Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laupelistä puuttuu yksi nappula - kirpputorille vai ei?

Vierailija
22.06.2024 |

Käyttämätön kiva lautapeli mutta yksi nappula puuttuu - kannattaako laittaa kirpputorille edes millään pienellä hinnalla? Jos kirjoittaa siihen tiedon että mikä nappula puuttuu. Vai roskiin?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sinun pitää ne ylimääräiset säilyttää? Kokoa kahdesta yksi ehjä ja toimiva ja heitä loput roskiin tai ilmaislaatikkoon kirpparille.

Ei tuo nimittelysi nyt auta asiaa ollenkaan. 

Miten tyhmä pitää olla, että ostaa kirpputorilta asioita, jotka heitää välittömästi roskiin? HALOO! Kas kun et suoraan heittele euroja roskiin. 

Ei tyhmä, vaan fiksu, kun ostaa pelin, jossa on nappula tai kortti, jota itsellä ei ole, ja pääsee sen jälkeen taas pelaamaan. 

Mutta trolihan sinä olet. 

Vierailija
62/65 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä roskaa sinulle jää, jos kokoat kahdesta yhden toimivan ja täydellisen pelin? 

Oletko tyhmä vai tyhmä? Jos kokoat kahdesta pelistä yhden toimivan pelin, jäähän siitä ne kaikki osat, jotka olivat MOLEMMISSA tallella. Pelilauta, pelin säilytyslaatikko, useimmat nappulat jne. jne. 

Sälää pitää säilyttää niin pitkään, että löytyy se toinen peli, jossa on ne puuttuvat osat. Vai luuletko, että ne molemmat puutteelliset peli saa ostettua kerralla?

Pieni lättänä peliloota ei mahdu kaappiin tai säilytyslaatikkoon lastenhuoneeseen? Jo on tekosyytä kerrakseen.

Uuden pelin saa niin halvalla, ettei se ole sen enempää rahallisesti kuin etenkään ajallisesti järkevää. 

Minä maksan mieluummin euron kuin noin 20 euroa Afrikan tähti pelistä, jotta saan kaipaamani puuttuvan osan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää hyvät ihmiset riidelkö kyllä nappuloita riittää jokaiselle,vink vink tiedät varmaan mitä tarkoitan.

En minä ainakaan riitele, vaan yritän vain valistaa tuota yhtä tyhmää, että fiksut ostavat pelinsä uusina kaupasta.

Vierailija
64/65 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä herännyt keskustelua! Kiitos pohtimisavusta. Kyseessä on Kummitusportaat-niminen peli. Puuttuu yksi pieni puinen litteä ympyrä. t. ap

Vierailija
65/65 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankit sen puuttuvan nappulan ja sitten vasta kirpparille. Ärsyttää kun ihmiset vievät kirpparille pelejä, joista puuttuu joku oleellinen osa.

Itse ostin kerran kirpparilta palapelin, jonka sisältönä oli 2 palapeliä. Yksi, jossa oli tallessa kaikki palat ja toinen, josta paloja puuttui n. puolet, ja kumpikaan ei ollut laatikon kannen mukainen palapeli.

Sen jälkeen olen ostanut lauta- ja palapelit uusina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän