Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäistä, itkettää.. Tsempatkaa pliis

Vierailija
22.06.2024 |

Oon niin yksinäinen välillä. Näen ympärillä pariskuntia, perheitä, ystäväporukoita. Tuntuu niin että rintaa painaa ja yksinäisyys korostuu näin pyhinä ja loma-aikana. Miessuhteeni kariutuvat yksi toisensa jälkeen enkä jaksa enää toivoa mitään. Olen luovuttanut. Olen jo päälle 40v,  hyvän suhteen löytäminen ei ole enää realistista. Ystäviäni en juuri näe, heillä on pienet lapset ja perheen omat menot. Mulla ei ole oikein ketään. Auttakaa mua palstalaiset et pääsisin jotenkin tästä syöveristä, ei mulla oo mitään syytä kohta enää olla täällä jos olen vaan yksin. 

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukiperheistä on pulaa. Lähde tukiperhe toimintaan mukaan, siinä voi aika vapaasti itse päättää kuinka paljon on käytettävissä, sekä lapsen/lasten iät. 

Mieti haluatko pikkuisen vai mahdollisesti teinin. Meidän juhannusvieraat perui, ei jaksanut jäädä tänne sääskien syötäväksi niin otettiin yhdeksi yöksi hotellihuone ja mentiin sinne. Lapsen kanssa elämys pelkästään jo tuo 😊

Vierailija
62/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sulle haaste ap!

Onnea yritykseen ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää ja kummastuttaa miksi tuo ongelma on vain naisilla? Johtuuko se siitä, että mies paranee vanhetessaan ,vaiko siitä, etteivät miehet ulise tyhjän takia? 

Vierailija
64/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus rakastaa sinua ja on kanssasi aina

Vierailija
65/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa. Ja kun lentää siivin valkein niin kuin joutsen.

Vierailija
66/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää ja kummastuttaa miksi tuo ongelma on vain naisilla? Johtuuko se siitä, että mies paranee vanhetessaan ,vaiko siitä, etteivät miehet ulise tyhjän takia?

Miesten alkoholismista ja tunnekylmyydestä.

Vierailija
67/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus rakastaa sinua ja on kanssasi aina

Säästän itseni Jeesukselle tuhkakupiksi? Kaunis ajatus.

Ap

Vierailija
68/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on yksin kotona jos kerran haluaa seuraa? 

Vierailija
69/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menet käymään esim jonkin pienen helluntaiseurakunnan tilaisuudessa, niin sinulle tullaan melko varmasti juttelemaan, ihmiset ovat kiinnostuneita. Monissa seurakunnissa meininki on hyvin yhteisöllistä ja ihmiset otetaan nopeasti mukaan porukkaan. Ei haittaa, vaikka ei itse uskoisikaan Jeesukseen, jos sanot, että et oikein tiedä, mihin uskot ja tulit lähinnä katsomaan, että mikä meininki, niin ihmiset luultavasti kutsuvat sinua mukaan toimintaan entistä innokkaammin. Käyn välillä vierailemassa eri seurakunnissa ja minut on kutsuttu ensimmäiselle kerralla esim hengailemaan jonkun kotiin porukalla (laulamaan karaokea, yms) ja sitten myös seurakunnan leireille on heti kutsuttu mukaan. Uskovat ovat usein (ei aina) mukavia ihmisiä.

Vierailija
70/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes mitenkään vaativa miesten suhteen. Toivoisin vain että olisi pitkä,hoikka joka olisi hyväpalkkaisessa työssä. Onko tuo muka liikaa toivottu?

Ap

Vierailija
71/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on niin kurjaa seuraa, että muut häipyvät. Kunnes myöntää tämän itselleen ja muuttuu, on yksinäinen.

Vierailija
72/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole edes mitenkään vaativa miesten suhteen. Toivoisin vain että olisi pitkä,hoikka joka olisi hyväpalkkaisessa työssä. Onko tuo muka liikaa toivottu?

Ap

Rillipäät älköön vaivautuko?

Vierailija
73/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan tiedä, mistä saisin tasoistani seuraa. Ja lisäksi uusien ystävyyksien solmiminen vaatii enemmän työtä kuin vanhojen ylläpitäminen ja ne voivat mennä myös pieleen. 

- Kotona yksin, kaipaan seuraa

Vierailija
74/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita ampumaharrastus. Saat päiviin tekemistä ja ehkä radalta löytyy miäs. Ehkä.

Ai että aseella mies? 😂 Melko hurjaa..

No enempi niitä miehiä on radalla ku zumbassa. Tai näin oletan. Aseella se karskeinkin mies selätetään. :D

Vierailija
75/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ittees niskasta kiinni, lopeta ruikuttaminen ja negatiivisuus ja opettele arvostamaan itseäsi. Kukas kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse? Jos sun sisäinen maailma on ankea, levität ankeutta suhteisiisi.

Vierailija
76/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö ap:lle 53v hyvä mies? Vaiko onko liian vanha?

Miksi vokottelet täällä nuorta naista itsellesi??! Kukaan ei halua omaishoitajaksi!

Vierailija
77/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet yksinäinen mutta suhteellisen terve kuitenkin, niin että pystyt huolehtimaan itsestäsi? Minä en ole. Jos se yhtään lohduttaa, että on surkeampiakin kohtaloita. 

Vierailija
78/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä tulee vain vanhoja, katkeria ja hiljaisia. Eivät valita ääneen. Murahtelevat korkeintaan.

Vierailija
79/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira. Se oikeasti pitää seuraa ja rakastaa ehdoitta. Samalla tapaat muita mukavia koiranulkoiluttajia. Saat liikuntaa samalla. Ja joku kiva harrastus josta saa flow-tunteen. Itsellä piirtäminen ja lukeminen. 

Vierailija
80/140 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet yksinäinen mutta suhteellisen terve kuitenkin, niin että pystyt huolehtimaan itsestäsi? Minä en ole. Jos se yhtään lohduttaa, että on surkeampiakin kohtaloita. 

Se ei kyllä lohduta yhtään, että jollain on vielä huonommin. Jos sinulla on syöpä niin ilahduttaako sinua, että joku on aivokuollut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi