Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäistä, itkettää.. Tsempatkaa pliis

Vierailija
22.06.2024 |

Oon niin yksinäinen välillä. Näen ympärillä pariskuntia, perheitä, ystäväporukoita. Tuntuu niin että rintaa painaa ja yksinäisyys korostuu näin pyhinä ja loma-aikana. Miessuhteeni kariutuvat yksi toisensa jälkeen enkä jaksa enää toivoa mitään. Olen luovuttanut. Olen jo päälle 40v,  hyvän suhteen löytäminen ei ole enää realistista. Ystäviäni en juuri näe, heillä on pienet lapset ja perheen omat menot. Mulla ei ole oikein ketään. Auttakaa mua palstalaiset et pääsisin jotenkin tästä syöveristä, ei mulla oo mitään syytä kohta enää olla täällä jos olen vaan yksin. 

Kommentit (140)

Vierailija
1/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet sentään kokenut jotain t heterovanahapoika40

Vierailija
2/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole sisaruksia,serkkuja,setiä,tätejä,vanhempia yms yms? Vai oletko siis täysin yksinäinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä saattaa olla aika huono neuvo, mutta mistä asioista elämäsi koostuu muuten? Olisiko mahdollista täyttää tuota yksinäisyyden aiheuttamaa tyhjiötä jollain mielekkäällä itsenäisellä tekemisellä tai harrastuksilla? Usein tekemättömyys luo pohjan murehtimiselle, kun ajatukset kiertävät kehää.

Vierailija
4/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen yksinäinen nainen samassa tilanteessa. Ei ehkä lohduta, mutta et ole ainut. Mä en ole jaksanut edes pitkään aikaan yrittää mitään parisuhdetta tavoitella, koska olen jo niin lamaantunut tilanteestani. Kyllähän sitä kyseenalaistaa, että mitä hitto minä täällä maan päällä teen. 

Vierailija
5/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kelvannut vaan yhdelle miehelle kumppaniksi. Siitäkin jo 10 vuotta. Sen jälkeen vaan pakkeja ja ghostauksia. En osaa enää luottaa miehiin. 

Vierailija
6/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mopo

Vierailija
7/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on muitakin. Yksinäisenä ei kai voi muuta kuin hakeutua muiden seuraan, ettei olisi aina vain yksin. Ainakin se lievittää hetkeksi, kun näkee muita ihmisiä. Ehkä joku uusi paikka tai uusi harrastus voisi antaa muuta ajateltavaa. Ehkä elämään jopa tulee uusia ihmisiä sitä kautta.

Vierailija
8/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus sinulle, ap <3 En osaa muuten neuvoa, kuin että auttaisiko joku sosiaalinen harrastus, vaikka kuorolaulu tai vastaava? Myös vapaaehtoistyössä on paljon mahdollisuuksia saada kaveri seniorista, nuoresta tai maahanmuuttajasta. 

Vierailija
9/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako deittisovellusta sulla on käytössä ja montako kertaa päivässä pyydät miehiä treffeille?

Vierailija
10/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katso niitä pariskuntia ja muita, ei ole pakko ehkä olla niissä paikoissa, niitä tunkee vaan vastaan ahtaissa kaupungeissa ja paikkakunnilla. Keskity siihen menoon ja asiaan mitä Sä teet, mikä on sulle kivaa. Hanki putkikatse siltä osin tai putkikuulo, katso maisemaa ja omia juttuja, helpommin sanottu kuin tehty. Usein liikennettäkin pitää seurata, jos ulos astuu. Väkisin toki tulee paljon ihmisiä vastaan, ellei asu sivummalla. Lapset ei ole onnen tae tai iso perhe, vaan työmaa. Ehkä lapsi olisi vaativakin. 

Vierailija
11/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä saattaa olla aika huono neuvo, mutta mistä asioista elämäsi koostuu muuten? Olisiko mahdollista täyttää tuota yksinäisyyden aiheuttamaa tyhjiötä jollain mielekkäällä itsenäisellä tekemisellä tai harrastuksilla? Usein tekemättömyys luo pohjan murehtimiselle, kun ajatukset kiertävät kehää.

Olen samaa mieltä. Olen ap:n kanssa samankaltaisessa tilanteessa, olen melkein totaalisen yksin. Monesti viikonloput menee sellaiseksi etten saa mitään aikaiseksi ja vain ihmettelen mihin aika menee. Pitäisi vain uskaltaa ja tehdä jotain...

Vierailija
12/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummilapsi, vapaaehtoistyö, seurakunta, urheiluseura, kansalaisopisto, harrastus...

Oletko masentunut tai onko sinulla mt-ongelmia?

Valitatko aina kaikesta?

Takerrutko ihmisiin?

Oletko parisuhteissasi ollut jättäjä vai onko sinut hylätty?

Eikö sinulla ole sukulaisia rai työkavereita?

Vierailija
13/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kelvannut vaan yhdelle miehelle kumppaniksi. Siitäkin jo 10 vuotta. Sen jälkeen vaan pakkeja ja ghostauksia. En osaa enää luottaa miehiin. 

Maksuttomana palveluntarjoana oleminen ei ole mikään saavutus..

Vierailija
14/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen yksinäinen nainen samassa tilanteessa. Ei ehkä lohduta, mutta et ole ainut. Mä en ole jaksanut edes pitkään aikaan yrittää mitään parisuhdetta tavoitella, koska olen jo niin lamaantunut tilanteestani. Kyllähän sitä kyseenalaistaa, että mitä hitto minä täällä maan päällä teen. 

4b liikkeeläinen nainen ei tee u-käännöstä minkään trollaajan takia. En kiellä etteikö olisi surkuttelevia sinkkuja, mutta nyt kun tää liike puskee vauhdilla läpi rupeaa miehillä olemaan hätä.

Täh? mitä tämän tarkoittaa? en ymmärrä

Vierailija
15/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Ukrainaan sotimaan tai avustamaan. Tiedätte ainakin, mitä täällä maan päällä teette.

Vierailija
16/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu jo ajatuksena todella vaikealta lähteä yksin johonkin "tapaamaan ihmisiä". Mulla on liikuntaharrastuksia mutta en ole niissä kehenkään tutustunut, kyseessä esim uiminen ja ryhmäjumpat. Paljon sitten ulkoilen yksin. Mutta tottahan se on et ei kukaan tule kotoa minua hakemaan. En vaan tiedä mistä edes yrittäisi, on jotenkin lukossa. Aiempien kokemusten myötä ei uskalla enää oikein edes yrittää mitään. Ap

Vierailija
17/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä joilla parisuhde ja/tai perhe voivat myös olla vaikka kuinka onnettomia, vaikka sitä ei päällepäin uskoisi. 

Vierailija
18/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Nouse ylös

2. Käy suihkussa, pese hiukset ja hampaat

3. Pukeudu kauniisti.

4. Kävele korttelin ympäri. 

5. Jos joku tulee vastaan, hymyile ja kysy paljonko kello on.

6. Vastaa "kiitos ja hyvää juhannuksenjatkoa"

7. Palaa kotiin ja tee sama aamulla.

Vierailija
19/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ruikutus kyllä kertoo, miksi olet yksin. Et itsekään jaksaisi tuollaista ihmistä kun olet.

Vierailija
20/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu jo ajatuksena todella vaikealta lähteä yksin johonkin "tapaamaan ihmisiä". Mulla on liikuntaharrastuksia mutta en ole niissä kehenkään tutustunut, kyseessä esim uiminen ja ryhmäjumpat. Paljon sitten ulkoilen yksin. Mutta tottahan se on et ei kukaan tule kotoa minua hakemaan. En vaan tiedä mistä edes yrittäisi, on jotenkin lukossa. Aiempien kokemusten myötä ei uskalla enää oikein edes yrittää mitään. Ap

Muillakin on tuo että ei huonoja kokemuksia halua enempää. Haluaa suojata itsensä. Lisäksi paikkakunnilla ei ole mitään. Ehkä on joku tiettyihin asioihin keskittyvä someryhmä joka on yksityinen tai messutapahtuma, sattumalta. Ulkomailla ja Suomessa on porukkaa. Silti pitää seurata ettei tutustu rikolliseen epähuomiossa tai jos alkaa rasittaa pitää peruuttaa pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän