Jos mies ottaa hiljaiselon jälkeen yhteyttä yhtäkkiä niin onko se aina huono?
Eli vaikka mitä lepertelisi että on kaivannut ja haluaa uuden mahdollisuuden ym ym
Onko sillä vain silloin seksi tai hyöty mielessä?
Kommentit (72)
Kaverina saa ottaa yhteyttä, mutta nykyään en toivo kenenkään entisen miehen yhteydenottoja ikinä.
Ehkä paljon riippuu siitä, kuinka rehelliseltä tai luotettavalta mies vaikuttaa.
Öö, otatko riskin, että katoaa uudelleen mielenkiintoisemman tullessa kuvioihin?
Kerran kävin ensitreffeillä nelikymppisen miehen kanssa ja minä olisin halunnut tavata uudelleen, mutta hän ei. Sitten vuoden kuluttua hän otti yhteyttä minuun ja pyysi toisille treffeille. Hän sanoi, että oli yrittänyt löytää paremman naisen mutta ei ollut löytänyt niin nyt minä kelpaisin hänelle.
En mennyt treffeille.
Edellisen kerran oltiin yhteydessä ennen vappua eli aikaa on kulunut. Sitten nyt laittoi viestiä että haluaa nähdä ja on minulle asiaa. Kun kysyin että mitä asiaa. Vastasi että ajattelee jos saisi kanssani uuden mahdollisuuden. On miettinyt mitä on menettänyt jos ei tutustu muhun paremmin.
Kun en tunne tarpeeksi että onko ns kiltti vai ei. Tapailtiin aikoinaan joku 10krt
Vierailija kirjoitti:
Edellisen kerran oltiin yhteydessä ennen vappua eli aikaa on kulunut. Sitten nyt laittoi viestiä että haluaa nähdä ja on minulle asiaa. Kun kysyin että mitä asiaa. Vastasi että ajattelee jos saisi kanssani uuden mahdollisuuden. On miettinyt mitä on menettänyt jos ei tutustu muhun paremmin.
Kun en tunne tarpeeksi että onko ns kiltti vai ei. Tapailtiin aikoinaan joku 10krt
Vapuksi oli toinen heila ja nyt kävi niin että juhannusheilaa ei sitten enää ollutkaan, joten sinuun otettiin yhteyttä.
Jos mies ottaa aikojen kuulumattomuuden jälkeen yhteyksiä ja alkaa puhumaan lepertelyä ja siirappia, niin kyllä merkit ovat selvät, että haluaa vain tyhjentää säkkinsä ja pitää sinua siis varmana, kun ottaa yhteyttä. Hälytyskellot soi.
Anna moisen tyypin olla. Kerran jutusta ei tullut aikanaan mitään, niin en pistäisi rahaa likoon nytkään. En edes ylläpitäisi mitään mahdollista hyvänpäivän tuttavuuttakaan, varsinkaan jos mies aloittaa lämmittelyn lepertelyllä.
Vierailija kirjoitti:
Millä mies perusteli tuolloin tapailun lopettamista? Mielestäni se on tässä hyvin olennainen asia.
Kiitos näistä kommenteista. En ole Ap, mutta tosi hienoja kommentteja ja hieno aloitus - moni 'imee' vastauksista itselleen ties mitä terapointia kuten minäkin. Aina on hyviä kommentteja kun ihmiset vaivautuu tosissaan. Tiedän yhden keisin johon tämä sopisi erinomaisesti. Siinä on ollut vaikka mitä - ihan kamala keisi ja voisi olla ihan jokun filmin arvoinen vuosisadan lovestoori.
Jos siinä mies todellakin ottaa yhteyttä (yllättäen) niin ainakin minä voisin kuvitella että todellakin haluaa uuden mahdollisuuden, on kypsynyt ja elämä on opettanut yms. Luultavasti haluaisi myös solmia avioliiton vaikka mistään lapsista ei mitään haaveita enää. Kun iäkkäämmät ihmiset solmivat avioliittoja niin se on eri juttu kuin nuorten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä mies perusteli tuolloin tapailun lopettamista? Mielestäni se on tässä hyvin olennainen asia.
SE vain jäi. Itse tunnustin olevani ihastunut silloin. Käsitin että emme olleet ihastuksessa samalla tasolla. Olin varmaan itse ihastuneempi silloin. Oikeastaan suutahdin silloin vähän kun ei halunnut vappua viettää kanssani. Oli sopinut viettävänsä sitä tuttavien kanssa. Toivotin hyvää vappua ja hän vastasi että samoin. Sitten ei kuulunut mitään kunnes nyt. Vaikea muistaa enää kun tyhjäsin viestimme ja oli jopa estolla hetken.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SE vain jäi. Itse tunnustin olevani ihastunut silloin. Käsitin että emme olleet ihastuksessa samalla tasolla. Olin varmaan itse ihastuneempi silloin. Oikeastaan suutahdin silloin vähän kun ei halunnut vappua viettää kanssani. Oli sopinut viettävänsä sitä tuttavien kanssa. Toivotin hyvää vappua ja hän vastasi että sam
No minä antaisin mahdollisuuden enkä edes kyselisi onko ollut välissä muita, väliaika on kuitenkin ollut todella lyhyt. Minusta mies vaan ikävä kyllä säikähti tunteitasi.
Mutta sinuna kyllä seurailisin aika tarkkaan, alkaako sitä KUNNON kiinnostusta ja sitoutumista sinuun tulla pikimiten. Jos 10 kertaa olette tavanneet jo, oletan että tahdilla 1-2 kertaa viikko? Tuollaista ei enää pitkään. Jos ei 3 kk kuluessa halua kunnolla kimppaan, ei halua koskaan.
Jotenkin on ikävää että miehet säikähtää naisen tunteita ja pakenee, mutta niin kai se on että miehen kuuluu "jahdata".
Sitten jos mies ei halua sitoutua niin haluaa käyttää sua vaan hyväksi koska ihastuneelta naiselta saa helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Loppui suhde tai viritelmä. Seksiä hakee. Muuten ei olisi hävinnyt alun alkaenkaan.
Ihmiset muuttuu, jopa kypsyy. Voi haluta suhdettakin, sä et voi sitä tietää, enkä muuten mäkään.
Miehet tarvii naisia enemmän mitä naiset miehiä. Sille on syynsä miksi inkkeli foorumit elää ja voi hyvin.
Näin keskimäärin. Ei kuitenkaan tarkoita, etteikö olisi kypsiä ja mukavia miehiä, jotka ovat valmiita etenemään "jopa" avioliittoon :)
yhden sellaisen rouva
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä vuoden vapusta kyse? Luulin että aikaa on kulunut, eli kyllä siinä vuosia ainakin pitää olla välissä. Tämän vuoden vappu oli 5min sitten.
Toimii impulssinomaisesti, sinun tunteistasi ja tarpeistasi piittaamatta. Lähtiessään uudestaan tai pettäessän vetää jonkun samanlaisen manipuloivan tunneshown
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapuksi oli toinen heila ja nyt kävi niin että juhannusheilaa ei sitten enää ollutkaan, joten sinuun otettiin yhteyttä.
Niin siis onko tässä jotain pahaa? Miksi ei saisi tapailla eri ihmisiä? Joskus aika on oikea tuon kanssa, toisen kerran sitten jonkun muun.
Jos itse olisin tarpeeksi kiinnostunut, niin ilman muuta antaisin mahiksen. Seksiin en tietenkään ryhtyisi ennen kuin tilanne on vakaa ja selkeä. Aika pian sen huomaa, onko toinen tosiaan vain sen seksin perään.
Vierailija kirjoitti:
Kaverina saa ottaa yhteyttä, mutta nykyään en toivo kenenkään entisen miehen yhteydenottoja ikinä.
Tämä. Jotkut eksät ovat vieläpä sellaisia, että kun olen ollut saatavilla, mistään ei tule mitään ja kiinnostusta ei ole. Sitten vuosien tauko yhteydenpidossa. Sitten kun löydän uuden rakkauden, yllättäen kaikki eksät laittavat jonossa viestiä, kuin sabotoidakseen uuden suhteen. Pahimmillaan erään miehen kanssa oli puhetta perheen perustamisesta, mikä ei kiinnostanut, mutta sitten kun olinkin tekemässä sitä toisen kanssa, halusikin lapsen kanssani
Eli HARD PASS eikä mitään yhteydenpitoa tai selityksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis onko tässä jotain pahaa? Miksi ei saisi tapailla eri ihmisiä? Joskus aika on oikea tuon kanssa, toisen kerran sitten jonkun muun.
Jos itse olisin tarpeeksi kiinnostunut, niin ilman muuta antaisin mahiksen. Seksiin en tietenkään ryhtyisi ennen kuin tilanne on vakaa ja selkeä
Niin että miksei saisi elää kuin apina laumassa ja jonglöörata naisia omien impulssiensa mukaan, tehdä lapsia joka viikko eri naisen kanssa? Varmaan siksi, että emme ole apinoita, emmekä halua olla. En tiedä missä päin maailmaa olisi minkäänlaista ryhmää naisia, jotka hyväksyisivät tällaisen käytöksen. Ja sitten vielä ihmetellään, miksi syntyvyys sakkaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jotkut eksät ovat vieläpä sellaisia, että kun olen ollut saatavilla, mistään ei tule mitään ja kiinnostusta ei ole. Sitten vuosien tauko yhteydenpidossa. Sitten kun löydän uuden rakkauden, yllättäen kaikki eksät laittavat jonossa viestiä, kuin sabotoidakseen uuden suhteen. Pahimmillaan erään miehen kanssa oli puhetta perheen perustamisesta, mikä ei kiinnostanut, mutta sitten kun olinkin tekemässä sitä toisen kanssa, halusikin lapsen kanssani
Eli HARD PASS eikä mitään yhteydenpitoa tai selityksiä
Mistä nämä eksät ovat saaneet tietää suhdetilanteestasi, jos yhteydenpidossa on ollut vuosien tauko? Onko teillä niin pienet piirit että kaikki tuntevat toisensa ja jos joku löytää uuden kumppanin, juttu kulkee heti eteenpäin, vai kerrotko itse asioistasi esim. somessa, josta miehet sitten stalkkaavat?
Itse uskon yleensä ihmisistä hyvää enkä pitäisi mahdottomana, että joku voisi ottaa hiljaiselon jälkeen yhteyttä ihan vilpittömästi. On minullekin joskus jäänyt joku ihminen mieleen vielä pitkäksi aikaa yhteydenpidon päättymisen jälkeen ihan vain siksi, että heissä on tuntunut olevan jotakin erityistä mitä muissa ei. Kai näin voi tapahtua muillekin. En usko että esimerkiksi minuun kukaan ottaisi yhteyttä jälkikäteen pelkän seksin toivossa jos yhtään tietää millainen persoona olen, tai sitten olisi melkoinen pokka ihmisellä.
Nama voivat olla kyllä ihan samassa paketissakin.