Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäistä, itkettää.. Tsempatkaa pliis

Vierailija
22.06.2024 |

Oon niin yksinäinen välillä. Näen ympärillä pariskuntia, perheitä, ystäväporukoita. Tuntuu niin että rintaa painaa ja yksinäisyys korostuu näin pyhinä ja loma-aikana. Miessuhteeni kariutuvat yksi toisensa jälkeen enkä jaksa enää toivoa mitään. Olen luovuttanut. Olen jo päälle 40v,  hyvän suhteen löytäminen ei ole enää realistista. Ystäviäni en juuri näe, heillä on pienet lapset ja perheen omat menot. Mulla ei ole oikein ketään. Auttakaa mua palstalaiset et pääsisin jotenkin tästä syöveristä, ei mulla oo mitään syytä kohta enää olla täällä jos olen vaan yksin. 

Kommentit (140)

Vierailija
81/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole edes mitenkään vaativa miesten suhteen. Toivoisin vain että olisi pitkä,hoikka joka olisi hyväpalkkaisessa työssä. Onko tuo muka liikaa toivottu?

Ap

On! T. Pitkä 189 cm ja hoikka 74g mies!

Vierailija
82/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö ap:lle 53v hyvä mies? Vaiko onko liian vanha?

Miksi vokottelet täällä nuorta naista itsellesi??! Kukaan ei halua omaishoitajaksi!

Mikä ikärasisti sinä olet? 10 vuoden ikäero ei ole paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita ampumaharrastus. Saat päiviin tekemistä ja ehkä radalta löytyy miäs. Ehkä.

Ai että aseella mies? 😂 Melko hurjaa..

No enempi niitä miehiä on radalla ku zumbassa. Tai näin oletan. Aseella se karskeinkin mies selätetään. :D

Nyt kun on tämä woke kuukausi niin olen osoittanut tukeani trans ihmisille ja olen käynyt tarpeillani ainoastaan naisten vessoissa, joten kyllä meitä miehiä voi löytyä paikoista josta niitä vähiten osaisi olettaa olevan.

Vierailija
84/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole edes mitenkään vaativa miesten suhteen. Toivoisin vain että olisi pitkä,hoikka joka olisi hyväpalkkaisessa työssä. Onko tuo muka liikaa toivottu?

Ap

74 grammaa voi olla jo liian hoikka.

Vierailija
85/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kaikille tähän asti asiallisia viestejä ja tsemppejä laittaneille! Näköjään joukkoon on tullut viestejä "ap"lta joka on kuitenkin joku muu kuin minä eli alkuperäisen tekstin kirjoittaja. Mutta eipä se mitään. Vähän osa niistä jopa piristi. Mutta paljon oon saanut vinkkejä ja ajattelemisen aihetta. En kuitenkaan aio lähteä "etsimään" miestä, mutta en halua myöskään hautautua kotiin yksin itsesäälissä. Kipupisteet on kohdattava ja itkut itkettävä mutta eteenpäin yritettävä. Viihdyn kyllä hyvin itseni kanssa mutta välillä yksinäisyys nostaa päätään todella vahvasti ja lamaannuttaa, kuten tänään. On hyvä yrittää nyt keskittyä itseen, omiin tarpeisiin ja pitää itsestä huolta. Ja olla vertailematta itseä muihin huonommuutta tuntien. En tiedä miten onnistun mutta kokeilen. Ap

Vierailija
86/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

74 grammaa voi olla jo liian hoikka.

Joo, T. Pitkä 189 cm ja hoikka 74kg mies! Korjattu!

Vierailija
87/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vokottelet täällä nuorta naista itsellesi??! Kukaan ei halua omaishoitajaksi!

13 vuoden on! Mitä nainen tekisi kuolevalla miehellä? Mieti minkä surun siitä itselleen vain saa. Juuri kun ehtii kiintymään,toinen kuolee 😪

Vierailija
88/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä katso niitä pariskuntia ja muita, ei ole pakko ehkä olla niissä paikoissa, niitä tunkee vaan vastaan ahtaissa kaupungeissa ja paikkakunnilla. Keskity siihen menoon ja asiaan mitä Sä teet, mikä on sulle kivaa. Hanki putkikatse siltä osin tai putkikuulo, katso maisemaa ja omia juttuja, helpommin sanottu kuin tehty. Usein liikennettäkin pitää seurata, jos ulos astuu. Väkisin toki tulee paljon ihmisiä vastaan, ellei asu sivummalla. Lapset ei ole onnen tae tai iso perhe, vaan työmaa. Ehkä lapsi olisi vaativakin. 

Moni haaveilee siitä päässään luomasta mielikuvasta mitä parisuhde tai perhe-elämä olisi. Todellisuus harvoin sitä on. Kun ei ole sitä kokenut, luulee että kaikilla on sellaista, etenkin niillä jotka muualla näkee, kaupungilla tai juhlissa. Sitten kun on sen parisuhteen elänyt ja itse kokenut, näkee muissa pareissakin samaa (sietämistä, hermojen kireyttä, häpeääkin puolisosta, alistumista, valtapeliä, väsymystä jne). Eli siis lyhyesti sanottuna: näkee toisissa ihmisissä sitä mitä haluaa nähdä. Suuri osa naisista mm sanoo eron jälkeen "ei enää ikinä samaa". Kannattaa asennoitua niin että elää omaa elämäänsä, itselleen, itseään kehittäen, ja puoliso tulee jos on tullakseen. Epätoivoinen etsiminen karkottaa kaikki. 

Vierailija
89/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13 vuoden on! Mitä nainen tekisi kuolevalla miehellä? Mieti minkä surun siitä itselleen vain saa. Juuri kun ehtii kiintymään,toinen kuolee 😪

Kyllä minulle kelpaisi itseäni vanhempi nainen vallan mainiosti jos hänellä vain on hyvä Bärsse 🍑🤗.

Vierailija
90/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miks miehen pitää olla pitkä? Ja kuinka pitkää tarkoitat? Oon 1.97cm pitkä ja jostain syys juuri ne kaikista hobitti 1.50-1.65cm naiset ovat minun perääni. Mä en kans tykkää yhtään lihavista naisista. Ap ehkä sä tavoittelet itselles liian kovatasoist miestä.

Vierailija
91/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin niitä fiksuja ja välittäviä ystäväpotentiaaleja olisi jotenkin yllin kyllin tarjolla keski-ikäisenä. Useimmilla on jo omat perheet ja ystäväpiirit ja ne, jotka hanakasti alkavat yksinäisten ja kivojen ihmisten ystäviksi, ovat hyväksikäyttäjiä, joilla on aina tilaa uusille hyväksikäytettäville. 

Vierailija
92/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa on se huonopuoli, että ne olettavat tai lähinnä jopa vaativat, että pitäisi antaa heti ensitreffeillä. Ikäänkuin se,että mies mies tarjoaa koko illan,juttelee mukavia ja vie johonkin kivaan ja hienoon paikkaan tarkoittaisi,että mies olisi heti antamassa.

Vierailija
93/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä sitten? Aika moni on meistä yksin tavalla tai toisella. 

Vierailija
94/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tällä olisi 187cm ja 70v alfa! Tuleppas tyttö tänne :)

Vierailija
95/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkaan moni ei ole niin yksin, että se itkettää ja viiltää sisältä. Miksi pitää vähätellä toisen tunteita?

Vierailija
96/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Kannattaisi mieluummin ottaa rottweiler sillä se elää noin kymmenen vuotta,eli siitä olisi iloa pidempään.

Vierailija
97/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen vajaa 50 v. nainen ja naimisissa ja silti tunnen itseni välillä yksinäiseksi. Lapset muuttaneet vasta kotoa ja monet kaverisuhteet vuosien varrella katkenneet. Kun oikein alkoi tksinäisyydeb tunne ahdistaa, aloin viestitellä ahkerasti niille muutamalle, jotka ovat vielä jäljellä. Sovin tapaamisia ja mieliala koheni. Ilmoittauduin itseäni kiinnostaville harrastuskursseille ja nekin ovat piristäneet. Olen saanut uusia tuttuja ja kivoja kohtaamisia. Yhdeltä kurssilta jäi porukka, jonka kanssa pidetään yhteyttä. Juttelen naapureiden kanssa ja auttelemme puolin toisin. Soittelen vanhoille sukulaisille. Kyllä tämä tästä! Ap, suosittelen pitämään yhteyttä vanhoihin tuttavuuksiin säännöllisesti, vaikka heillä onkin perhe-elämä-ruuhkavuodet. Vaikka he eivät nyt jaksa pitää yhteyttä, he varmasti ilahtuvat viesteistäsi. Ja pian he alkavat taas kaivata kavereitaan, kun lapset kasvavat. Ja mieti mikä ryhmäharrastus olisi sinulle sopiva jumpan lisäksi. Joku, missä tutustuu muihin. 

Vierailija
98/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkaan moni ei ole niin yksin, että se itkettää ja viiltää sisältä. Miksi pitää vähätellä toisen tunteita?

Voi kyllä on, mutta ei sen takia tarvitse itkeä. Elelee vain eteenpäin ja keksii itselle seuraa ja tekemistä. Kukaan ei sitä kotiin tuo. 

Vierailija
99/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuinka pitkä ite oot ap? Paljonko sun paino on? Mitä työtä sä teet? Vai luulet sä, et miehil ei oo mitään kriteereit sulle ap?

Vierailija
100/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miks miehen pitää olla pitkä? Ja kuinka pitkää tarkoitat? Oon 1.97cm pitkä ja jostain syys juuri ne kaikista hobitti 1.50-1.65cm naiset ovat minun perääni. Mä en kans tykkää yhtään lihavista naisista. Ap ehkä sä tavoittelet itselles liian kovatasoist miestä.

165 cm nainen on kyllä lähes kääpi..hmm..lyhytkasvuinen.

Itsenikin kiinnostaa enemmän normaalimittaiset 175 cm pituusluokkaa olevat tavalliset naiset sillä minulla ei ole mitään fetissiä eikä intressiä olla vajaiden naisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi