Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?
Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää.
Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?
"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.
Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"
Kommentit (1345)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"The 2022 edition of the General Social Survey (GSS)the nations preeminent social barometerreveals that marriage and family are strongly associated with happiness. The GSS shows that a combination of marriage and parenthood is linked to the biggest happiness dividends for women. Among married women with children between the ages of 18 and 55, 40% reported they are very happy, compared to 25% of married childless women, and just 22% of unmarried childless women. "
Naiset ovat onnellisempia parisuhteessa miehen kanssa kuin sinkkuna. Milloin naiset haluavat myöntää tämän faktan? Mikä sen myöntämisen estää? Luultavasti miesviha ja feminismi...
Esim. Tuossa aiemmin linkatussa Ylen jutussa on suomalainen väitöstutkimus. Lue siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo seksi muodostuu yleensä yhdeksi isoksi ongelmaksi.
Mies haluaa enemmän, nainen vähemmän tai ei lainkaan.
Mies on tyytymätön (tyydyttymätön) sinkkuna. Nainen on ihan onnellinen yksinkin.
Mikä oletus on että mies haluaa enemmän. Oon ollut suhteessa nainen joka halusi miestä enemmän ja toisaalta nainen joka halusi miestä vähemmän. Ero noissa on vaan se että mies ei anna jos ei huvita mutta moni nainen antaa vaikkei huvittaiskaan.
Ei nainen todellakaan anna. Olen ollut monessa suhteessa missä jopa halukas nainen pihtaa jos ei tee mieli. Mikään ei ole pahempaa miehenä kuin haluta rakastaan saamatta mitään. Mieluummin yksin kuin suhteessa ilman seksiä.
Se ei ole pihtaamista, jos ei tee mieli seksiä. Ei vaan tee mieli seksiä. Ei ole mikään pakko haluta seksiä. Pihtaamista on jokin kosto tms, ei tavallinen haluttomuus harrastaa seksiä. Myös jos toinen on loukannut pahasti, ei silloinkaan tee mieli seksiä hänen kanssaan.
Se että keksit omat määrittelyt sanoille ei tee toisen kommentista väärää ja sinun oikeaa. Monelle pihtaamiseen ei liity kostoa tai manipulointia vaan tarkoittaa ettei anna vaikka toisella tekee mieli.
Minun ukko sanoo että ei halua elämältä paljon muuta kuin viettää aikaa kanssani, tehdä mulle ruokaa, pitää musta huolta ja halailla. Noo, kyllä se seksiäkin haluaa. En vois enää olla välinpitämättömän miehen kanssa, joka ei laita naista ykköseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minun ukko sanoo että ei halua elämältä paljon muuta kuin viettää aikaa kanssani, tehdä mulle ruokaa, pitää musta huolta ja halailla. Noo, kyllä se seksiäkin haluaa. En vois enää olla välinpitämättömän miehen kanssa, joka ei laita naista ykköseksi.
Eli nainen on ykkönen ja mies jollain alemmalla sijalla? Tämäkö on tasa-arvoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on tyytymätön (tyydyttymätön) sinkkuna. Nainen on ihan onnellinen yksinkin.
Mikä oletus on että mies haluaa enemmän. Oon ollut suhteessa nainen joka halusi miestä enemmän ja toisaalta nainen joka halusi miestä vähemmän. Ero noissa on vaan se että mies ei anna jos ei huvita mutta moni nainen antaa vaikkei huvittaiskaan.
Ei nainen todellakaan anna. Olen ollut monessa suhteessa missä jopa halukas nainen pihtaa jos ei tee mieli. Mikään ei ole pahempaa miehenä kuin haluta rakastaan saamatta mitään.
Annatko naisellesi jalkahieronnan aina kun tämä pyytää vaikka et millään jaksaisi eikä yhtään tee mieli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen todellakaan anna. Olen ollut monessa suhteessa missä jopa halukas nainen pihtaa jos ei tee mieli. Mikään ei ole pahempaa miehenä kuin haluta rakastaan saamatta mitään.
Se että keksit omat määrittelyt sanoille ei tee toisen kommentista väärää ja sinun oikeaa. Monelle pihtaamiseen ei liity kostoa tai manipulointia vaan tarkoittaa ettei anna vaikka toisella tekee mieli.
Ei ole mitään velvollisuutta "antaa" jos itsellä ei tee mieli seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheisyyttä ja perheen, ilman että olen pelkkä matkustuskumppani ulkomaille.
Kokemukseni mukaan miehet haluaa seksiä. Käsitys läheisyydestä on miehille pelkkä seksuaalinen akti. Sen sijaan puoliso ihmisenä ei kiinnosta millään tavalla seksin harrastamisen ulkopuolella.
Höpöhöpö
Enköhän minä tiedä elämää ja miehiä nähneenä. Ei ole yhtäkään tullut elämässä vastaan mitä ei kiinnostaisi pelkästään seksi.
Mitähän ex:iesi taso kertoo sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen todellakaan anna. Olen ollut monessa suhteessa missä jopa halukas nainen pihtaa jos ei tee mieli. Mikään ei ole pahempa
Annatko naisellesi jalkahieronnan aina kun tämä pyytää vaikka et millään jaksaisi eikä yhtään tee mieli?
En tietenkään, mikä hieroja minä muka olen. Ei oo kyllä koskaan kukaan mitää jalkahierontaa pyytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen todellakaan anna. Olen ollut monessa suhteessa missä jopa halukas nainen pihtaa jos ei tee mieli. Mikään ei ole pahempa
Ei ole mitään velvollisuutta "antaa" jos itsellä ei tee mieli seksiä.
Sitähä tuo random kommentoija väittää vaikka miehet täällä sanonu muuta.
Päättäkääs nyt saako nainen olla antamatta vai ei? Tuedän oman mielipiteen tähän mutta kun ei uskota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen todellakaan anna. Olen ollut monessa suhteessa missä jopa halukas nai
En tietenkään, mikä hieroja minä muka olen. Ei oo kyllä koskaan kukaan mitää jalkahierontaa pyytänyt.
Eli ei nainenkaan anna seksiä, jos ei halua, eihän hänkään ole mikään panoalusta. Hyvä että yhteisymmärrys löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Ihana <3 :)
Vierailija kirjoitti:
Naisen lämpöä, lempeyttä, kauneutta, kotoisuutta ja yhteistyötä hyvän elämän eteen.
Hyvin sanottu😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen todellakaan anna.
Eli ei nainenkaan anna seksiä, jos ei halua, eihän hänkään ole mikään panoalusta. Hyvä että yhteisymmärrys löytyi.
Tätähän täällä kaikki sanoneet alusta asti paitsi se yksi nainen joka kertoi antavansa miehelleen vaikkei aina itse halua.
Mutta sinähän oletkin halunnut lukea muiden kommentit tahallaan negatiivisesti päästäksesi ulisemaan.
"Ei ole mitään velvollisuutta "antaa" jos itsellä ei tee mieli seksiä."
Miten kukaan edes pystyisi harrastamaan seksiä tietäen, että sen toisen EI tee mieli 🤮
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan edes pystyisi harrastamaan seksiä tietäen, että sen toisen EI tee mieli 🤮
No ainakin sen yhden naisen mies kun nainen sanoi antavansa vaikkei itsellä tehnyt mieli.
Tasavertaista kumppanuutta sen rakkauden ja välittämisen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
R a i s k a a j a t
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin sen yhden naisen mies kun nainen sanoi antavansa vaikkei itsellä tehnyt mieli.
Kysymys ei ollut kuka, vaan miten. Toki näitä on, ei vain voi ymmärtää, miten pystyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys ei ollut kuka, vaan miten. Toki näitä on, ei vain voi ymmärtää, miten pystyvät.
Helposti, onha tuolla maailma täynnä ihmisiä jotka näin tekee. Varsinkin paikoissa missä nainen ja lammas ovat samantasoisia niin elämässä kuin seksissä.
Se ei ole pihtaamista, jos ei tee mieli seksiä. Ei vaan tee mieli seksiä. Ei ole mikään pakko haluta seksiä. Pihtaamista on jokin kosto tms, ei tavallinen haluttomuus harrastaa seksiä. Myös jos toinen on loukannut pahasti, ei silloinkaan tee mieli seksiä hänen kanssaan.