Siis hyi hitto ne veriset pihvit lautasella đ€ź
Oltiin tĂ€ssĂ€ eilen grillailemassa ja hyi hitto, ettĂ€ ihmiset syö Ă€llöttĂ€viĂ€ pihvejĂ€. Ihan punaisia sisĂ€ltĂ€ ja lautanen vĂ€rjĂ€ytyy pihvistĂ€ tulevasta punaisesta nesteestĂ€. Hyi yrjö đ€ź EihĂ€n siinĂ€ pihvissĂ€ ole kuin pinnassa sitĂ€ ruskestusta eihĂ€n se ole sisĂ€ltĂ€ lĂ€mmennyt yhtÀÀn tarpeeksi, jotta mahdolliset taudinaiheuttajat olisivat kuolleet. Onko tuo jotenkin trendikĂ€stĂ€, ettĂ€ palataan jonnekin neanderthalin ihmisten aikaan? En ikinĂ€ söisi tuollaista raakaa bakteeripesÀÀ.
Kommentit (93)
Anna kun arvaan.
Ap, eli neiti kesÀheinÀ pÀÀsi paremman vÀen juhannusjuhliin tekokukkaseppele pÀÀssÀÀn ja joku muovisifonkimekko pÀÀllÀÀn ja lapsellisesti esitti inhonilmeitÀ ja yökkimisÀÀniÀ kun ei wt-taustallaan mistÀÀn mitÀÀn tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MEAT IS MURDER
Joo harvemin se pihvi elÀvÀstÀ otetaan.
HyödynnetÀöb siitÀ tosin muutkin kuin pihviliha
Turkis on murha, saippua on turha!!! đ€Łđ€Łđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on tÀysin oikeassa. Minua niin raivostuttaa kun aina joku on jeeustelemassa, ettÀ miksi syön pihvini kypsÀnÀ. Sitten aloittaa luennoinnin kuinka pihvi on parempaa vÀhemmÀn kypsÀnÀ. No vettu, en syö sitÀ sellaisena ja piste. Haluan pihvini kypsÀnÀ ja lihavasaralla mureaksi nuijittuna, ei luulisi olevan kenellekÀÀn ongelma, mutta nÀyttÀÀ olevan.
Toinen ainainen vastaava jeesustelun aihe on se, ettÀ taivastellaan, miksi tykkÀÀn tehdÀ töissÀ vain iltavuoroja. SiinÀ menee kuulemma pÀivÀ ihan hukkaan. No vettu ei mene, sillÀ minulla on vuorokaudessa ihan yhtÀ paljon vapaita tunteja kuin niillÀ aamuvuorolaisillakin. Bonuksena saan mennÀ pirteÀnÀ töihin, kun on saanut aamun nukkua, mikÀ tÀssÀkin on ongelma?
Usein tuntuu, ettÀ sitÀ elÀÀ tÀysien ameebojen keskellÀ.
Voi sinuu kiukkupussia. MĂ€ e
Ja YleensÀ nÀmÀ aamukukkujat aloittavat heti herÀttyÀÀn jonkun jÀrjettömÀn kovaÀÀnisen puuhailun, ettei kukaan muukaan enÀÀ nuku, kun hehÀn ovat jo hereillÀ ja valmiina pÀivÀÀn viis muista.
Vierailija kirjoitti:
Liha on murhaa. LihansyöjÀt ei ajattele elÀimen tuskaa ja menetettyÀ elÀmÀÀ vaan maiskuttavat omia suutuntumiaan ja mitÀ kaikkea kieroontunutta. Ravinnoksi riittÀÀ kasvisaines.
Ja itse vedÀt onni soikeana tÀnne lennÀtettyjÀ kasviksia, joita alipalkatut ja huonoissa oloissa asuvat viljelevÀt kun samassa maassa voisi kasvattaa paikallisille parempaa ruokaa, samalla tuhoat paikallisten vÀhiÀ vesivaroja...
Vierailija kirjoitti:
Jos olette vierailleet esim. vastuullisissa burgerpaikoissa, niiden ruokalistoissa muistutetaan, ettÀ Ruokavirasto suosittelee jauhelihapihvien paistamista kypsÀksi EHEC-bakteerien takia.
Paino sanalla JAUHELIHA. jauheliha ei ole mitenkÀÀn terveellistÀ raakana, ellei ole juuri hetki sitten itse jauhettua puhtaasta lihasta.
"Siis hyi hitto ne veriset pihvit lautasella"
1. Olen aika monta medium- pihviÀ eritasoisissa ravintoloissa syönyt ja lautasella eikoskaan ole ollut verta
2. Olen aika monta medium- pihviÀ eritasoisissa ravintoloissa syönyt ja en ole edes kuullut kenenkÀÀn saaneen pihviperÀistÀ ruokamyrkytystÀ tai mitÀÀn.
Avaus on jonnionjoutava provoilu ja vastukset jÀrjestÀÀn olkiukkoja.
Minua tökkii tÀssÀ kasvissyöntivouhotuksessa erityisesti K-kauppojen tapa sotkea kaiken maailman lihajÀljitelmiÀ oikean ruoan sekaan samaan hyllyyn. Lidl on tÀssÀ suhteessa edistyneempi ja vegaanihyllyt on selvÀsti merkitty.
Osaako joku selittÀÀ miksi kasvisruoasta pitÀÀ yrittÀÀ vÀkisin vÀÀntÀÀ maultaan ja ulkonÀöltÀÀn lihankaltaisia tuotteita. Jos ne kerran ovat niin erinomaisia, luulÏsi niiden valmistajien kehtaavan tuoda neÄ esille omina tuotteinaan.
LisÀksi on tietysti aina syytÀ muistaa, ettÀ Hitlerkin ajoi polttomoottoriautolla.
Vierailija kirjoitti:
LisÀksi on tietysti aina syytÀ muistaa, ettÀ Hitlerkin ajoi polttomoottoriautolla.
Sori, vÀÀrÀ keskustelu. Piti siis sanomani ettÀ:
LisÀksi on tietysti aina syytÀ muistaa, ettÀ Hitlerkin oli kasvissyöjÀ.
-- sama --
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette ilmeisesti kannibaaleja no toivotan onnea uudelle uralle,raaka liha suoraan tuoreelta maiskis vaan.Tositilanteessa jos lyön teille raakaa poronmaksaa taikka sydÀntÀ ja sanon ettÀ syökÀÀ 9 .kymmenestÀ taitaa kieltÀytyÀ,joten lopettakaa se satuilu ja menkÀÀ syömÀÀn pizzaa kunnolla kypsenettyÀ.
TÀssÀ piti muutenkin tulla kertomaan, ettÀ ketjun innoittamana taidan ottaa hirven sydÀntÀ sulamaan ja tehdÀ siitÀ kunnon tartar-pihvit. SydÀn on jo muutenkin uskomattoman hyvÀÀ ja ravitsevaa lihaa, sÀÀli ettÀ elukoiden ruokiin jauhetaan parhaat palat elÀimestÀ.
Joo..o. On myös kiva olla sitten triikiniloisen uutena isĂ€ntĂ€nĂ€ đ
MistÀs lÀhtien hirvi on lihansyöjÀ ollut? Trikiini kun ei kasveja syömÀllÀ leviÀ.
Elukoista kuuluu valuttaa veret pois ! SiinĂ€ ne bakteerit on . Ihan kauheeta veristĂ€ sekundaa Snellmanin jauheliha nauta. Ihan kuin ihminen olisi siihen jauhettu yhtĂ€ hĂ€rskiĂ€ . MITĂ JOS ONKIN. ON SAIRAITA USKONTOJA. PITĂĂ NE TUTKIA ONKO MIKĂ ELUKKA JA TERVE VAI SAIRAS VAI ETTEI OLE IHMISEN LIHOJA VERIĂ. KyllĂ€ me halutaan tietÀÀ mikĂ€ elukka se on oikeasti eikĂ€ mitÀÀn huijausmyyntiĂ€. NiistĂ€ ruokamyrkytykset tulee. Ja Prismasta irtotiskiltĂ€ niin ruskeaa HAISEVAA jauhelihaa ettei sitĂ€ oksentamatta voi edes katsoa hyvĂ€ ettei toukkia. MyyjĂ€t ei tiedĂ€ mitĂ€ ne on . Poneja vai hevosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liha on murhaa. LihansyöjÀt ei ajattele elÀimen tuskaa ja menetettyÀ elÀmÀÀ vaan maiskuttavat omia suutuntumiaan ja mitÀ kaikkea kieroontunutta. Ravinnoksi riittÀÀ kasvisaines.
Ja itse vedÀt onni soikeana tÀnne lennÀtettyjÀ kasviksia, joita alipalkatut ja huonoissa oloissa asuvat viljelevÀt kun samassa maassa voisi kasvattaa paikallisille parempaa ruokaa, samalla tuhoat paikallisten vÀhiÀ vesivaroja...
Huonosti asuvilla on aina kesÀ ! LÀmmin ilmasto !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olette vierailleet esim. vastuullisissa burgerpaikoissa, niiden ruokalistoissa muistutetaan, ettÀ Ruokavirasto suosittelee jauhelihapihvien paistamista kypsÀksi EHEC-bakteerien takia.
Paino sanalla JAUHELIHA. jauheliha ei ole mitenkÀÀn terveellistÀ raakana, ellei ole juuri hetki sitten itse jauhettua puhtaasta lihasta.
TÀs tuli esiin yksi bakteeri mutta niitÀ on muitakin. YlikypsÀ lÀpi kypsÀ on turvallisin.
Ap:lle on ÀippÀ varmaan aina paistanut vain hk:n sinistÀ ja halvinta Rainbow-jauhelihaa, kun ei ole oppinut miten hyvÀlaatuinen naudanliha paistetaan...