei tee mieli seksiä."
Miten kukaan edes pystyisi harrastamaan seksiä tietäen, että sen toisen EI tee mieli 🤮
Koska biologia. Urosta ei kiinnosta tietää haluaako naaras, jos vaan pääsee "pukille".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies haluaa naiselta.
Perinteinen nainen on aina kiinnostanut miehiä.
Tatskat, lävistykset, siilihiukset värjättynä kaikilla sateenkaaren väreillä eivät ole monen mielestä kovin naisellisia asioita.
Ala siis konservatiiviksi ja testaa löytyykö miestä jota kiinnostaa perinteinen nainen.
Naisen pitää siis teeskennellä olevansa joku muu kuin oikeasti on. Tuollaisesta teeskentelystä tulee vain paha mieli molemmille ja lyhyt parisuhde.
Onko naiset siis teeskennelleet tuhansia vuosia ilman tatuointeja, lävistyksiä ja värjättyjä pystyhiuksia. Väittäisin että nainen tai mies joka ei ole sinut ulkomuotonsa kanssa kärsii ehkäpä jonkinlaisesta mielenterveysongelmasta.
Korjaako lävistykset tai tatuoinnit naisen? Tuskin.
Perinteinen mies & nainen käsitys ei ole teeskentelyä vaan luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan sanottiin että nainen on ykkönen, silloinhan mies on jossain alempana. Onko vaikea tajuta?
Onko jotenkin vieras ajatus sellainen, että parisuhteessa kummallekin se kumppani on se ykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies haluaa naiselta.
Perinteinen nainen on aina kiinnostanut miehiä.
Tatskat, lävistykset, siilihiukset värjättynä kaikilla sateenkaaren väreillä eivät ole monen mielestä kovin naisellisia asioita.
Ala siis konservatiiviksi ja testaa löytyykö miestä jota kiinnostaa perinteinen nainen.
Naisen pitää siis teeskennellä olevansa joku muu kuin oikeasti on. Tuollaisesta teeskentelystä tulee vain paha mieli molemmille ja lyhyt parisuhde.
Onko naiset siis teeskennelleet tuhansia vuosia ilman tatuointeja, lävistyksiä ja värjättyjä pystyhiuksia. Väittäisin että nainen tai mies joka ei ole sinut ulkomuotonsa kanssa kärsii ehkäpä jonkinlaisesta mielenterveysongelmasta.
Korjaako lävistykset tai tatuoinnit naisen? Tuskin.
Perinteinen mies & nainen käsi
Perinteisesti miehet teeskennelleet vaikka mitä saadakseen pildeä. Ei ole mikään uusi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jotenkin vieras ajatus sellainen, että parisuhteessa kummallekin se kumppani on se ykkönen.
Parisuhteessa on vain yksi ykkönen, ei molemmille omia. Et taida oikein logiikkaa ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tässä juhannuksena mietin että kuinka pitkä (=lyhyt) elämä isälläni olisikaan ollut ilman äitiäni.
Äitini mm. sai isän tupakanpolton loppumaan jo 20 v sitten, pakotti lääkäriin pitkälle edenneessä keuhkokuumeessa, esti veneilyn humalaisena, sai käyttämään turvavarusteita metsätöissä, kattotöissä yms. Lisänä tietysti terveellinen ruoka ja muut elintapajutut.
Eli koko elämänsä kuunnellut jäkätystä milloin mistäkin. Mikä sitten on tärkeämpää. Pidempi elämä ilman nalkutusta vai lyhyempi elämä nautintoineen ja vapauksineen...
Uskoisin että isäni on ihan tyytyväinen terveempään elämäänsä ja kovasti tuntuu onnelliselta äitini kanssa (lähtivät tänään yhdessä purjehtimaan). Vertailukohtana esim. veljen
Juu ja ainahan naiset tietää parhaiten. Kuten tämäkin ketju kertoo: miehiltä kysytään ja naiset vastaa.
Miehillä kun ei ole mitään omaa tahtoa, mielipiteitä tai kykyä ajatella. Ja jos onkin, ne on väärin kaikki.
Miksi kirjoitatte MINULLA tekee mieli, kun oikea muoto on minun tekee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas naiset mitä te annatte miehelle parisuhteessa jos miesten toivoma seksi ei ole sallittu vastaus.
Itse en keksi mitä muuta edes voisin haluta parisuhteelta kuin seksiä.
Miksi puhut ylipäätään parisuhteesta etkä seksisuhteesta? Haluatko mieluummin siis seksisuhteen etkä parisuhdetta? Vakipanosuhde?
Et halua esim. kumppanuutta, rakkautta, yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmia ja niiden toteuttamista, läheisyyttä (muutakin kuin seksi), perhettä, arjen jakamista ja yhdessäoloa jne jne?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitatte MINULLA tekee mieli, kun oikea muoto on minun tekee mieli.
Miksi alat kielioppinatsiksi kun oikeasti ei tarvitsisi alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"The 2022 edition of the General Social Survey (GSS)the nations preeminent social barometerreveals that marriage and family are strongly associated with happiness. The GSS shows that a combination of marriage and parenthood is linked to the biggest happiness dividends for women. Among married women with children between the ages of 18 and 55, 40% reported they are very happy, compared to 25% of married childless women, and just 22% of unmarried childless women. "
Naiset ovat onnellisempia parisuhteessa miehen kanssa kuin sinkkuna. Milloin naiset haluavat myöntää tämän faktan? Mikä sen myöntämisen estää? Luult
Missä? Laita uudestaan? En ole nähnyt
Vierailija kirjoitti:
Jos kerron, että en halua tatuoitua, ylipainoista, rumaa luonnevikaista/mt ongelmista kärsivää naista niin jäljelle ei jää kauheasti naisia. Joten yksineläminen on ainoa vaihtoehto ns. tavallisille miehille, meille kun tarjolla on vain tuota edellä mainittua.
Valinnanvara muissa kuin luonnevikaisissa mt-värjätyllä ja nyrhityllä kuontalolla & mt-laseilla varustetuissa, pakolliset naulat & niitit naamassa, pilalle tatuoiduissa sekä hillitön läski ja olematonta itsetuntoa paikatulla tolkuttomalla pakkeloinnilla varustetuissa kiilusilmäisissä f e m a k o i s s a on ohkaisesta olemattomaan. Joten ko. valikoiman skippaaminen täysin ja perheen skippaaminen samalla on täysin validi vaihtoehto. Jos valikoima on perseaukinen (kuten se on), niin siitä ale-laarin jakojäännöksistä jonkun valkkaaminen vain sen ottamisen takia ei ole pitkänpäälle kestävä eikä järkevä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas naiset mitä te annatte miehelle parisuhteessa jos miesten toivoma seksi ei ole sallittu vastaus.
Itse en keksi mitä muuta edes voisin haluta parisuhteelta kuin seksiä.
Miksi puhut ylipäätään parisuhteesta etkä seksisuhteesta? Haluatko mieluummin siis seksisuhteen etkä parisuhdetta? Vakipanosuhde?
Et halua esim. kumppanuutta, rakkautta, yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmia ja niiden toteuttamista, läheisyyttä (muutakin kuin seksi), perhettä, arjen jakamista ja yhdessäoloa jne jne?
Seksisuhteessa on VAIN seksiä ja tässä usean sivun verran sanotuu että haluttiin seksiä, ei "pelkkää seksiä" tai "vain seksiä".
Se ettei keksi mitä muuta voisi haluta kuin seksiä ei tarkoita etteikö voisi muuta saada sen lisäksi.
Opettele ymmärtämään lukemasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuh
Joku miesten logiikka vissiin, että parisuhteessa pitää olla toisen pomo ja toisen alamainen. No siinähän se konservatismi ja naisviha sitten tuli, ei yllätä.
Naista joka kunnioittaa sekä rakastaa minua ja jota minä kunnioitan sekä rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole mitään velvollisuutta "antaa" jos itsellä ei tee mieli seksiä."
Miten kukaan edes pystyisi harrastamaan seksiä tietäen, että sen toisen EI tee mieli 🤮
Koska biologia. Urosta ei kiinnosta tietää haluaako naaras, jos vaan pääsee "pukille".
Miehet ovat siis kaikki pohjimmiltaan raiskaajia?
Vierailija kirjoitti:
Naista joka kunnioittaa sekä rakastaa minua ja jota minä kunnioitan sekä rakastan.
Tässäpä se tiivistettynä.
Olen käsittänyt, että naiset sitä parisuhdetta haluavat. No, eihän tässä sit mitään hätää ole.