Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kenenkään vauvalla ollut ihottumaa poskissa?

Vierailija
31.01.2007 |

meidän 3kk tytölle tuli kuivaa/punaista pilkullista ihottumaa kumpaankin poskeen vähän sen jälkeen kun hormoooninäppylät hävisi... tämä tuskin enää hormooninäppylää on sillä on olleet samassa paikassa jo monta päivää... onko muilla kokemusta tälläisestä..mitähän tää on? meillä onnex neuvola nyt torstaina...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia tietenkin kuulostaa oudolta, jos ei saa muuta kuin äidinmaitoa, mutta äidinmaidon kautta ikävä kyllä vauvakin voi saada allergiaoireita.

Itse epäilen kuitenkin, että johtuu pakkasesta. Löytäisitkö sellaisen kypärämyssyn, joka suojaisi enemmän juuri poskia? Minun lapsuudessa laitettiin poskiin pakkasella vaseliinia ulos mentäessä, mutta käsittääkseni sitä ei nykyään suositella, koskapa voi jäätyä?? En kyllä itse muista että koskaan olisi vaseliini jäätynyt poskeen ulkona. Eipä myöskään äitini muistanut sellaista, kun taannoin kysyin.

Vierailija
2/3 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan poskien reunoissa eli melkeen korvan vieressä...molemmilla puolilla... ja siitä kohtaa kypäräpipo kyllä sitä kohtaa suojaa ja ulkonakaan vauva ei ole nyt pariin päivään ollut... voisko olla maito-allergiaa.. tyttö kakkaa n.kerran kolmessa päivässä ja se todennäköisesti aiheuttaa ilmavaivoja edelleen ja sitten on hieman kärttynen etenkin iltaisin... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan