Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa olet ollut naimisissa ja kuinka monta kertaa haluaisit olla?

Vierailija
22.06.2024 |

Tämän Ylen julkaiseman artikkelin mukaan Sari Friis on ollut naimisissa viisi kertaa ja valmis menemään uudelleen naimisiin jos nykyinen suhde päättyy:

https://yle.fi/a/74-20069579

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikääpä sitä että suomalainen Pikku G eli Henri Vähäkainu on jo 37 vuotta ja lähestyy vauhdilla keski-ikää. Julkiastessaan esikousalbuminsa, jossa lauloi nuorisosta, tämä oli vielä 16. Lisäksi Cheek eli Jare Tiihonen  on jo keski-ikäinen eli 42 vuotta ja samoin Antti Tuisku, joka on jo 40 vuotias.

Miten liittyy aiheeseen?

Vierailija
42/49 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran. Olisin myös halunnut olla vain yhden kerran, mutta nainen päätti toisin.

Nyt olen avoin sille, että voisin olla myös toisen kerran naimisissa. Mikään välttämättömyys se ei ole, mutta uskoisin sen tuovan vakautta, varsinkin, kun tekisin tällä kertaa avioehdon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/49 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkun ex-vaimo ok ollut naimisissa kolme kertaa, nyt eronnut. Yhteensä kolme lasta kahden eri ukon kanssa.

Vierailija
44/49 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjoavioliitossa olen ollut vuodesta 1972. Se jatkuu mut toivoisin muuttuvan lopultakin ihan oikeaksi avioliitoksi meni se sitten syteen tai saveen kuten sanotaan.

Vierailija
45/49 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla ja kerran riittäisi, mutta tuskin tulee tapahtumaan.

Nykyisen suhteen löytämiseen meni vuosia, eikä asuta lähes vuosikymmenen jälkeen edes yhdessä. En edes tiedä enää, mitä ajattelisin, jos tuo saati muut asiat tulisivat puheeksi. 

Toisekseen olen jo yli 30-vuotias, ja jos tästä suhteesta ei tule mitään lopulta, en oikein näe mitään syytä tehdä mitään tällä saralla. Siinä vaiheessa kun lapsia voisi ajatella, olisin jo liian vanha, ja en ole kelvannut vuosikymmenessä edes avopuolisoksi. 

Vierailija
46/49 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljon avioliitto kiinnosta, tärkeintä hyvä suhde. Avioparit usein joko kärttyisiä tai passiivisia.

Vierailija
47/49 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ulkomaalaisen kaverin kanssa (hän halusi töihin ja asumaan Suomeen ja pääsikin avioliittomme auttamana, nyt hän on ollut jo yli kymmenen vuotta ahkera veronmaksaja täällä), en ole varma haluaisinko rakkausavioliittoon mutta jos se olisi käytännön syistä järkevää niin miksipä ei.

Vierailija
48/49 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo että elämäsi on epäonnistunut,päätöksesi ovat nollanarvoisia,olet siis ikuinen takinkääntäjä,pysyvää ei voi rakentaa,näin minä ajattelen tälläisistä ihmisenkuvista.Mulle riittää yksi,tosin jos olisin nuori ja vaikka vaimoni kuolisi yllättäen niin totta kai voisin harkita uutta avioliittoa,mutta sillä ei ole mitään tekemistä kysymykselle että kuinka monta.

Vierailija
49/49 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vai ja yhä naimisissa. Jos eroamme, en mene uudelleen naimisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän