Minkä ikäinen on setämies?
Kommentit (166)
Silloin kun alkaa karkkiman kaudet,tulkaa tänne setä tarjoaa vähän tötteröä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä setämiehissä niin inhottaa? Ulkonäkö? 50v mies voi olla ihan yhtä hyvän näköinen kuin puolet nuorempi...
No eikä voi. Haloo! :D
Onko lautamies hoikka vai paksu ,entä onko häntä höylätty?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se setämiesmäisyys ole kiinni ennemmin TYYLISTÄ kuin iästä. Jos taitaa nuorekkaan pukeutumisen ja elehtimisen, ei 50 vuotiaskaan ole mikään setämies...
Riittääkö elehtimiseen se että osaa näyttää keskisormea?
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko: aloituksessa puhutaan vain iästä, mutta ketjussa muuntuu tyttöjä ahdistelevaksi kuin itsestään!
Miesviha näkyväksi!
No kun se ei määrity iästä, vaan siihen liittyy nuorempien naisten ahdistelu, sovinismi ja yleensä liian suuret luulot itsestä. Suurin osa miehistä ei ole setämiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se setämiesmäisyys ole kiinni ennemmin TYYLISTÄ kuin iästä. Jos taitaa nuorekkaan pukeutumisen ja elehtimisen, ei 50 vuotiaskaan ole mikään setämies...
Eli tiukka farkkuasu
Vierailija kirjoitti:
Onko lautamies hoikka vai paksu ,entä onko häntä höylätty?
Voiko kirvesmiehellä halkoo klapeja?
Setämies on sellainen, jolla vielä hetken aikaa seisoo mulkku ja kiirettä pitää. Noin 63v ja pari vuotta vielä seisoo. Mutta rahaa on niin paljon, että saa vaikka minkälaisen teinitytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko: aloituksessa puhutaan vain iästä, mutta ketjussa muuntuu tyttöjä ahdistelevaksi kuin itsestään!
Miesviha näkyväksi!
No kun se ei määrity iästä, vaan siihen liittyy nuorempien naisten ahdistelu, sovinismi ja yleensä liian suuret luulot itsestä. Suurin osa miehistä ei ole setämiehiä.
Isän veljeen liittyy ahdistelu ja sovinismi? Ikävään sukuun olet syntynyt.
20-vuotiaana naisena 30-vuotias oli jo auttamattomasti setämies.
No itse olen kohta 50, mutta käytän huppareita, lippistä ym. muodin mukaisia vaatteita, niin en todellakaan ole vielä setämies, vaan sulaudun hyvin sinne 20-30 vuotiaiden joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
No itse olen kohta 50, mutta käytän huppareita, lippistä ym. muodin mukaisia vaatteita, niin en todellakaan ole vielä setämies, vaan sulaudun hyvin sinne 20-30 vuotiaiden joukkoon.
Terveisin setä Vornanen, ikinuori.
En ainakaan vielä tunne itseäni setämieheksi - M60
Vierailija kirjoitti:
20-vuotiaana naisena 30-vuotias oli jo auttamattomasti setämies.
Mulla oli 43 vuotiaana suhde 23 vuotiaan kanssa. Oli hoikka ja hyvännäköinen. Timmissä kunnossa.
Väärät mielipiteet johtavat setämieskategoriaan iän ohella. Jos olet 50+, et pysty luettelemaan kuin kaksi biologista sukupuolta ja et usko biologisen miehen kykyyn synnyttää niin olet setämies.
Kun mies on vähintään 15v. naista vanhempi.
Niin. Onko se ikä vai ulkoisia seikkoja kuten kasvonpiirre, baskeri ja samettihousut. Setämäisyys. Mitä se on. Voi olla monenlaisia setiä tai tätejä, nuorukaisia ja neitoja. Vai pullonpohjalasit.
Viidestä kybästä alkaa ja 70 vee on jo vanhus.
Terv tätinainen.