Minkä ikäinen on setämies?
Kommentit (166)
Se alkaa silloin kun alkaa haluamaan irstasta anaaliyhdyntaa
Keski-ikäiset eli 4-kymppiset alkaa olla setämiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko: aloituksessa puhutaan vain iästä, mutta ketjussa muuntuu tyttöjä ahdistelevaksi kuin itsestään!
Miesviha näkyväksi!
Niin koska aloitus on järjetön. Sama kuin kysyisi milloin alkaa rasisti-ikä.
Mitä setämiehellä ja rasistilla on tekemistä toistensa kanssa?
Itse olen ylpeästi setämies ja vien siskon lapset lintsille.
Sitä että molemmat liittyvät siihen, että kohtelee muita ihmisiä alentavasti. Setämies on eri asia kuin setä.
Se on sama asia. Setämies on miehiä pelkäävien feministihupakkojen lanseeraama pilkkanimitys. Miksi neutraali ilmaisu pitää muuttaa negatiiviseksi? Eikö voinut keksiä jotain muuta.
Setämies on asenne-, ei ikäkysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oon ollu setämies 10v asti kun siskonpoika syntyi. Setänainen tai tätimies en oo koskaa ollu.
Ethän sinä siinä tapauksessa ole setämies, vaan enomies. Äidin veli on eno, isän veli setä.
Älähän mänspleinaa siinä. Tulee turvaton olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko: aloituksessa puhutaan vain iästä, mutta ketjussa muuntuu tyttöjä ahdistelevaksi kuin itsestään!
Miesviha näkyväksi!
Sitä että molemmat liittyvät siihen, että kohtelee muita ihmisiä alentavasti. Setämies on eri asia kuin setä.
Se on sama asia. Setämies on miehiä pelkäävien feministihupakkojen lanseeraama pilkkanimitys. Miksi neutraali ilmaisu pitää muuttaa negatiiviseksi? Eikö voinut keksiä jotain muuta.
Ai? Minä olen setämies, ja mielestäni se on oikein hauska ja osuva nimitys ja käytän sitä myös itsestäni pieni pilke silmäkulmassa.
Kolmevitonen,joka käyttää martti ahtisaari-tyylistä kesälierihattua...yököttävän näköinen..
Setämiehen fyysinen ikä ei ole oleellista vaan henkinen pystyynkuolleisuus määrittää setämiehen.
15 v sanoo 35 v, mutta 25 v sanoo 45 v.
Sukupolven kuilu.
Vierailija kirjoitti:
50-vuotiasta, joka edes katsoi päin tai puhui, piti silloin 20-vuotiaana todella omituisena hulluna. Ellei ollut sukua tai perhetuttu. Tuon ikäisiä tyttöjä kiinnostavat oman ikäiset, ja jo viiden vuoden ikäero on sellainen, että sitä pohditaan ja mietitään, vatvotaan liian suurena.
Nykyään on eri meno.
Jos on farkkupuku ja valkoiset tennarit, ei koskaan ole setämies, vaan nuorekas tsompailija.
Se on mielentila ja elämänkatsomus, ehkä jopa filosofinen suuntaus.
Isän veli voi olla minkä ikäinen tahansa.
Missä iässä jonnesta tulee mies vai vasta armeijan käytyään? Eli kaikista jonneista ei tule koskaan miehiä. Ts. heistä ei ole myöskään setämiehiksi. Ikuisia jonneja siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesviha näkyväksi!
Minkä ikäsenä naista pitää alkaa kutsua tädiksi? Vai pitäisikö sanoa tätinainen?
Olin 5.v kun minusta tuli setä, velipoika on 15.v nanhempi ja hänestä tuli isä.
Vierailija kirjoitti:
Setämiehen fyysinen ikä ei ole oleellista vaan henkinen pystyynkuolleisuus määrittää setämiehen.
Määrittele henkinen pystyynkuolleisuus.
Tuomas Enbuske on setämies.