Minkä ikäinen on setämies?
Kommentit (172)
Sanoisin, että PS:n Jani Mäkelä alkaa olla setämiehen iässä (48).
No, veljestäni tuli eno 15v, se lienee setämiehenkin ikä
Setämies on se josta nuoremmille ( ja usein vanhemmillekkin) naisille tulee ällöfibat kun ukko kuvittelee olevansa hurmaava
Sama juttu, miten mä ymmärrän junttiuden: ei kiinni synnyinpaikasta, vaan jostain oudosta päänsisäisestä ahtaudesta. Setämiehuus ei ole ikäsidonnainen juttu, ikävä kyllä.
Miehestäni tuli juuri nyt, eli 60 vuotiaana, nuoria, vähäpukeisia tai nakuja naisia katselee ja minulle vain kettuilee vaikka olen sitä nuorempi ja kaunis, en ole harmaantunut.
Jos on oikein vauvamainen vanhapoika, niin lasketaanko ikää samallai?
Kun vasu on otettava pois, on kyseessä setämies.
Setämiehiksi kutsuttiin ennen naimattomia miehiä, jotka olivat jääneet asumaan naimisissa olevan vanhemman veljensä isännöimään lapsuudenkotiinsa. Ehkä tällaisia setämiehiä on vieläkin maalaistaloissa? Muuten en pidä nimitystä mielekkäänä. Setä tai eno voi olla minkäikäinen vain.
Minä ainakin olen sekä setä, että mies, eli setämies (ja ylpeä siitä)!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä setämiehissä niin inhottaa? Ulkonäkö? 50v mies voi olla ihan yhtä hyvän näköinen kuin puolet nuorempi...
se kun he ottaa alle 20 vuotiaan nuoren naisen eikä heidän kiukkusta äitiä.
Olen 61 ja ilmeisesti setämies, koska olen yksityisellä töissä eli tuon niitä euroja valtiolle.
Julkisella ei ole setämiehiä missään eikä niitä tullut maahanmuutossakaan maahan.
Olen myös Marinin mainostama boomeri eli se kaikkien kulujen maksaja, kuten kaikki setämiehet yksityisellä.
Setämiehellä on liitua, millä piirtää vaikka nuoren naisen sydämeen, koska mä voin - get over it :D
Nuoret naiset on hassuja, ne kun tuhlaa rahansa kaikkeen söpöön ja tarpeelliseen itselleen.
Noin tunkkaista ahdasmielisyyttä ei olettaisi enää kohtaavan.