Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tästä kaverin käytöksestä pitäisi teidän mielestä ajatella???

Vierailija
22.06.2024 |

Siis nyt en tiedä, olenko törppö vai onko kaveri sitä??

Eli koitin eilen soittaa kavereilleni, hän ei vastannut koska oli erittäin huonossa paikassa.

Laittoi siitä lyhyen viestin.

Laitoin päivän mittaan muutaman viestin, mutta kaveri oli edelleen reissussaan.

No, soittaminen (minulla oli ihan asiaa, mitä ei voinut viestissä oikein sanoa) jäi.

Kaveri laittoi aivan aikaisin tänään viestin, missä kertoi eilisen olleen melko hulabaloota ja että jos soittelemme tänään ennenkuin hän menee sukuaan tapaamaan?

No, vastasin nätisti aamulla eikä kaveri soittanut missään vaiheessa.

Somessa sitten näin kuvan sieltä sukulaisista, missä kai ollaan muutama päivä.

Eli en ala sinne soitella...

Mutta loukkaannuinko turhaan?

Mitä te tekisitte??

Laittaisitteko itse seuraavan kerran tuolle kaverille viestiä/soittaisitko vai odottaisitteko että kaveri tekee sen???

Alkaa v ttaa, kun en tiedä onko toisella oikeasti kiire vai onko tympääntynyt minuun:(

Kommentit (194)

Vierailija
1/194 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta mietin, että jos en itse soita ennen kaveria niin tajuatko minun loukkaantuneen?

Toisaalta, minä se yleensä meistä otan yhteyttä:(

Ap

Vierailija
2/194 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä juttu, ei jaksanut lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/194 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta jaksanut tajuta, mikä on ongelma. Luultavasti ap, joka on hankala loukkaantujaihminen.

Vierailija
4/194 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei hän soittanut sulle ennen kuin meni sinne sukujuttuun?

Vierailija
5/194 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kaverisi vuorostaan ottaa yhteyttä, jos ei ota niin vaihda kaveria.

Vierailija
6/194 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuosta jaksanut tajuta, mikä on ongelma. Luultavasti ap, joka on hankala loukkaantujaihminen.

Se, että kaveri lupaili koko päivän soittavansa myöhemmin.

No sitä soittoa ei tullut (lupauksista huolimatta) eilen, eikä tänään.

Ja asiani olisi ollut ihan tärkeä.

Ap

Vierailija
7/194 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä.

Sehän tässä eniten ihmetyttää:(

Ap

Vierailija
8/194 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, kiltti ap.

Vierailija
9/194 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa paskalta ja häröltä kaverilta. Onko hänen oma sekaisin?

Vierailija
10/194 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä voi tehdä myös kevyen ja iloisen.

Vierailija
11/194 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli loukkaannuit siksi että kaverillasi on muutakin elämää kuin kuunnella sinun murhettasi? Ja hän vielä on viestillä kertonut että juuri nyt on vähän kiirettä? Olen pahoillani mutta en pysty ymmärtämään ongelmaa.

Vierailija
12/194 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin isolta ongelmalta. Ehkä kaveri ei ehtinyt vastata tai jotain.

Vierailija
13/194 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli loukkaannuit siksi että kaverillasi on muutakin elämää kuin kuunnella sinun murhettasi? Ja hän vielä on viestillä kertonut että juuri nyt on vähän kiirettä? Olen pahoillani mutta en pysty ymmärtämään ongelmaa.

No silloin ei luvata soittaa jos on maniavaihe päällä. Huono ystävä.

Vierailija
14/194 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella on kiireitä ja sinä loukkaannut. Onko asiasi niin tärkeä, että pakko soittaa juhannusviikonloppuna? Ei voi odottaa maanantaille? Jos ei, sinä olet se törppö kun rt ymmärrä muiden ehkä olevan kiireellisiä juhannuksen takia. Jos ei voi odottaa, kerroitko kaverillesi että asialla on kiire? Kukaan meistä ei ole ajatustenlukija.

Vierailija
15/194 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin, että kaveri ottaa itse yhteyttä seuraavan kerran. Voihan olla, että hänellä oli oikeasti kiire? Mutta jos lupasi soittaa kahtena eri päivänä peräkkäin, eikä soita niin en enää alkaisi kerjäämään seuraavaa soittoa..

Vierailija
16/194 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että ihan oikeasti vain on kiireinen juuri nyt jos on paljon ohjelmaa eikä ole sopivaa hetkeä soittaa tai palata asiaa. Toki jos tämä on toistuvaa, että sovitaan jotain ja sitten ei sovikaan juuri koskaan, eli jatkuvasti perutaan niin "valitettavasti" itse siivoan aika nopeasti tällaiset ihmiset elämästäni. Mieluummin yksinkin kuin hankalan "kaverin" kanssa kenen sanomisiin ei juuri voi luottaa .

Vierailija
17/194 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te kommentoijat oikein vinoilette? Ongelmahan on ihan selvä. Ap on se, joka pitää yhteyttä, kaveri ei viitsi/ehdi/halua viesteillä, tai soittaa. Skippaisin kaverin.

Vierailija
18/194 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisella on kiireitä ja sinä loukkaannut. Onko asiasi niin tärkeä, että pakko soittaa juhannusviikonloppuna? Ei voi odottaa maanantaille? Jos ei, sinä olet se törppö kun rt ymmärrä muiden ehkä olevan kiireellisiä juhannuksen takia. Jos ei voi odottaa, kerroitko kaverillesi että asialla on kiire? Kukaan meistä ei ole ajatustenlukija.

Lupaatko itse soittaa kaverillesi, jolla on kuulemma tärkeää asiaa kahtena eri päivänä, etkä sitten kuitenkaan soita? Edes lyhyttä puhelua, vaikka kaveri on laittanut useamman viestin?

Aloittajan käytöksen arviointiin vaikuttaa se, mikä se asia oli ja oliko tärkeää. Mutta jos on kiire, ei pidä luvata soittavansa. Nyt kaveri antoi sellaisen vaikutelman (ainakin minä tulkitsen sen niin) ettei oikein kiinnosta.

Vierailija
19/194 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan kuvitteli että ehtisi, mutta ei sitten kuitenkaan pystynyt. Taivas miten te ihmiset mahdatte olla rasittavia tosielämässä. 

Vierailija
20/194 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te kommentoijat oikein vinoilette? Ongelmahan on ihan selvä. Ap on se, joka pitää yhteyttä, kaveri ei viitsi/ehdi/halua viesteillä, tai soittaa. Skippaisin kaverin.

No tämä. Tuli oikein paha olo ap:n puolesta. Kaveri olisi voinut laittaa viestin, missä kertoo kiireestä ja pyytää soittelemaan vaikka ensi viikolla. Tai jotain. Mutta tuo ap:n kaverin käytös on jo mielestäni törkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi