Olen kohta jo vuoden ajan tapaillut varattua miestä salaisesti...
Joskus on menty kahville yhdessä, mutta viimeksi mies oli aika hysteerinen, kun pelkäsi koko ajan, että jos puolisonsa tulee yllättäen paikalle. Mentiin sitten eri reittejä toiseen paikkaan tapaamaan toisiamme. Kohta tulee vuosi täyteen näitä salatapailuja. Ei asuta samalla paikkakunnalla, niin ei tule kovin usein nähtyä.
Mitä mieltä tämmöisestä? Itselleni ei ole toistaiseksi tullut muita hyviä miehiä vastaan, siksi joudun tyytymään tämmöiseen menettelyyn.
Kommentit (54)
Miten niin muita hyviä? Eihän tuokaan ole hyvä, jos kusettaa elämänkumppania. Ihmisillä on prioriteetit hukassa, jos rehellisyys on kumppaniehdokkaita arvioitaessa sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainenhan vaimoaan pettävä mies ei ole hyvä mies. Millaiset ovat omat arvosi, kun tuollaiseen pettämiseen lähdet mukaan.
Mistä tiedät ettei se vaimokin petä?Ikinä ei voi tietää millainen suhde oikeasti jollain on.
Millaista on olla 2. vaihtoehto? Varasijalla oleva mälli ämpäri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainenhan vaimoaan pettävä mies ei ole hyvä mies. Millaiset ovat omat arvosi, kun tuollaiseen pettämiseen lähdet mukaan.
Hyvin on kelvannut vaimollekin pettävä mies. Millaiset arvot sulla on?
Vaimo tuskin on tiennyt sen olevan pettävä mies, olisi saattanut muuttaa valintaa.
Jaha, ei kosketa. Minä aion elää kesän kuin olisi elämäni viimeinen sinkkukesä. Mitä silloin tehdään? Enpä kerro !! Jokainen kesä voi olla elämän viimeinen sinkkukesä, joten muistakaa sinkut nauttia siitä täysin rinnoin.
Vierailija kirjoitti:
Tähän vielä liittyy sekin puoli, että olen myös itse miesoletettu.
Ap
Jos kaksi miestä istuu kahvilassa, niin tuskinpa suurimmalle osalle tulee mieleen epäillä, että toinen heistä pettää vaimoaan. Joten tämä "ihana mies" kuulostaa tosiaan aika hysteeriseltä ja vainoharhaiselta. En tiedä, jaksaisinko itse tuollaista katsella.
Minä myös olen tapaillut varattua miestä jo muutaman vuoden.
Sitä mieltä, että miehellä on paljon kaltaisiasi salatapailijoita.
Ota koira, tai kissa. Tai molemmat. Saat aina helllyyttä, läheisyyttä ja rakkautta (vaikket saakaan seksiä). Eivät nalkuta, vaadi piiloutumaan, arvostele pukeutumistasi eivätkä hauku musiikkimakuasi.
Vierailija kirjoitti:
Toisten osa on tyytyä jämiin.
Mies ei kunnioita eikä arvosta kumppaniaan. Sinä et kunnioita toisten parisuhdetta.
Kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisten osa on tyytyä jämiin.
Mies ei ole millään tavalla jämä. Hänellä on vain vaimo, joka on melko ikävä ihminen. Ei ollut silloin, kun menivät naimisiin. En kuitenkaan halua miestä riesakseni. Silloin tällöin tapaillaan.
Hän on säälittävä, toivottavasti vaimonsa heittää pihalle np-otteella.
Sinä olet säälittävä, kun tyydyt varattuun.