Jos mies ottaa hiljaiselon jälkeen yhteyttä yhtäkkiä niin onko se aina huono?
Eli vaikka mitä lepertelisi että on kaivannut ja haluaa uuden mahdollisuuden ym ym
Onko sillä vain silloin seksi tai hyöty mielessä?
Kommentit (72)
Erittäin todennäköisesti se jätkä on pitänyt etäisyyttä koska halunnut parannella jotain sukupuolitautiaan ja nyt kun on vihdoin saanut parannettua sen erittäin vahvoilla antibiooteilla niin on taas lähestymässä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Loppui suhde tai viritelmä. Seksiä hakee. Muuten ei olisi hävinnyt alun alkaenkaan.
Ihmiset muuttuu, jopa kypsyy. Voi haluta suhdettakin, sä et voi sitä tietää, enkä muuten mäkään.
Jep, voi haluta jopa avioliittoa. Me emme sitä tiedä.
Jopa avioliittoa! Älä hyvä ihminen! Ei ole mikään lopputulos. Ainakaan hyvä sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Entäs sellainen tapaus kun keväällä tapailtiin muutamia kertoja mutta erinäisistä syistä johtuen tapailu loppui. En oikein edes tiedä kumpi lopulta päätti tapailun. Nyt n. 2 kk jälkeen tästä mies toivotti yhtäkkiä "Hyvää Juhannusta". Onko vain kohteliaisuus vai yrittääkö kenties lämmitellä välejä?
En ole Ap.
Joo nää on näitä, ollaan porukalla viettämässä juhannusta ja kavereille sanotaan joo lähettelen tässä viestiä hoidoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sellainen tapaus kun keväällä tapailtiin muutamia kertoja mutta erinäisistä syistä johtuen tapailu loppui. En oikein edes tiedä kumpi lopulta päätti tapailun. Nyt n. 2 kk jälkeen tästä mies toivotti yhtäkkiä "Hyvää Juhannusta". Onko vain kohteliaisuus vai yrittääkö kenties lämmitellä välejä?
En ole Ap.
Joo nää on näitä, ollaan porukalla viettämässä juhannusta ja kavereille sanotaan joo lähettelen tässä viestiä hoidoille.
No en tiedä millainen hoito olin kun ei ehditty edes sänkyyn asti.
On yleensä. Jäi yksin ja palaa entiseen seksin takia.
Miten muuten voi ottaa yhteyttä kuin yhtäkkiä?
Niin kävi kerran. Häipyi hiljaa takavasemmalle.
Tuli sitten aikojen päästä yllättäen ovelle, sattui olemaan nykyinen juuri silloin käymässä. Aika herkullinen tilanne.
Nolona häippäs.
Isosisko joskus opetti että rakkaus on ikuista - kohteet vaihtelee. Ja miehet on kuin bussit, yksi menee toinen on jo tulossa. Silloiin olin liian nuorei ymmärtääksieni, enää en pitkään aikaan.
Näin miehenä sanoisin että unohda.
Viesteihin on AINA aikaa vastata jos kumppaniehdokas tarpeeksi kiinnostaa.
Siis jo henkilö on ghostannut sut ja ottaa myöhemmin yhteyttä, niin kyllä se mun mielestäni on lähtökohtaisesti huono asia riippumatta siitä onko hänellä mielessä seksi vai tapailun jatkaminen.
Ghostaaminen kertoo todella paljon henkilön kunnioituksesta sua kohtaan ja toisaalta myös kommunikaatiotaidoista. Minulle olisi yhdentekevää miksi hän on kadonnut tai miksi hän ottaa uudelleen yhteyttä, en todellakaan vastaisi yhtään mitään.