Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis hyi hitto ne veriset pihvit lautasella 🤮

Vierailija
22.06.2024 |

Oltiin tässä eilen grillailemassa ja hyi hitto, että ihmiset syö ällöttäviä pihvejä. Ihan punaisia sisältä ja lautanen värjäytyy pihvistä tulevasta punaisesta nesteestä. Hyi yrjö 🤮 Eihän siinä pihvissä ole kuin pinnassa sitä ruskestusta eihän se ole sisältä lämmennyt yhtään tarpeeksi, jotta mahdolliset taudinaiheuttajat olisivat kuolleet. Onko tuo jotenkin trendikästä, että palataan jonnekin neanderthalin ihmisten aikaan? En ikinä söisi tuollaista raakaa bakteeripesää.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle on äippä varmaan aina paistanut vain hk:n sinistä ja halvinta Rainbow-jauhelihaa, kun ei ole oppinut miten hyvälaatuinen naudanliha paistetaan...

Vierailija
82/93 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan.

Ap, eli neiti kesäheinä pääsi paremman väen juhannusjuhliin tekokukkaseppele päässään ja joku muovisifonkimekko päällään ja lapsellisesti esitti inhonilmeitä ja yökkimisääniä kun ei wt-taustallaan mistään mitään tiennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MEAT IS MURDER

Joo harvemin se pihvi elävästä otetaan.

Hyödynnetäöb siitä tosin muutkin kuin pihviliha

Turkis on murha, saippua on turha!!! 🤣🤣🤣

Vierailija
84/93 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on täysin oikeassa. Minua niin raivostuttaa kun aina joku on jeeustelemassa, että miksi syön pihvini kypsänä. Sitten aloittaa luennoinnin kuinka pihvi on parempaa vähemmän kypsänä. No vettu, en syö sitä sellaisena ja piste. Haluan pihvini kypsänä ja lihavasaralla mureaksi nuijittuna, ei luulisi olevan kenellekään ongelma, mutta näyttää olevan.

Toinen ainainen vastaava jeesustelun aihe on se, että taivastellaan, miksi tykkään tehdä töissä vain iltavuoroja. Siinä menee kuulemma päivä ihan hukkaan. No vettu ei mene, sillä minulla on vuorokaudessa ihan yhtä paljon vapaita tunteja kuin niillä aamuvuorolaisillakin. Bonuksena saan mennä pirteänä töihin, kun on saanut aamun nukkua, mikä tässäkin on ongelma?

Usein tuntuu, että sitä elää täysien ameebojen keskellä.

Voi sinuu kiukkupussia. Mä e

Ja Yleensä nämä aamukukkujat aloittavat heti herättyään jonkun järjettömän kovaäänisen puuhailun, ettei kukaan muukaan enää nuku, kun hehän ovat jo hereillä ja valmiina päivään viis muista.

Vierailija
85/93 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liha on murhaa.  Lihansyöjät ei ajattele eläimen tuskaa ja menetettyä elämää vaan maiskuttavat omia suutuntumiaan ja mitä kaikkea kieroontunutta. Ravinnoksi riittää kasvisaines.

Ja itse vedät onni soikeana tänne lennätettyjä kasviksia, joita alipalkatut ja huonoissa oloissa asuvat viljelevät kun samassa maassa voisi kasvattaa paikallisille parempaa ruokaa, samalla tuhoat paikallisten vähiä vesivaroja...

Vierailija
86/93 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olette vierailleet esim. vastuullisissa burgerpaikoissa, niiden ruokalistoissa muistutetaan, että Ruokavirasto suosittelee jauhelihapihvien paistamista kypsäksi EHEC-bakteerien takia. 

Paino sanalla JAUHELIHA. jauheliha ei ole mitenkään terveellistä raakana, ellei ole juuri hetki sitten itse jauhettua puhtaasta lihasta.

Vierailija
87/93 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis hyi hitto ne veriset pihvit lautasella"

1.  Olen aika monta medium- pihviä eritasoisissa ravintoloissa syönyt ja lautasella eikoskaan ole ollut verta

2. Olen aika monta medium- pihviä eritasoisissa ravintoloissa syönyt ja en ole edes kuullut kenenkään saaneen pihviperäistä ruokamyrkytystä tai mitään.

Avaus on jonnionjoutava provoilu ja vastukset järjestään olkiukkoja.

Vierailija
88/93 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tökkii tässä kasvissyöntivouhotuksessa erityisesti K-kauppojen tapa sotkea kaiken maailman lihajäljitelmiä oikean ruoan sekaan samaan hyllyyn. Lidl on tässä suhteessa edistyneempi ja vegaanihyllyt on selvästi merkitty.

Osaako joku selittää miksi kasvisruoasta pitää yrittää väkisin vääntää maultaan ja ulkonäöltään lihankaltaisia tuotteita. Jos ne kerran ovat niin erinomaisia, luulìsi niiden valmistajien kehtaavan tuoda neå esille omina tuotteinaan.

Lisäksi on tietysti aina syytä muistaa, että Hitlerkin ajoi polttomoottoriautolla.

Vierailija
89/93 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi on tietysti aina syytä muistaa, että Hitlerkin ajoi polttomoottoriautolla.

Sori, väärä keskustelu. Piti siis sanomani että:

Lisäksi on tietysti aina syytä muistaa, että Hitlerkin oli kasvissyöjä.

-- sama --

Vierailija
90/93 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette ilmeisesti kannibaaleja no toivotan onnea uudelle uralle,raaka liha suoraan tuoreelta maiskis vaan.Tositilanteessa jos lyön teille raakaa poronmaksaa taikka sydäntä  ja sanon että syökää 9 .kymmenestä taitaa kieltäytyä,joten lopettakaa se satuilu ja menkää syömään pizzaa kunnolla kypsenettyä.

Tässä piti muutenkin tulla kertomaan, että ketjun innoittamana taidan ottaa hirven sydäntä sulamaan ja tehdä siitä kunnon tartar-pihvit. Sydän on jo muutenkin uskomattoman hyvää ja ravitsevaa lihaa, sääli että elukoiden ruokiin jauhetaan parhaat palat eläimestä. 

Joo..o. On myös kiva olla sitten triikiniloisen uutena isäntänä 😂

Mistäs lähtien hirvi on lihansyöjä ollut? Trikiini kun ei kasveja syömällä leviä. 

Vierailija
91/93 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elukoista kuuluu valuttaa veret pois !  Siinä ne bakteerit on .   Ihan kauheeta veristä sekundaa Snellmanin jauheliha nauta.   Ihan kuin ihminen olisi siihen jauhettu yhtä härskiä .  MITÄ JOS ONKIN. ON SAIRAITA USKONTOJA.  PITÄÄ NE TUTKIA ONKO MIKÄ ELUKKA JA TERVE VAI SAIRAS VAI ETTEI OLE IHMISEN LIHOJA VERIÄ.  Kyllä me halutaan tietää mikä elukka se on oikeasti eikä mitään huijausmyyntiä.  Niistä ruokamyrkytykset tulee.  Ja Prismasta irtotiskiltä niin ruskeaa HAISEVAA jauhelihaa ettei sitä oksentamatta voi edes katsoa hyvä ettei toukkia.  Myyjät ei tiedä mitä ne on . Poneja vai hevosia. 

Vierailija
92/93 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liha on murhaa.  Lihansyöjät ei ajattele eläimen tuskaa ja menetettyä elämää vaan maiskuttavat omia suutuntumiaan ja mitä kaikkea kieroontunutta. Ravinnoksi riittää kasvisaines.

Ja itse vedät onni soikeana tänne lennätettyjä kasviksia, joita alipalkatut ja huonoissa oloissa asuvat viljelevät kun samassa maassa voisi kasvattaa paikallisille parempaa ruokaa, samalla tuhoat paikallisten vähiä vesivaroja...

Huonosti asuvilla on aina kesä ! Lämmin ilmasto !!!   

Vierailija
93/93 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olette vierailleet esim. vastuullisissa burgerpaikoissa, niiden ruokalistoissa muistutetaan, että Ruokavirasto suosittelee jauhelihapihvien paistamista kypsäksi EHEC-bakteerien takia. 

Paino sanalla JAUHELIHA. jauheliha ei ole mitenkään terveellistä raakana, ellei ole juuri hetki sitten itse jauhettua puhtaasta lihasta.

Täs tuli esiin yksi bakteeri mutta niitä on muitakin.  Ylikypsä läpi kypsä on turvallisin.