Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä suomalaiset vaan tunnistaa ulkomailla

Vierailija
22.06.2024 |

Täällä Espanjassa nyt bongaillut, enkä vielä kertaakaan erehtynyt. Valjut piirteet, epäsiisti olemus, rumasti puetut lapset.

Kommentit (404)

Vierailija
301/404 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii jossain fugessa..... Eipä kyllä muualla kuin turistirysissä

Mietin aina näitä kommentteja lukiessa, että onko kyseiset ihmiset käyneetkään mainitsemissaan paikoissa. Fuengirola ei ole turistirysää nähnytkään. Väljää ja leppoisaa menoa, siestaa vietetään ja espanjaa puhutaan.

Suomalaiset tunnistaa usein kasvonpiirteistä. Meillä on pehmeämmät piirteet kuin muilla.

Itse olen käynyt Fugessa parikin kertaa, mutta siitä on yli 10v. Tiedä sitten onko muuttunut tässä välissä, mutta silloin ainakin oli turistirysä isolla T:llä. 

Minusta turistirysiä on esim. Venetsia ja Bali.

Vierailija
302/404 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovathan italialaiset miehet todella komeita, varsinkin nuoret. Ei ihme, että lempi alkaa leiskua, kun oikeassa elämässä tapaa tällaisen komistuksen 😍

Nelikymppisenä sitten läskejä kaljupäitä, kuten suomalaismiehetkin ja vielä lyhyitä  ja erityisesti kyproslaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/404 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva oikeasti erottaa suomalaista, virolaista, latvialaista tai vaikkapa venäläistä tai tanskalaista toisistaan.

Suomalaisia on alle promille maapallon asukkaista, niin onko ihme, ettei jossakin Euroopan ulkopuolella tunnisteta. Meillekin taksikuski sanoi, että olette Euroopasta, koska emme keskenämme puhuneet englantia, kuten Amerikka- tai australialaiset.

Vierailija
304/404 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en halua, että ainakaan toiset suomalaiset tunnistavat minua suomalaiseksi ulkomailla. En kaipaa ulkomailla tuntemattomien suomalaisten seuraa yhtään sen enempää, kuin mitä kaipaan sitä Suomessakaan.

Sama. En kyllä myöskään matkaile jossain suomalaisten suosimissa Espanjoissa ja Kreikoissa. Jos matkoilla johonkin törmään - ja kaukaahan sen jo huomaakin - vaihdan suuntaa. Matkan masentavin hetki on kun palataan Finnairin portille lentokentällä ja näet taas sen jengin. 

Joo, en viihdy täällä ja aion joskus muuttaa pois 😅

Saman tekevät muutkin suomaliset sinut nähdessään.

Vierailija
305/404 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ap näet kun peiliin katsot?

Valjut piirteet ja epäsiistin olemuksen.

Vierailija
306/404 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryöstetyksi joutuu, jos hienona kulkee.

No paska säkä saa olla jos täällä sut ryöstetään. 8v asunu eikä ikinä mitään ongelmaa, vaikka tietysti usein on kallista päällä. Jos oot tuhannen kännissä, niin silloin saatat joutua ryöstetyksi epämääräsillä alueilla. Mutta näin juntti tietysti ajattelee et ulkomailla voi tapahtua koko ajan MITÄ TAHANSA! :D

Vierailija
307/404 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä luullaan aina ruotsalaisiksi. Minulla on vaaleat hiukset ja rusketun helposti. Mies ja lapsi ovat myös helposti ruskettuvaa sorttia ja hiukset mahongin väriset. Ollaan koko perhe hoikkia ja urheilullisia. Vaatteet tilattu/ostettu ulkomailta eikä kukaan meistä käytä marimekkoa tai muita suomalaisia merkkejä, joista huomaisi helposti.

Minulla ja lapsella on oikeastikin muutaman sukupolven takaa ruotsalaista ja saksalaista verta, joka selittää, ettei ihan tyypillisiltä suomalaisilta näytetä. Mies ei tunne sukunsa historiaa kovin hyvin, joten sitä en tiedä, miksi hänkään ei helposti mene suomalaisesta. 

O,joi, että olette hienoa väkeä!

Vierailija
308/404 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en halua, että ainakaan toiset suomalaiset tunnistavat minua suomalaiseksi ulkomailla. En kaipaa ulkomailla tuntemattomien suomalaisten seuraa yhtään sen enempää, kuin mitä kaipaan sitä Suomessakaan.

Sama. En kyllä myöskään matkaile jossain suomalaisten suosimissa Espanjoissa ja Kreikoissa. Jos matkoilla johonkin törmään - ja kaukaahan sen jo huomaakin - vaihdan suuntaa. Matkan masentavin hetki on kun palataan Finnairin portille lentokentällä ja näet taas sen jengin. 

Joo, en viihdy täällä ja aion joskus muuttaa pois 😅

Saman tekevät muutkin suomaliset sinut nähdessään.

voi kun olette hienoja. ette halua olla niissä samoissa turistirysissä kaltaistenne kanssa?

Vierailija
309/404 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä alapeukutetaan, jos joku sanoo, ettei häntä koskaan veikata suomalaiseksi?

Monella on oikeasti suvussa muitakin geenejä, niin helposti menee muun maalaisesta. Esim. meillä on suvussa ruotsalaisia monessa sukupolvessa ja paljon Sursillin(?) suvun piirteitä, vaikka tiettävästi ei olla sukua näille. Ei meitä helposti suomalaisiksi luulla, kun ne muut piirteet ovat meillä niin paljon vahvemmat. 

Alapeukutetaan siksi, että kirjoittaja luulee olevansa jotenkin parempi, hienokkaampi, kun ei luulla suomalaiseksi. Mistä tämä suomalisten heikko itsetunto kumpuaa?

Vierailija
310/404 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin suomalaiseksi, kuin että minullekin on puhuttu monessa paikassa venäjää, miestä taas on luultu Turkissa ja Kreikassa paikalliseksi :D 

Vierailija
311/404 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset kyllä tunnistaa jo lentokentällä. Tosi monella jokin vaelluskenkä jalassa, käytännöllisyys katsos ennenkaikkea. Toinen vaihtoehto on puhkikukutetut, linttaan astutut kengät. Ylipäätään kengät, niistä valitettavasti tunnistaa. Vaatteet on osalla jopa ok, väritys useimmilla valju ja piirteet ei kovin kauniit. Kohteessa suomalaiset tunnistaa ihan järkyttävän rumista hatuista, huiveista ja lippiksistä. Esim tuubihuiveja käytetään hiuksissa lapsilla. Myös vesipuistossa sen suomalaisen tunnistaa, on uv-asua päästä nilkkoihin ja uv-hattua. Muun maalaiset tuntuu selviävän hengissä vähemmälläkin varustuksella mutta suomilapsi on heti kanttuvei kun auringonsäde pilkahtaakin. 

Nämä kaikki vielä menisi mutta kamalin asia on käytös. Ryysätään, eikä osata sanoja kiitos tai anteeksi. 

Joo siis nää uv-asut! 

Ap

Siis mitä hittoa? Ai miten kamalaa, kun halutaan suojata lapsen iho uv-säteiltä 🙄 Pohjoismaalaisilla on vielä usein todella vaalea iho, joka palaa helposti.

Olette te kyllä 😬

Vierailija
312/404 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti on siis se, että me suomalaiset olemme niin kelvottomia kaikin puolin, että koko kansa joutaisi hävitä maapallolta.

Halveksimme jopa itse itseämmin enemmän kuin mikään muu kansa.

Vierailija
313/404 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se eksyneen näköinen lampsuttelu pistää kyllä silmään.

Vierailija
314/404 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalpea iho jopa keskellä kesää

Miehellä marketista ostettu lyhythihainen ruutupaita, reisitaskushortsit ja kävelykengät tai sandaalit

Naisella hellehattu, capri-pituiset legginsit, tunika ja sandaalit

Perusilmeenä naama norsun v:eellä. Ei varsinaisesti ylpistellä tms., vaan se vain on, vailla sen kummempaa tarkoitusta

Vilkuillaan pelokkaasti ympärille ettei kukaan vaan tule ryöstämään tai huijaamaan

Kasvot saavat väriä sekunnissa silloin kun pitää puhua ulkkarille: naama punoittaen solkataan tönkköä englantia hi-taas-ti

Sinä itse et tietenkään ole tällainen, vai mitä? Ne muut vain.

Vierailija
315/404 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomimiehen tunnistaa siitä, että näyttää siltä kun olis ryypännyt kaks viikoa putkeen. Vieressä kulkee suomi-emäntä, joka periaatteessa vois olla ihan kaunis, mutta pilannut ulkonäkönsä tatuoinneilla, lävistyksillä, irtoripseillä ja kaikella mahdollisella. 

No miksi pilasit ulkonäkösi tatuoinneilla, lävistyksillä ja irtoripsillä?

Vierailija
316/404 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä te haukutte toisia suomalaisia ja luulette olevanne itse jotenkin erilaisia tai tyylikkäämpiä. Ja luulette, ettei teillä ole valjut piirteet ja kelmeä iho. Muilla vain on! 

Vierailija
317/404 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin suomalaiseksi, kuin että minullekin on puhuttu monessa paikassa venäjää, miestä taas on luultu Turkissa ja Kreikassa paikalliseksi :D 

Mulle on puhuttu Suomessa venäjää. Ulkkarit kysyy mistä olen kotoisin eikä usko että Suomesta:)) en ota kehuna, olen ylpeä suomalainen! Myös aika juntti sellainen, joten ehkä muut suomalaiset tykkäävät kun luullaan venäläiseksi, toisaalta 

Vierailija
318/404 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan usein venäläiseksi. Jopa venäläiset luulee venäläiseksi ja tulee kysymään neuvoa venäjäksi. En osaa venäjää. Mitä näkyy peilissä: keski-ikäinen, luonnostaan vaalea, isorintainen, hoikkavyötäröinen ja pitkäjalkainen. Meikkiä hillitysti ja pukeutuminen naisellista mutta silti mukavaa.

Vierailija
319/404 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tunnistaako suomalainen minua yleensä suomalaiseksi, mutta minua on luultu ulkomaalaisten toimesta esim. ruotsalaiseksi, saksalaiseksi, sveitsiläiseksi, venäläiseksi ja vaikka miksi muuksi pohjoiseurooppalaiseksi. Usein myös amerikkalaiseksi, mielenkiintoista kyllä. Sanoisin että näytän eniten saksalaiselta. Olen puoliksi englantilainen, joten ihmekös tuo, että ulkonäkö ei ole niin spesifi välttämättä. 

Vierailija
320/404 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun Latviassa ja tunnistan suomalaiset siiitä, että jokaisella naisella on Marimekon laukku. Ihan kuin ei muita laukunvalmistajia olisi

Täällä hotellissa, jossa olen, suomalaisilla on altaalla Marimekon unikkopyyhkeet.

Ap

Marimikko  on hyvä valinta. Se kertoo, ettei juurikaan välitä teikäläisten mielipiteistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan