Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen katkera, koska mies haluaa "jännänaisen"

Vierailija
23.06.2024 |

Naurattaa edes käyttää tuollaista termiä :DDDd, mutta se kuvaa ehkä parhaiten sitä mitä mieheni vaikuttaa ihailevan. Tulinen, roisia läppää ja sarkastisia kommentteja viljelevä, estoton, kinky, villi, RÄVÄKKÄ (mutta ulkonäöltä nätti ja naisellinen). Rivien välistä tullut esiin, että haluaisi mulla olevan enemmän noita ominaisuuksia. Enkä koekaan olevani mitään tuota vaan ns. tylsä harmaavarpunen tuollaiseen verrattuna. Mies on moneen otteeseen ilmaissut selvästi arvostavansa ja ihailevansa tuollaisia naisia ja tulee olo, että olisi ottanut mieluummin sellaisen jos olisi saanut. Että on mun kanssa vain koska olen  "nätti ja mukava".

Olen kai ihan tyhmä kun vielä tällaisessa suhteessa olen? Vaikka mielestäni meillä muuten menee ihan hyvin. Rakastan miestä ja hänkin omien sanojensa mukaan minua.

Kommentit (180)

Vierailija
1/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ottaisit asian puheeksi suoraan ja avoimesti hänen kanssaan?

Vierailija
2/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tuon naistyypin. Olen itsekin vähän sellainen. On vielä pari jännempää naistyyppiä: Taparikolliset ja ne, jotka tekee melkein 10 lasta eri miehille. En usko, että miehiä kiehtoo jännänaiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö elämään sen katkeruutesi kanssa, vai pitääkö jonkun asian muuttua?

Miehesi ei mieltymyksineen tule muuttumaan, etkä sinäkään ominaisuuksinesi.

Vierailija
4/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä jatkaisi suhteessa, jossa toinen haluaisi olla jonkun aivan toisenlaisen kanssa. Tässä maailmassa on kyllä ihmisiä, jotka arvostavat sinua itsenään ja sinunkin pitäisi olla yksi heistä. 

MIehestäsi voi kuoriutua vielä vaikka mikä narsistinen pahoinpitelijä, ne hommat yleensä alkavat juuri noin. Vaivihkaa jotain ja se pahenee ja pahenee. 

Narsistimiehet muuten haluavat juuri tuollaisia naisia - keinotekoisen näköisiä ja räväköitä ja helposti provosoitavissa. 

Et muuten voi tietää, mitä mies tekee selkäsi takana tuollaisten naisten kanssa ja sinut on valittu vain äidiksi, kodinkoneeksi, turvapaikaksi. 

Vierailija
5/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan tuon naistyypin. Olen itsekin vähän sellainen. On vielä pari jännempää naistyyppiä: Taparikolliset ja ne, jotka tekee melkein 10 lasta eri miehille. En usko, että miehiä kiehtoo jännänaiset. 

Kyllähän moni haluaa jännänaisen. Näillä on usein joku mt- ja/tai persoonallisuushäiriö, mikä tekee heistä hyvän kohteen manipuloivalle henkilölle ja lisäksi ovat näyttävän näköisiä. 

Vierailija
6/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän moni haluaa jännänaisen. Näillä on usein joku mt- ja/tai persoonallisuushäiriö, mikä tekee heistä hyvän kohteen manipuloivalle henkilölle ja lisäksi ovat näyttävän näköisiä. 

Voi hyvää päivää...

Vierailija
7/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä kyllä jatkaisi suhteessa, jossa toinen haluaisi olla jonkun aivan toisenlaisen kanssa. Tässä maailmassa on kyllä ihmisiä, jotka arvostavat sinua itsenään ja sinunkin pitäisi olla yksi heistä. 

MIehestäsi voi kuoriutua vielä vaikka mikä narsistinen pahoinpitelijä, ne hommat yleensä alkavat juuri noin. Vaivihkaa jotain ja se pahenee ja pahenee. 

Narsistimiehet muuten haluavat juuri tuollaisia naisia - keinotekoisen näköisiä ja räväköitä ja helposti provosoitavissa. 

Et muuten voi tietää, mitä mies tekee selkäsi takana tuollaisten naisten kanssa ja sinut on valittu vain äidiksi, kodinkoneeksi, turvapaikaksi. 

No yleensä suhteissa miehille ei kelpaa jännänaiset. Jännänaiset voi kiinnostaa, mutta ei miehet suhteissa halua sitä jännänaista vaan mieluummin sen kotirouvan, joka pysyy aloillaan eikä hötkyile. 

Vierailija
8/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää...

Valitettavasti tiedän tuosta ihan riittävästi sekä omasta elämästäni että olen tutkinut aiheen psykologiaa lukemattomia tunteja. 

Vierailija
9/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ei kannata ikinä kertoa naisille totuutta, vaan mitä nainen haluaa kuulla.

Vierailija
10/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta löytyisi miehellesi ylimääräinen jännänainen, eropaperit laitoin jo vetämään. Näyttävä,  hoikka punapää, papereita kysytään usein alkoholiostoksilla vaikka ikää jo puolivälissä viittäkymppiä. Mutta... Alkoholisoitunut, mielenterveysongelmainen, matalasti koulutettu, salaliittoteoreetikko, introvertti ja epäsosiaalinen paitsi kännissä ollessaan, ei kavereita paitsi ryyppykaverit, olout viimeisten parin vuoden aikana enemmän sairauslomalla kuin töissä jne. Kilttinä miehenä minun oli pakko viheltää peli poikki.

Ihan tavallinen, "nätti ja mukava, tylsä harmavarpunen" kuulostaa minusta tosi hyvältä.

T. tulenkantaja73

Vierailija
11/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yleensä suhteissa miehille ei kelpaa jännänaiset. Jännänaiset voi kiinnostaa, mutta ei miehet suhteissa halua sitä jännänaista vaan mieluummin sen kotirouvan, joka pysyy aloillaan eikä hötkyile. 

Siis haluamista on monenlaista. He HALUAVAT playmateksi sen jännänaisen ja stimuloimaan itseään. He HALUAVAT kotiinsa nätin ja mukavan vaimon, joka pitää kodin koossa ja kulissin kasassa. Tämä ei siis koske kaikkia miehiä, mutta on miestyyppi (yleensä narsisti), joka toimii näin. Ne miehet, jotka oikeasti haluavat nätin ja mukavan naisen, ovat tyytyväisiä, eivätkä valita naiselle, että tämän pitäisi olla jotenkin räväkämpi. 

Vierailija
12/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ei kannata ikinä kertoa naisille totuutta, vaan mitä nainen haluaa kuulla.

Kannattaa ottaa nainen, jollaisen haluaa. 

Vierailija
13/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin yhden miehen mielipiteenä voin juhlallisesti ilmoittaa, että kyllä sellaiset räväkät naiset voivat hyvinkin kiehtoa, varsinkin kavereina tai seksiseurana, mutta suhteessa haluaisin olla vain lempeän ja järkevän naisen kanssa.

Vierailija
14/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös muistaa, että ihmiset usein muuttuvat ajan mittaan. Minä myös.

T. tulenkantaja73

Vierailija
15/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin yhden miehen mielipiteenä voin juhlallisesti ilmoittaa, että kyllä sellaiset räväkät naiset voivat hyvinkin kiehtoa, varsinkin kavereina tai seksiseurana, mutta suhteessa haluaisin olla vain lempeän ja järkevän naisen kanssa.

Niinpä. Ja se lempeä ja järkevä nainen kärsii. Olisipa jokaiselle lempeälle ja järkevälle naiselle lempeä ja järkevä mies tarjolla. 

Vierailija
16/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös muistaa, että ihmiset usein muuttuvat ajan mittaan. Minä myös.

T. tulenkantaja73

Silloinhan sinä olet ottanut sellaisen, jonka haluat. 

Vierailija
17/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta löytyisi miehellesi ylimääräinen jännänainen, eropaperit laitoin jo vetämään. Näyttävä,  hoikka punapää, papereita kysytään usein alkoholiostoksilla vaikka ikää jo puolivälissä viittäkymppiä. Mutta... Alkoholisoitunut, mielenterveysongelmainen, matalasti koulutettu, salaliittoteoreetikko, introvertti ja epäsosiaalinen paitsi kännissä ollessaan, ei kavereita paitsi ryyppykaverit, olout viimeisten parin vuoden aikana enemmän sairauslomalla kuin töissä jne. Kilttinä miehenä minun oli pakko viheltää peli poikki.

Ihan tavallinen, "nätti ja mukava, tylsä harmavarpunen" kuulostaa minusta tosi hyvältä.

T. tulenkantaja73

Tämä naisten kierrätys on kanssa hauska ilmiö. Ihan avioon menty siinä jännänaishimossa ja nyt sitten ihan legitti wife swapping menossa

Roskaa olet sinäkin, "kilttimies"

Vierailija
18/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ja se lempeä ja järkevä nainen kärsii. Olisipa jokaiselle lempeälle ja järkevälle naiselle lempeä ja järkevä mies tarjolla. 

Em. toimii yhtä lailla miehillekin.

Vierailija
19/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Em. toimii yhtä lailla miehillekin.

??? Toki toivoisi, että jokaiselle järkevälle ja lempeälle miehelle olisi lempeä ja järkevä nainen. Jostain syystä nämä, sekä miehet että naiset, löytävät itsensä välillä suhteista jonkun järkyttävän kontrolloijan, henkisesti väkivaltaisen jne. kanssa. Naiset useammin eroavat, miehet jäävät kärsimään pidempään. 

Vierailija
20/180 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nuorena ja nättinä sain helposti miesten seuraa, mutta kun olin ihminen, joka ei pysynyt pitkään paikallansa. Yleensä miehet olisi halunneet, että kökötetään neljän seinän sisällä ja vietetään sellaista ns. rauhallista kotielämää. Menevänä menin itsekseni yötäpäivää missä huvitti ja ainakin pari miestä oli sellaisia ettei se tuntunut sopivan. Tuli valitusta siitä, että ei ole kotona tai ei tiedä, missä se toinen on tai ei ole tiettyyn kellon aikaan saanut yhteyttä tai jotakin muuta vastaavaa. Minä koin rasittavaksi, että pitäisi jonkun miehen takia kököttää jossain tiettynä aikana. On tullut vaikutelma, että miehille sellainen menevä nainen on liikaa. Nainen olisi kiva pitää kotona. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi