Minkä ikäinen on setämies?
Kommentit (166)
Onko tällainen ikään perustuva nimittely nyt tarpeellista?
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä setämiehissä niin inhottaa? Ulkonäkö? 50v mies voi olla ihan yhtä hyvän näköinen kuin puolet nuorempi...
totta. tooodella totta. ehkä se käytös,lähestymistapa ja se,että vain nuoria naisia lähestytään,ei lähellekään oman ikäistä. miestem kropat jos vähääkään treenaa on huikeita ihan 60v asti, ja vanhentuminen normaalia,mitä sitten. luonnonkiertokulku pitäis tajuta. toi 50v on keski-ikää ja ihan okkkk isolla,että ns muka se iskavartalo on ihan ok,ei se jo sairaloinen metaboli,mutta kumpunen ok.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se setämiesmäisyys ole kiinni ennemmin TYYLISTÄ kuin iästä. Jos taitaa nuorekkaan pukeutumisen ja elehtimisen, ei 50 vuotiaskaan ole mikään setämies...
Toimiiko täysvalkoinen farmariasu ja däppäys?
Tyttöystäväni mielestä en ole setämies.
t. m1971
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen tahansa. Setämiehet on niitä, jotka manspleinaa naisille joka käänteessä, vastustavat tasa-arvoa jne. Näitä löytyy jo parikymppisistäkin, usein toki kypsemmässä iässä olevia.
Olen ikäni ja ulkoasuni ja monen muunkin perusteella pappa mutta tällaista setämiehuutta en tunnista itsessäni. Olen aina vähän varonut olemasta tuollainen, enkä missään nimessä vastusta tasa-arvoa.
Ikä ei ole ainoa kriteeri päätyä setämieheksi, vaan pitää olla myös vääriä ajatuksia.
Et pysty nimeämään kuin kaksi biologista sukupuolta.
Et näe tarpeellisena varustaa miesten vessoja tamponeilla.
Et halua satojatuhansia muslimeja Suomen sosiaaliturvan piiriin.
Et koe tarpeelliseksi Setan päiväkotivierailuja.
Et koe järkeväksi lasten sukupuolenvaihdosleikkauksia.
Et kannata suojaikärajan laskemista yhdeksään vuoteen Irakin tapaan.
Se kun he on niin v...un viisaita omasta mielestään. Joka alan asiantuntijoita.
Vierailija kirjoitti:
Ikä ei ole ainoa kriteeri päätyä setämieheksi, vaan pitää olla myös vääriä ajatuksia.
Olen vihreä nainen enkä voi sukupuoleni perusteellakaan päätyä setämieheksi. Lisäksi olen kaikista noista kuudesta ajatelmasta eri mieltä.
Setämies voi olla vaikka 22 vuotta vanha.
Vierailija kirjoitti:
Mielentila.
Ja ulkonäkö:)
Vierailija kirjoitti:
Ja onkin jos hänellä on vihervasemmistolaisesta ajatusmaailmasta poikkeavia näkemyksiä.
Setämieheys on mielentila ja käytöksen puute, ei niinkään ikä.
Vierailija kirjoitti:
50-vuotiasta, joka edes katsoi päin tai puhui, piti silloin 20-vuotiaana todella omituisena hulluna. Ellei ollut sukua tai perhetuttu. Tuon ikäisiä tyttöjä kiinnostavat oman ikäiset, ja jo viiden vuoden ikäero on sellainen, että sitä pohditaan ja mietitään, vatvotaan liian suurena.
Taas eletään kuvitelmissa, että jokainen vanhempi mies yrittää iskeä. Miten sitten aikoinaan näillä 30-40-vuotiailla narkkikriminaaleilla oli 13-17-vuotiaita*tyttöystäviä*, olivatko he niin haluttua parisuhdekamaa?
Vierailija kirjoitti:
Etkä kannata, Oulun tapaan, pyytämättä tulleiden aikuisten miesten roudaamista päiväkoteihin ja kouluihin ystäviksi lapsille.
Eli edustaa täydellistä ahdasmielisyyttä ja antivihervassariutta.
IRC galleriassa kaikki yli 25-vuotiaat on setämieheiä.
Miehinen kehityskaarihan menee seuraavasti, ensin on lapsi ja siitä kehitytään jonnesksi. Tätä seuraa aikuisuus ja kun tarpeeksi on päätä hakattu seinään lopputulemana on miehisen kehityskaaren huipentuma eli hopeakettuus.
Valitettavasti tämän jälkeen väistämättä seuraa niljakkainen setämiesmäisyys.
Eli sitä odotellessa😕
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
35-vuotiaana alkaa.
Itse olin tulossa sanomaan samaa.
Hauskaa.Suomen uutisissa sanottiin että ihmiset tulevat elämään 100 vuotiaiksi.
Onko ne muumioita?