Jos mies ottaa hiljaiselon jälkeen yhteyttä yhtäkkiä niin onko se aina huono?
Eli vaikka mitä lepertelisi että on kaivannut ja haluaa uuden mahdollisuuden ym ym
Onko sillä vain silloin seksi tai hyöty mielessä?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Toimii impulssinomaisesti, sinun tunteistasi ja tarpeistasi piittaamatta. Lähtiessään uudestaan tai pettäessän vetää jonkun samanlaisen manipuloivan tunneshown
Ap on kyllä itse toiminut impulsiivisesti, kun on kiukutellut ja estellyt kun miehellä oli vapuksi muuta (ilmeisesti vieläpä aiemmin sovittua).
Itse tapasin reilu vuosi sitten erään naisen. Meillä keskustelu oli sellaista erityistä. Molemmat samalla tapaa, sanotaanko kahjoja :) tunteet oli itselläni todella vahvoja, edelleenkin. En sitä ääneen sanonut koskaan, mutta uskon, että hän sen tiesi.
Valitettavasti jouduin käytännön syistä laittamaan stopin syvemmälle tutustumiselle. Suojellakseni häntä, suhteen ylläpitämisen haasteiden vuoksi ( elämäntilanne erilainen ) yritin siis ajatella järjellä, mutta ei ole mennyt päivääkään, ettei hän olisi ajatuksissani. Rakastuin silloin, en sanonut sitä ääneen ja rakastan edelleenkin.
Olen ottanut häneen yhteyttä aika-ajoin, mutta en ole missään vaiheessa halunnut sotkea hänen elämää. Se on itselläni enempi tapa ilmaista kuinka tärkeä ja hieno ihminen hän on ja että häntä ajatellaan.
Varsinaista eroahan meille ei tullut, eikä mitään riitoja. Niin olisiko väärin vain kadota loppuiäksi, varsinkin kun tiedän että hänkin ajattelee minua ainakin joskus.
Omasta mielestä kadota loppuiäksi olisi jopa enemmän loukkaavaa toista kohtaan, kuin se että ilmoittelee itsestään aina välillä. Näin ei anna toisen tuntea, että olisi ollut merkityksetön yhden/kahden illan huuma, koska näinhän se ei ainakaan itseni kohdalla ole
"Niin että miksei saisi elää kuin apina laumassa ja jonglöörata naisia omien impulssiensa mukaan, tehdä lapsia joka viikko eri naisen kanssa? Varmaan siksi, että emme ole apinoita, emmekä halua olla. En tiedä missä päin maailmaa olisi minkäänlaista ryhmää naisia, jotka hyväksyisivät tällaisen käytöksen. Ja sitten vielä ihmetellään, miksi syntyvyys sakkaa :D"
Mielestäni puolisoa pitää saada etsiä, ja pienet mokat voidaan antaa anteeksi, eli katumapäällekin saa tulla. Ilman muuta seksiä ei ole, ennen kuin tilanne on selkeä. Silloin ei voi tulla lapsiakaan. JOS menee heti sänkyyn, niin voi minusta syyttää itseään, jos tulee paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii impulssinomaisesti, sinun tunteistasi ja tarpeistasi piittaamatta. Lähtiessään uudestaan tai pettäessän vetää jonkun samanlaisen manipuloivan tunneshown
Ap on kyllä itse toiminut impulsiivisesti, kun on kiukutellut ja estellyt kun miehellä oli vapuksi muuta (ilmeisesti vieläpä aiemmin sovittua).
Sama tuli mieleen. Ja miehellä oli vieläpä sovittuna jo porukkavappu, eli ei ollut ainakaan vain toisen naisen kanssa.
Meilläkin on tapana viettää vappua isolla kaveriporukalla, ja se on perinne. Uusi kumppani saa ainakin meillä tulla mukaan, mutta jostain syystä AP möksähti ja lähti lapselliselle tielle.
Oliko se sinun mielestäsi hyvä vai huono asia, että tämä mies otti sinuun yhteyttä? Oliko se ikävä vai mukava yllätys?
"Omasta mielestä kadota loppuiäksi olisi jopa enemmän loukkaavaa toista kohtaan, kuin se että ilmoittelee itsestään aina välillä. Näin ei anna toisen tuntea, että olisi ollut merkityksetön yhden/kahden illan huuma, koska näinhän se ei ainakaan itseni kohdalla ole"
Totta. Minulle on ainakin varmistunut että jos miehestä ei enää koskaan kuulu sen jälkeen kun juttu on päättynyt (varsinkin jos on sovittu että jäädään yhteyksiin), se tarkoittaa sitä että todellakin olen ollut hänelle pelkkä merkityksetön hetken hupi. Eli eipä ollut mitään menetettävää siinä ihmisessä.
Hiljaiseloa, ja sinä olit se joka estit toisen?
Itsereflektiota nyt vähän! Vai pitäiskö sanoa sille miehelle, et juokse?
Vierailija kirjoitti:
"Omasta mielestä kadota loppuiäksi olisi jopa enemmän loukkaavaa toista kohtaan, kuin se että ilmoittelee itsestään aina välillä. Näin ei anna toisen tuntea, että olisi ollut merkityksetön yhden/kahden illan huuma, koska näinhän se ei ainakaan itseni kohdalla ole"
Totta. Minulle on ainakin varmistunut että jos miehestä ei enää koskaan kuulu sen jälkeen kun juttu on päättynyt (varsinkin jos on sovittu että jäädään yhteyksiin), se tarkoittaa sitä että todellakin olen ollut hänelle pelkkä merkityksetön hetken hupi. Eli eipä ollut mitään menetettävää siinä ihmisessä.
En vaan voi käsittää teitä kanssasiskot, kun lähdette hetken hupiin, ja sitten se ei ollutkaan sitä vaan herättää ihmetystä kun toisesta ei kuulukaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan voi käsittää teitä kanssasiskot, kun lähdette hetken hupiin, ja sitten se ei ollutkaan sitä vaan herättää ihmetystä kun toisesta ei kuulukaan...
Jos mies on ensin vakuutellut että ei hae minusta mitään hetken hupia? Siis lähes kirjaimellisesti noilla sanoilla. Pitäisikö kaikki sitten tulkita toisin päin kuin mitä sanotaan ja pitää lähtökohtana että ihmiset valehtelevat? Ilmeisesti. Voin sanoa että olen viimeinen ihminen joka lähtisi juttuun mukaan jos olisi aavistus että kyse on toiselle osapuolelle vain hetken huvista.
Vierailija kirjoitti:
"Niin että miksei saisi elää kuin apina laumassa ja jonglöörata naisia omien impulssiensa mukaan, tehdä lapsia joka viikko eri naisen kanssa? Varmaan siksi, että emme ole apinoita, emmekä halua olla. En tiedä missä päin maailmaa olisi minkäänlaista ryhmää naisia, jotka hyväksyisivät tällaisen käytöksen. Ja sitten vielä ihmetellään, miksi syntyvyys sakkaa :D"
Mielestäni puolisoa pitää saada etsiä, ja pienet mokat voidaan antaa anteeksi, eli katumapäällekin saa tulla. Ilman muuta seksiä ei ole, ennen kuin tilanne on selkeä. Silloin ei voi tulla lapsiakaan. JOS menee heti sänkyyn, niin voi minusta syyttää itseään, jos tulee paha mieli.
Tätä minäkin ajattelen. Jos joku exä ottaisi yhteyttä niin voisin antaa mahdollisuuden. Riippuu miten on erottu Ne jotka vinkuvat, että vain seeeeksin takia. No, sehän on ihan itsestä kiinni miten toimii. Ei ole pakko hypätä heti sänkyyn vaikka uudelleen alkaisikin tapailla. Ilmeisesti nämä, jotka heti olettavat miehen ottavan vain seksin takia yhteyttä ovat itse olleet kovin nopeasti valmiita seksiin. Eli antaneet itsestään kuvan, että "saa" helposti kunhan mies vain vaivautuu paikalle.
Sen näkee hyvin helposti onko mies tosissaan jos ottaa yhteyttä. Tehdään ihan muita juttuja ensin kuin seksi. Jos se ei käy hänelle ja katoaa niin ei harmita, tulipa katsottua sekin. Hyvässä tapauksessa olikin tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on ensin vakuutellut että ei hae mi
Tuntemattoman ihmisen vakuutteluihin ei koskaan kannata luottaa. Antaa ajan näyttää, mistä toinen on oikeasti tehty, onko sanaan luottaminen vai ei.
Itse olen ratkaissut niin, että en ole mennyt sänkyyn ennen kuin tunnen ja tykkään toisesta, en pelkästä mielikuvasta, ja seurustellaan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellisen kerran oltiin yhteydessä ennen vappua eli aikaa on kulunut. Sitten nyt laittoi viestiä että haluaa nähdä ja on minulle asiaa. Kun kysyin että mitä asiaa. Vastasi että ajattelee jos saisi kanssani uuden mahdollisuuden. On miettinyt mitä on menettänyt jos ei tutustu muhun paremmin.
Kun en tunne tarpeeksi että onko ns kiltti vai ei. Tapailtiin aikoinaan joku 10krt
Vapuksi oli toinen heila ja nyt kävi niin että juhannusheilaa ei sitten enää ollutkaan, joten sinuun otettiin yhteyttä.
Niin siis onko tässä jotain pahaa? Miksi ei saisi tapailla eri ihmisiä? Joskus aika on oikea tuon kanssa, toisen kerran sitten jonkun muun.
Jos itse olisin tarpeeksi kiinnostunut, niin ilman muuta antaisin mahiksen. Seksiin en tietenkään ryhtyisi ennen kuin tilanne on vakaa ja selkeä
Ei hyvää eikä pahaa. Realismia.
Entäs sellainen tapaus kun keväällä tapailtiin muutamia kertoja mutta erinäisistä syistä johtuen tapailu loppui. En oikein edes tiedä kumpi lopulta päätti tapailun. Nyt n. 2 kk jälkeen tästä mies toivotti yhtäkkiä "Hyvää Juhannusta". Onko vain kohteliaisuus vai yrittääkö kenties lämmitellä välejä?
En ole Ap.
Vierailija kirjoitti:
Entäs sellainen tapaus kun keväällä tapailtiin muutamia kertoja mutta erinäisistä syistä johtuen tapailu loppui. En oikein edes tiedä kumpi lopulta päätti tapailun. Nyt n. 2 kk jälkeen tästä mies toivotti yhtäkkiä "Hyvää Juhannusta". Onko vain kohteliaisuus vai yrittääkö kenties lämmitellä välejä?
En ole Ap.
Ainakin olet ollut hänen mielessään. Pitääkö kohteliaisuus ja lämmittely erottaa, miksei voisi olla molempia?
Välillä tekee mieli pudistella päätään, miten vaikeaa deittailu nykyisin on. Kaikesta tehdään iso ongelma, ja kaikessa nähdään helposti pahaa. Mitä jos koittais rennompaa asennetta, ja antais ajan näyttää, miten käy?
Minä jätin vastaamatta, kun miesystävä jäi syksyllä -22 kiinni pettämisestä ja nyt laitteli keväällä viestiä, kuinka meillä oli asiat hyvin. Vongatkoon nyt vaan joltain muulta, ei jaksa mitään pelleilyä
Vierailija kirjoitti:
En ole Ap.
Ensi alkuun mieti millaista teidän tapailu oli. Jos siinä oli katseita, kiihkeytyä ja syvää molemminpuolista kiinnostusta ja yleisesti millaista teidän keskustelu oli. Jos edellä mainitut asiat oli mukana, niin silloin on ehdottomasti kiinnostunut ja tunteet on vielä vahvat. Mutta jos se oli jutustelua, ilman kosketuksia ja sitä syvempää, niin voi olla ihan vain ystävällinen tervehdys
Ei oikeastaan ehditty fyysiselle tasolle vielä mutta meillä oli mielestäni tosi hyvä yhteys ja jaettiin paljon asioita viesteillä. Ehkä eniten jäi just vaivaamaan se tunne siitä "mitä olis voinut olla".
Miten noin? Monilla on seksisuhde.