Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin yksin baarissa yhdellä oluella, miesten reaktio asiaan huvitti

Vierailija
22.06.2024 |

Ainakin kolme miestä tuli kysymään olenko yksin ja jutteli kanssani vähän niinkuin säälistä. Pari miestä yritti iskeä, yksi minuutin juttelun jälkeen kysyi "No mennäänkös teille?". Ei tarttunut ketään reissulta mutta oli hassua seurata. Yksikään nainen ei tullut juttelemaan.

Mitä mieltä, onko nainen yksin baarissa oluella säälittävä/aina vain seksin perässä?

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"jutteli kanssani vähän niinkuin säälistä"

Jahas, miten tuo ilmeni?

Omista tunteista on tullut fakta. Minusta tuntui, että hän sääli minua. 

Vierailija
102/121 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sanotte, että miehen pitää tehdä aloitteita ja sitten kun tekee niin se on väärin. Yksin olevaa naista uskaltaa helpommin lähestyä kuin jos joku naisporukka. Itse olen aina kohtelias ja tervehdin, kysyn saako istua seuraan. 

M37

Olen nainen ja samaa mieltä kanssasi. Ihan normaalia, että miehet tulevat juttelemaan.

Välillä tulee noita suoria ehdotuksia tekeviä, mutta mitä sitten, sanoo vain suoraan, ettei kiinnosta. Jos joku jää notkumaan, niin sitten pitää sanoa niin, että varmasti ymmärtää. Ei ongelmaa. 

Ja tuleehan miehet juttelemaan myös kaupassa, bussipysäkillä, kirjastossa, missä vain. Aina ei ole myöskään kyse iskemisestä, vaan ihan normaalista ihmisten välisestä kanssakäymisestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn toisinaan yksin juomassa siiderin terasilla. Ei kukaan kyllä ikinä tule mua jututtamaan, ei miehet eikä naiset.

Suomessa tosiaan saat istua täysin yksin.

Vierailija
104/121 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksin yökerhossa ja tapasin mieheni. Ollaan oltu yhdessä 29 vuotta.

Vierailija
105/121 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha, sinä saatanan tunnari. Etkö sinä ole vieläkään oppinut häpeämään olemassa oloasi ja katsomaan nöyränä ja mykkänä varpaitasi. Pysymään siellä kotisohvallasi hakkaamassa sitä pleikkaa ja katkarapuasi. 

Vierailija
106/121 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemminkin säälittäviä on ihmiset, jotka tekevät noin mutkat suoriksi oletuksia bissellä/viinilasillisella yksin käyvistä naisista. Vapaa nainen tehköön mitä tahtoo.

Aloitus on keksitty. Ei miehet tuollaista tee mitä ap väittää.

Vierailija
107/121 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävää on, edelleen. Siksi en käykään missään yksin. Kaveriporukalla liikkumisessa sama efekti, mutta se ei tunnu yhtä pahalta kun silloin kun on yksin.

Eikä siinä mitään jos uskoisivat edes mitä sanotaan ja poistuisivat takavasemmalle, mutta ei. Jankuti jankuti jankuti.

Vierailija
108/121 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sille mahtaa pieni Pera pelsebuubbi kun itse queen of love an beauty parkkeeraa täydellisen peränsä baarijakkaralle. 

Vierailija
109/121 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sanotte, että miehen pitää tehdä aloitteita ja sitten kun tekee niin se on väärin. Yksin olevaa naista uskaltaa helpommin lähestyä kuin jos joku naisporukka. Itse olen aina kohtelias ja tervehdin, kysyn saako istua seuraan. 

M37

Tunnistit kuitenkin itsesi aloituksesta? On oikeasti ihan eri asia tervehtiä ja kysyä saako istua seuraan ja sitten jutella niitä näitä ilman taka-ajatuksia kuin se, että avaa keskustelun negaamalla ja sitten jo liki seuraavaksi kysyykin lohkeaisiko sitä piIIIua kun kerran yksin olet ja kuitenkin ihan soiva peli..

Vierailija
110/121 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"jutteli kanssani vähän niinkuin säälistä"

Jahas, miten tuo ilmeni?

" Mites se noin kaunis nainen on täällä ihan yksinään. Pertsa tullee seuraa pitämään niin iloksi muuttuu"

Osasitko vastata siihen huumorilla? 

Annatko muutaman esimerkin, millainen huumorivastaus olisi sinun mielestä sopiva?

Voit mennä pelastamaan jonkun muun. Minulla on jo pelastaja ja maailman paras rakastaja ja esittelet etusormeasi. 

Vierailija
111/121 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juha, sinä saatanan tunnari. Etkö sinä ole vieläkään oppinut häpeämään olemassa oloasi ja katsomaan nöyränä ja mykkänä varpaitasi. Pysymään siellä kotisohvallasi hakkaamassa sitä pleikkaa ja katkarapuasi. 

Ei ei, ei pidä Juhalle noin paljon oikeuksia antaa. Sitä paitsi runkkaava mies on säälittävä. 

Vierailija
112/121 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne edes tarjosivat sulle juomia? 

Vierailija
113/121 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ne edes tarjosivat sulle juomia? 

Aloitus on yhtä totta kuin raamattu, joten eiköhän sitä ehtoollisviiniäkin ollut tarjolla.

Vierailija
114/121 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen monet kerrat käynyt yksin ulkona, mulle ei tulla juttelemaan. Ja paetaan jos itse menen, ihan kuin nyt väkisin yrittäisin muuta kuin juttuseuraa.

Vierailija
115/121 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivat herramiehiä. Yhdenkään naisen ei tarvitse olla ilman munaa juhannuksena, jos hän ei itse sitä halua.

Paitsi että ei oo herrasmiesmäistä tehdä ap:n kuvailemaa seksiehdotusta noin lyhyen tutustumisen jälkeen 😇

Tietysti on jos toinen on kuitenkin juuri lähdössä. Vaihtoehto on luopua korteista katsomatta. Useimmat niin tekevät, mutta ei se heistä herrasmiehiä tee.

Vierailija
116/121 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen monet kerrat käynyt yksin ulkona, mulle ei tulla juttelemaan. Ja paetaan jos itse menen, ihan kuin nyt väkisin yrittäisin muuta kuin juttuseuraa.

Sä oletkin mies.

Vierailija
117/121 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivat herramiehiä. Yhdenkään naisen ei tarvitse olla ilman munaa juhannuksena, jos hän ei itse sitä halua.

Paitsi että ei oo herrasmiesmäistä tehdä ap:n kuvailemaa seksiehdotusta noin lyhyen tutustumisen jälkeen 😇

Tietysti on jos toinen on kuitenkin juuri lähdössä. Vaihtoehto on luopua korteista katsomatta. Useimmat niin tekevät, mutta ei se heistä herrasmiehiä tee.

On herrasmiesmäistä olla tekemättä mitään. Jäädä kotiin yksin selaamaan nettiä, ettei vaan aiheuttaisi mielipahaa kenellekään.

Vierailija
118/121 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oletkin mies.

En ole.

Vierailija
119/121 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sen matkaan on lähtenyt nainen, jos toinenkin? Naisetkin on yksilöitä ja erilaisia. Mistä hitosta se mies voi tietää mitkä ovat tämän yksilön motiivit esim käydä baarissa? 

Missä maailmassa yksinäinen nainen lähtee tuntemattoman miehen matkaan ja vielä panemaan?? Unelmissasi ehkä. 

Ihan tässä maailmassa. Yhden vuoden saldo minulla oli, että kävin vuoden aikana viisi kertaa baarissa ja neljällä ensimmäisellä kerralla matkaan lähti tuntematon nainen jota en toiste enää nähnyt. Eli 4/5. Jokaisen kanssa vieläpä naitiin useita kertoja yön aikana. Viidennellä kerralla olin jo menossa jatkoille (kahdestaan) taas uuden naisen luokse, mutta baariin eksyi joku hänen aiempi panonsa jonka matkaan sitten lähti. Lähellä oli siis 5/5. Kuudetta kertaa en enää viitsinyt baariin lähteä sinä vuonna.

-eri

Vierailija
120/121 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Tunnistit kuitenkin itsesi aloituksesta? On oikeasti ihan eri asia tervehtiä ja kysyä saako istua seuraan ja sitten jutella niitä näitä ilman taka-ajatuksia kuin se, että avaa keskustelun negaamalla ja sitten jo liki seuraavaksi kysyykin lohkeaisiko sitä piIIIua kun kerran yksin olet ja kuitenkin ihan soiva peli..

Eikös tuossa ole jo se lähtökohtainen taka-ajatus, kun tämä M37 tekee aloitteensa? Tuskin hän kutsuisi seuraan pyrkimistään aloitteeksi, jos ajatuksena on vain turista niitä näitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan