Tupakoinnista seuraa ennenaikaiset riippurinnat
Ilta-sanomat:
https://www.is.fi/terveys/art-2000000424083.html
"Ihon roikkuminen ei muuta vain kasvoja ja ihon ulkonäköä. Se vaikuttaa koko vartalon muotoon. Tupakka nopeuttaa ennen kiinteiden ruumiinosien rappiota: rinnat ja käsivarren iho alkaa roikkua. Tupakka on suurin yksittäinen riippurintojen aiheuttaja."
Kommentit (48)
Mulla oli tuuria. Poltin 18 vuotta ja rinnat on kiinteät ja luullaan ainakin 10 vuotta nuoremmaksi.
Ei vaikuta röökaaminnen mun rintalihaksiin, ne ei roiku eikä riipu, silkkaa terästä ovat.
M50
En polta ja rinnat on ollut jo teinistä saakka riippuvat, eikä 4 lapsen imetys ainakaan auttanut asiaa.
N33
Riippurinnat ovat pientä tupakoinnin tuoman rintasyöpäriskin rinnalla.
Mageeta roikkuuko miehillä kivekset ?
Vierailija kirjoitti:
Riippurinnat ovat pientä tupakoinnin tuoman rintasyöpäriskin rinnalla.
Ihmeellistä että syöpään kuolee miehiä joilla ei ole rintoja edes.
Vierailija kirjoitti:
Mulla roikkuu toisinaan
🖕( •_• ) 🖕
Vierailija kirjoitti:
Niiden pitääkin roikkua koska siittiöt ei tykkää liian kuumasta.
Mutta impotenssista kyllä varoitetaan tupakkiaskeissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tuuria. Poltin 18 vuotta ja rinnat on kiinteät ja luullaan ainakin 10 vuotta nuoremmaksi.
Niin ne kaikki aina itse sanoo🤭🤭
Kaikki minun tuntemani rintasyöpää sairastaneet eivät ole olleet tupakoitsijoita. Muuta sairauksia on kyllä tupakoivilla tutuilla, mutta jostain syystä ei syöpiä.
Tos justiin yksi aina tupakoinut kuoli . Eikö kurjaa nyyh. Mut onneksi se oli 95 vuotias , sydän väsyi niin kolesterolia kalkkeutumia.
Lestanainen sairastui diabetekseen kun söi niin paljon pullaa ja munkkeja . Mutta ei tupakoinut.
Oli ne jo ennen tupakointia, enää en polta. Suvussa kun se on geeneissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden pitääkin roikkua koska siittiöt ei tykkää liian kuumasta.
Mutta impotenssista kyllä varoitetaan tupakkiaskeissa.
Niin eihän tupakoivilla lapsia olekaan .
Vierailija kirjoitti:
Tos justiin yksi aina tupakoinut kuoli . Eikö kurjaa nyyh. Mut onneksi se oli 95 vuotias , sydän väsyi niin kolesterolia kalkkeutumia.
Ilman tupakkaa ois voinu elää yli 100 vuotiaaks. Verisuonitautia aiheuttaa ja sydäntäkin tupakki väsyttää.
5 vuotias poika kuoli syöpään eikä tupakoinut. Ehkä teidän pitää etsiä nyt joku syyllinen. Syöpiin.
Syöpä tai juopa, kuolee sitä kumminkin.
Onneksi en käryä