Voisitteko te miehet kertoa mitä te siitä parisuhteesta oikein sitten haluatte?
Monet nuoret naiset ei enää halua parisuhdetta. Miehille se on tärkeämpää.
Mutta mitä ne asiat konkreettista ovat mitä parisuhteesta halutaan?
"Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.
Tutkimusten mukaan miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia"
Kommentit (1345)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kertoo, että haluaa tavallisia asioita niin se ei kelpaa.
Ei, pitää haluta niitä asioita mitä naiset sanoo että sun pitää haluta.
Jos haluaa samoja asioita parisuhteelta kuin naiset, löytää todennäköisemmin kumppanin.
Jokainen saa haluta mitä haluaa.
No miksi naiset tulee sanomaan että en saa haluta seksiä vaan mun pitää haluta jotain muuta?
Saat haluta ihan mitä haluat. Kukaan ei ole sanelemassa mitä saat haluta.
(Pelkän) seksin haluamisella sinä vaan et ole toivottava ja haluttava (pun intended) kumppani. Sori nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa samoja asioita parisuhteelta kuin naiset, löytää todennäköisemmin kumppanin.
No miksi naiset tulee sanomaan että en saa haluta seksiä vaan mun pitää haluta jotain muuta?
Kuten sanoin naiset määrää mitä saa haluta ja mitä ei.
Ovatko miehet mielestäsi vajaaälyisiä jotka eivät selviä elämässä ilman ohjaustasi?
Ristiriita. En ole nainen. Eivät miehet ole vajaaälyisiä vaan antavat naisten luulla, että
Koska et ole ymmärtänyt mitä sinä oikeasti haluat. Nainen ohjaa sinut ymmärtämään omat halusi.
Kuten sanoin naiset määrää mitä saa haluta ja mitä ei.
Ovatko miehet mielestäsi vajaaälyisiä jotka eivät selviä elämässä ilman ohjaustasi?
'
Väärä tulkinta. Olen mies ja tuo mitä luit on sarkasmia.
Minä halua parisuhteelta ainaki uuden polkupyörän ja autoradan.
Eiko niin se oli Joulupukki. Tosin Joulupukki tuo lahjat mutta parisuhdetta ei näy vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat haluta ihan mitä haluat. Kukaan ei ole sanelemassa mitä saat haluta.
(Pelkän) seksin haluamisella sinä vaan et ole toivottava ja haluttava (pun intended) kumppani. Sori nyt vaan.
En siitä mitään maininnut että kuinka toivottava ja haluttava olen naisten mielestä. Sanoin vain että haluan parisuhteelta seksiä ja siitä tullaan valittamaan.
Mitä sitten jos naiset ei halua miestä joka haluaa seksiä, saan silti omasta mielestäni haluta mitä haluan.
"Miehet ovat voineet ja voivat edelleen laittaa eron vireille heti, jos parisuhteessa on jotain, joka heitä häiritsee. Mitään jäkätystä ei tarvitse kuunnella."
"Mutta sitten ei saa enää seksiä"
You win some you lose some. Seksiä voi jatkossa hakea prostituoiduilta.
Vierailija kirjoitti:
Minä halua parisuhteelta ainaki uuden polkupyörän ja autoradan.
Eiko niin se oli Joulupukki. Tosin Joulupukki tuo lahjat mutta parisuhdetta ei näy vieläkään.
Minä halua Joulupukilta uuden ison dildon koska en saa miestä joka tyydyttäis mut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä haluat parisuhteelta seksiä etkä osaa sanoa mitään muuta, mitä haluaisit, niin mitä sinä haluat kaverisuhteiltasi? Miksi olet joidenkin miesten kaveri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä haluat parisuhteelta seksiä etkä osaa sanoa mitään muuta, mitä haluaisit, niin mitä sinä haluat kaverisuhteiltasi? Miksi olet joidenkin miesten kaveri?
Miksi luulet että olen joidenkin miesten kaveri? Tyhmiä hokijätkiä joiden jutut ei mua kiinnosta. Kaikki mun kaverit on naisia, joidenkin kanssa ollut seksiäkin muttei parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet että olen joidenkin miesten kaveri? Tyhmi
No miksi olet niiden naisten kaveri? Mitä haluat siltä kaveruudelta? Ei ole mikään pakko olla miesten kaveri, mutta jostain syystä kuitenkin olet joidenkin ihmisten kaveri, mikä niissä kaverisuhteissa on hyvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mik
No miksi olet niiden naisten kaveri? Mitä haluat siltä kaveruudelta? Ei ole mikään pakko olla miesten kaveri, mutta jostain syystä kuitenkin olet joidenkin ihmisten kaveri, mikä niissä kaverisuhteissa on hyvää?
Tottumuksesta kait, aina pyöritty samoilla paikoilla. En halua kaveruudelta mitään, kaveruus vain on jotain eikä siitä saa kaikkien kanssa edes samoja asioita. Hyvää kaverisuhteissa on se ettei ihan aina tartte kaikkea tehä yksin vaan on joku kaveri.
Ihme kyselyjä sulla asioista mihin ei oo yhtä täsmällistä vastausta. Mutta siihen on mitä haluan parisuhteelta sekä siihen mitä en halua. Parisuhteelta haluan seksiä ja samalla en halua seksittömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika monta sivua ketjua selaillut, missä se suomalainen tutkimus on?
https://www.hs.fi/blogi/myotajavastoinkaymisissa/art-2000002702889.html
https://www.ts.fi/puheenvuorot/6359589
Ja laitetaan nyt vastoin toiveita yksi brittitutkimuskin
https://www.independent.co.uk/life-style/love-sex/women-why-happier-sin…
Eihän tuo ensimmäinen vastaa ollenkaan sitä mistä puhuttiin. Tuossa kyse siis vastentahtoisesti sinkkuna olevista ja samoja tuloksia naisista vastaavassa tilanteessa.
Toinen yli 10 v vanha blogiteksti. Ja toinen mielipidekirjoitus.
Hyvin vedät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä haluat parisuhteelta seksiä etkä osaa sanoa mitään muuta, mitä haluaisit, niin mitä sinä haluat kaverisuhteiltasi? Miksi olet jo
Tottumuksesta kait, aina pyöritty samoilla paikoilla. En halua kaveruudelta mitään, kaveruus vain on jotain eikä siitä saa kaikkien kanssa edes samoja asioita. Hyvää kaverisuhteissa on se ettei ihan aina tartte kaikkea tehä yksin vaan on joku kaveri.
Ihme kyselyjä sulla asioista mihin ei oo yhtä täsmällistä vastausta. Mutta siihen on mitä haluan parisuhteelta sekä siihen mitä en halua. Parisuhteelta haluan seksiä ja samalla en halua seksittömyyttä.
Parisuhdekumppanikin on kaveri, ihmissuhde, sitä tässä nyt tarkoitetaan, minä ja toinen kyselijä. Kuvailit kumppanuuden: ihan aina ei tartte kaikkea tehdä yksin vaan on joku kaveri.
Tosi oudolta kuulostaa ajatuskin, että parisuhde ei olisi samalla ystävyyssuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä haluat parisuhteelta seksiä etkä osaa sanoa mitään muuta, mitä haluaisit, niin
Parisuhdekumppanikin on kaveri, ihmissuhde, sitä tässä nyt tarkoitetaan, minä ja toinen kyselijä. Kuvailit kumppanuuden: ihan aina ei tartte kaikkea tehdä yksin vaan on joku kaveri.
No miksi se että haluan parisuhteelta seksiä estäisi tuon jotenkin?
Vähän sama jos joku haluaa parisuhteelta romanttisia matkoja estäisi yhdessä kokkailun kotona.
Vierailija kirjoitti:
Tosi oudolta kuulostaa ajatuskin, että parisuhde ei olisi samalla ystävyyssuhde.
Onko joku sanonut tässä ketjussa missään viestissä ettei olisi? Jos löydät sen viestin niin laitahan sen numero tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika monta sivua ketjua selaillut, missä se suomalainen tutkimus on?
Suomalaisia tutkimuksia ei tuossa juurikaan ollut, tuo väitöskirjahan sanoi, että sinkkunaisten onnellisuus laskee rajusti jos toiveena on löytää puoliso eikä sitä siis löydy. Eli sama homma molemmilla, mikä ei yllätä
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas naiset mitä te annatte miehelle parisuhteessa jos miesten toivoma seksi ei ole sallittu vastaus.
Itse en keksi mitä muuta edes voisin haluta parisuhteelta kuin seksiä.
Siinä se. Ei mitään muuta kuin seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen lämpöä, lempeyttä, kauneutta, kotoisuutta ja yhteistyötä hyvän elämän eteen.
Kiitos tästä kommentista, luo uskoa siihen, että kunnon miehiä vielä on. Teikäläisten on tärkeää tuoda kaikin tavoin ilmi, että teitä vielä on, jotta naiset saavat nähdä, että kaikki miehet eivät halua naisesta pelkkää seksiä, kuten niin monet "miehet" tässäkin ketjussa jo ovat suoraan sanoneet, että sitä vain ovat vailla. Auttaa ehkäisemään ja ehkä jopa parantamaan sitä miesvihaa.
Miksi se aiheuttaisi mielestäsi miesvihaa jos miehet haluaa seksiä? En näe tässä mitään logiikkaa
No siksi, että ne ei halua MITÄÄN MUUTA! Joku sanoikin, että seksin takia voi uhrautua parisuhteeseen, jos se on seksinsaamisen ehto. Eli ei mitään rakkautta ja kumppanuutta, seksin takia vain vastentahtoisesti pakottautuu olemaan kenen tahansa kanssa, kunhan vain saa.
Normaali, järkevä ja tervepäinen mies haluaa molemminpuolisen rakkaussuhteen, johon se seksi- eikun rakastelu luonnollisesti olennaisesti myös kuuluu, päässävikaiset, luonnehäiriöiset ja tunnevammaiset pelkän hyväksikäytettävän vakipillun.
https://yle.fi/a/3-12184499