Istun ostarin terdellä lämmin kaljatuoppi edessäni ja odottelen sadetta.Mitä sinä teet just nyt?
Kommentit (28)
Makaan sohvalla 30 asteisessa sinkkukämpässäni ja olen masentunut
No pakko kai mennä nukkumaan, kun on väsyttänyt koko päivän ja on huono olo. Syynä on vissiinkin asunnon kuumuus ja liiallinen määrä sokeria, kun siinä soijajuomassakin oli sokeria sekä nikotiinipillereissä. Olikohan sokeria myös Lidlin jossain tomaattisetissä. Veikkaan, että kroppa on saanut liikaa sokeria tänään.
Himoitsisin lidlin munkkia ja mietin lähdenkö fillaroimaan. Mut kävin jo saunassakin niin ei enää viittisi hikoilla.
Makaan sohvalla ruuan jälkeen maha täynnä.
Kotona nojatuolissa ja syön salaattia.
Odottelen sadetta minäkin, pitää mennä tekemään ruokaa jne jne jotta voi koteloitua sänkyyn ennen kuin pahin lotina alkaa. Täällä Norjassa viidellä pisaralla koko yö.
Vierailija kirjoitti:
Himoitsisin lidlin munkkia ja mietin lähdenkö fillaroimaan. Mut kävin jo saunassakin niin ei enää viittisi hikoilla.
Sokeria, hyi. Mulla on tullut sokeria noista muista elintarvikkeista ja hyi kun on huono olo.
Juon kaljaa kotona ja katson pian jalista.
Kuuntelen toisella korvalla jalkapallomatsin alkamista ja kirjoittelen samalla ulkomaalaiselle miesystävälleni kuinka istuttamani hedelmän siemenet ovat itäneet
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa terdellä?
Terassi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokeria, hyi. Mulla on tullut sokeria noista muista elintarvikkeista ja hyi kun on huono olo.
Jaa. Ei mulle tule siitä huono olo.
Odottelen että pääsen sisään FFXIV:hen. Jonossa parhaillaan monen monta ihmistä. Uusin lisäosa tuli justiinsa early accesiin joten serverit ihan täynnä.
Vain likainen HELLsinkiläinen juo lämmintä olutta, oletko kaatopaikan kuningas.
Lämmitän saunaa järven rannalla ja juon kaljaa.
Istun talomme terassilla puhelin kädessä. Selailen kännykkää ja vauvaa, nautin auringosta ja katselen kun lapset leikkineet jo useamman tunnin pihassa eläinlääkäriä pehmojensa kanssa.
Istun sohvalla ja yritän motivoitua imuroinnista. Sitten sauna päälle ja siinähän se ilta menee sitten chillaillessa.
Siivosin just ja seuraan sivusilmällä Kalevankisoja.
Kuivattelen hiuksia.