Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäistä, itkettää.. Tsempatkaa pliis

Vierailija
22.06.2024 |

Oon niin yksinäinen välillä. Näen ympärillä pariskuntia, perheitä, ystäväporukoita. Tuntuu niin että rintaa painaa ja yksinäisyys korostuu näin pyhinä ja loma-aikana. Miessuhteeni kariutuvat yksi toisensa jälkeen enkä jaksa enää toivoa mitään. Olen luovuttanut. Olen jo päälle 40v,  hyvän suhteen löytäminen ei ole enää realistista. Ystäviäni en juuri näe, heillä on pienet lapset ja perheen omat menot. Mulla ei ole oikein ketään. Auttakaa mua palstalaiset et pääsisin jotenkin tästä syöveristä, ei mulla oo mitään syytä kohta enää olla täällä jos olen vaan yksin. 

Kommentit (140)

Vierailija
101/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi kyllä tavata muita yksinäisiä oikeassa elämässä. N 32. 

Vierailija
102/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole edes mitenkään vaativa miesten suhteen. Toivoisin vain että olisi pitkä,hoikka joka olisi hyväpalkkaisessa työssä. Onko tuo muka liikaa toivottu?

Ap

Tällä olisi 187cm ja 70v alfa! Tuleppas tyttö tänne :)

Oletko varakas? Paljonko omaisuutta? eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin, sinullahan on sinut.

Vierailija
104/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysellä ap:lta sekä muilta samassa tilanteessa olevilta että missäpäin vaikutatte? Ei tarvitse paikan nimeä kertoa vaan onko joku iso kaupunki jne? Itse olen hieman alle 40v mies ja yksinäisyydestä kärsin itsekin. Oma ongelma tosin on kohtaaminen kun asustelen maalla niin kävelyllä ei tule ketään vastaan ja kun ei ole kavereita niin ei ole mitään menoja ym. jolloin käy yksinään tapahtumissa jotka kiinnostaa. Baareilu ei ole koskaan kiinnostanut niin sekin on vaikuttanut siihen ettei ole ketään kohdannut. Ja kun maalla asustelee niin harvassa on henkilöt jotka haluaa edes etäsuhteeseen. Itse en ole muuttamassa mihinkään vaikka se parantaisi ehkä omaa tilannettani mutta samalla maisemat vaihtuisi sellaiseen mistä ei tykkäisi.

En osaa itse neuvoa mitenkään muuta kuin toivottaa onnea että jospa se kumppani löytyisi siihen rinnalle.

Vierailija
105/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole edes mitenkään vaativa miesten suhteen. Toivoisin vain että olisi pitkä,hoikka joka olisi hyväpalkkaisessa työssä. Onko tuo muka liikaa toivottu?

Ap

Miks miehen pitää olla pitkä? Ja kuinka pitkää tarkoitat? Oon 1.97cm pitkä ja jostain syys juuri ne kaikista hobitti 1.50-1.65cm naiset ovat minun perääni. Mä en kans tykkää yhtään lihavista naisista. Ap ehkä sä tavoittelet itselles liian kovatasoist miestä.

165 cm nainen on kyllä lähes kääpi..hmm..lyhytkasvuinen.

Itsenikin kiinnostaa enemmän normaalimittaiset 175 cm pituusluokkaa olevat tavalliset naiset sillä minulla ei ole mitään fetissiä eikä intressiä olla vajaiden naisten kanssa.

Incel bongattu. Aina jauhamassa pituudesta, manlet sitä ja tätä. Luuseri! Lyhyet naiset ovat söpöjä. 

Vierailija
106/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olen vajaa 50 v. nainen ja naimisissa ja silti tunnen itseni välillä yksinäiseksi. Lapset muuttaneet vasta kotoa ja monet kaverisuhteet vuosien varrella katkenneet. Kun oikein alkoi tksinäisyydeb tunne ahdistaa, aloin viestitellä ahkerasti niille muutamalle, jotka ovat vielä jäljellä. Sovin tapaamisia ja mieliala koheni. Ilmoittauduin itseäni kiinnostaville harrastuskursseille ja nekin ovat piristäneet. Olen saanut uusia tuttuja ja kivoja kohtaamisia. Yhdeltä kurssilta jäi porukka, jonka kanssa pidetään yhteyttä. Juttelen naapureiden kanssa ja auttelemme puolin toisin. Soittelen vanhoille sukulaisille. Kyllä tämä tästä! Ap, suosittelen pitämään yhteyttä vanhoihin tuttavuuksiin säännöllisesti, vaikka heillä onkin perhe-elämä-ruuhkavuodet. Vaikka he eivät nyt jaksa pitää yhteyttä, he varmasti ilahtuvat viesteistäsi. Ja pian he alkavat taas kaivata kavereitaan, kun lapset kasvavat. Ja mieti mikä ryhmäharrastus olisi sinulle sopiva jumpan lisäks

Minulla taas kävi niin, että en saanut kivoja kohtaamisia tai siis sain ja ne osoittautuivat hyväksikäytöksi. Mieliala ja itsetunto romahtivat ja jaksaminen myös. 

Vierailija
107/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä joilla parisuhde ja/tai perhe voivat myös olla vaikka kuinka onnettomia, vaikka sitä ei päällepäin uskoisi. 

Juuri näin. Itse asiassa yksinäisyys parisuhteessa se vasta kolkkoa ja ahdistavaa onkin. Itse olen sen kokenut. Kaksin, mutta yksin. Että toinen on fyysisesti kuvioissa, mutta henkisesti ei läsnä. Kylmää. Vasta erottuani löysin yksinäisyydestä rauhan. Ja täyteyden! Siinä onkin paradoksi. Jäämällä kunnolla yksin, en ollutkaan enää yksinäinen. Ei elämäni erityisen sosiaalista ole, en tapaa hirveästi ihmisiä, mutta minulla on itseni kanssa, omassa seurassa rauhallinen ja hyvä olla.

Näiden terveisten myötä toivotan sinulle ap kaikkea hyvää. Ole kiltti itsellesi, ole armollinen itsellesi. Pidä itsestäsi huolta, puhu lempeästi kuin pienelle lapselle - se olet joskus ollut. Ehkä se yksinäinen lapsi siellä sielun sopukoissa edelleen hätääntyy ja hätäilee hylkäämisen tunnettaan. Ole lempeä lapselle itsessäsi. Eheytymisen myötä alat myös vetää oikeita ihmisiä puoleesi.

Vierailija
108/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisissa on se huonopuoli, että ne olettavat tai lähinnä jopa vaativat, että pitäisi antaa heti ensitreffeillä. Ikäänkuin se,että mies mies tarjoaa koko illan,juttelee mukavia ja vie johonkin kivaan ja hienoon paikkaan tarkoittaisi,että mies olisi heti antamassa.

Korkki kiinni nyt.

Vierailija
109/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse olen kokenut, että crossfit ja avantosaunajäsenyys ovat sellaisia harrastuksia, joissa on helppo tutustua uusiin ihmisiin. Ja joissakin seuroissa on paljon kaikkea harrstuksen ulkopuolista esim. pikkujouluja ja muita tapahtumia. 

Ja se jonkun aiemmin ehdottama tukiperhe oli tosi hyvä idea! 

Vierailija
110/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tiedän miltä susta tuntuu <3

Olin niin yksinäinen, niin niin niin yksinäinen. Itkin mun parvekkeella että olen ikuisesti yksin.

Sit yhtenä päivänä, tapasin mun kumppanin. Vaikka olin jo luopunu toivosta.

Sillä välin, mun paras neuvo on:

Vie itse itseäs treffeille. Mee piknikille, kävelylle, kahville, baariin. Kukaan ei tuu ihmettelee et "miks toi on yksin", joten ignooraa ajatuskin siitä. Tee asioita oman hyvinvointisi eteen, hemmottele itseäs! 

Ja ennen kaikkea: usko itseesi ja siihen, että sunkin aikasi koittaa <3

Vierailija
111/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuinka pitkä ite oot ap? Paljonko sun paino on? Mitä työtä sä teet? Vai luulet sä, et miehil ei oo mitään kriteereit sulle ap?

Mummo ikäinen ap, luulee vielä olevansa perikymppinen :). Ap taso on jo, suht alhainen ja silti ap pitää vielä tiukoista kriteereistä kiinni. No, sen kun pitää, ap jää todennäköisesti vanhapiiaksi.

Vierailija
112/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On! T. Pitkä 189 cm ja hoikka 74g mies!

Etkö lähde tuulen mukaan?

Vierailija
113/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira. Koira pakottaa ulos ja liikkeelle. Alat koiran kanssa harrastamaan, näyttelyt, agility... Koiran kanssa on helppo tutustua myös naapuruston ihmisiin ja koiriin. Aina ihana tulla kotiin, kun siellä odottaa koira. 

Tai hanki kissa, pupuja, käärme... 

Tai jos vähän kinky olet niin alaston suomi...

Tai opiskelemaan uutta ammattia itsellesi. 

Vierailija
114/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, onneksi on edes vanhempani olemassa. En tiedä miten selviän sitten, kun ei ole.

Itse ollut aina esim. tukena ja kyselemässä mikä on vointi, jos kaverini on minulle avautunut huolistaan itsestään, läheisestään tai kaveristaan. Itse siis vaikeidenkin aikojeni keskellä ollut muille tukena, jos minulle on avauduttu ja moni ei edes kysy miten minulla menee, varsinkin vaikeina aikoinani.

Suomalaisten kulttuuriin ei näemmä kuulu soitella, rupatella ja kysyä, että mitä kuuluu? Edes viesti, jos en ole kyennyt näkemään. Se on näemmä niin, että tavataan ja rupatellaan sitten.

On tää kyl harmillista, ku joillekin ollut se ainoa tuki tai se ainoa läsnä oleva kaveri. Enää en tosiaan itse kysele pahemmin mitä kuuluu.

Vierailija
115/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuinka pitkä ite oot ap? Paljonko sun paino on? Mitä työtä sä teet? Vai luulet sä, et miehil ei oo mitään kriteereit sulle ap?

Mummo ikäinen ap, luulee vielä olevansa perikymppinen :). Ap taso on jo, suht alhainen ja silti ap pitää vielä tiukoista kriteereistä kiinni. No, sen kun pitää, ap jää todennäköisesti vanhapiiaksi.

Ei taida kyl olla Ap:n kirjoitus tuo

Vierailija
116/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitäisi hyvätuloinen mies saada ap:lle? Mitä annettavaa ap:lla on kun ei kelpaa kenellekään?

Vierailija
117/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako kysellä ap:lta sekä muilta samassa tilanteessa olevilta että missäpäin vaikutatte? Ei tarvitse paikan nimeä kertoa vaan onko joku iso kaupunki jne? Itse olen hieman alle 40v mies ja yksinäisyydestä kärsin itsekin. Oma ongelma tosin on kohtaaminen kun asustelen maalla niin kävelyllä ei tule ketään vastaan ja kun ei ole kavereita niin ei ole mitään menoja ym. jolloin käy yksinään tapahtumissa jotka kiinnostaa. Baareilu ei ole koskaan kiinnostanut niin sekin on vaikuttanut siihen ettei ole ketään kohdannut. Ja kun maalla asustelee niin harvassa on henkilöt jotka haluaa edes etäsuhteeseen. Itse en ole muuttamassa mihinkään vaikka se parantaisi ehkä omaa tilannettani mutta samalla maisemat vaihtuisi sellaiseen mistä ei tykkäisi.

En osaa itse neuvoa mitenkään muuta kuin toivottaa onnea että jospa se kumppani löytyisi siihen rinnalle.

En ole Ap, enkä voi sanoa olevani koko ajan yksinäinen, mutta ajoittain kyllä kaipaan kumppania. Ja Vaasassa asun itse. 

Vierailija
118/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus rakastaa sinua ja on kanssasi aina

Säästän itseni Jeesukselle tuhkakupiksi? Kaunis ajatus.

Ap

Okei, tää olikin siis provo tämä aloitus. En uskaltaisi mennä puhumaan tuohon sävyyn Luojastani. Siunausta sinulle joka tapauksessa

Vierailija
119/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Okei, tää olikin siis provo tämä aloitus. En uskaltaisi mennä puhumaan tuohon sävyyn Luojastani. Siunausta sinulle joka tapauksessa

Tai sitten tässä ei kirjoita ap..

Vierailija
120/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei tää taida olla Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi