Kuinka monta kertaa olet ollut naimisissa ja kuinka monta kertaa haluaisit olla?
Tämän Ylen julkaiseman artikkelin mukaan Sari Friis on ollut naimisissa viisi kertaa ja valmis menemään uudelleen naimisiin jos nykyinen suhde päättyy:
Kommentit (49)
Nolla kertaa. Mitään suurempia haluja ei ole koskaan ollut avioliittoon, enkä ole keksinyt riittävää syytä siihen. Mutta täysin en sulje avioliiton mahdollisuutta pois.
3 avioliittoa takana ja yhtään lisää ei tule. Olen saanut tarpeekseni miehistä, enkä halua enää edes mitään tapailusuhdetta. Pärjään hyvin yksin, enkä kaipaa seksiäkään.
En ole ollut kertaakaan naimisissa enkä aio mennä. Kosittu on kyllä, mutta kieltäydyin.
En ole ollut naimissa kertaakaan, mutta olisin halunnut elää yhdessä ja samassa avioliitossa.
En kertaakaan enkä haluakaan. Olen ollut kuitenkin pitkissä parisuhteissa joista viimeinen kesti 17 v
En ymmärrä miksi pitäisi mennä naimisiin. Ylipäätään pieni uhka siitä että toinen voi halutessaan lähteä suhteesta pitää paradoksaalisesti suhteen paremmin kasassa. Eli että sä oot siinä kun sä haluat olla. Puolin ja toisin.
Älkää pilatko hyviä suhteita menemällä naimisiin!
Suurella otannalla esimerkiksi lähipiirissä ja tuttavista, he jotka eivät ole menneet naimisiin, heillä on pysyvämmät suhteet
Jos menee naimisiin niin kumpikin jo alitajuisesti tietää että lähteminen on vtun työlästä ja kallista ja jne ja tämä on ainakin yksi suuri Pandoran lipas avattuna. Nyt voi kohdella toista itsestäänselvyytenä. Nyt voi lihoa. Nyt voi käskyttää. Nyt mä saan säännöllisesti koska haluan. Nyt mä annan säännöllisesti ku en jaksa kieltäytyä. Jne jne jne jne jne.
Olin kerran naimisissa ja olisin halunnut että joku olisi kertonut mulle että se oikeasti pilaa koko suhteen
Kerran eikä toista kertaa tule, jos leskeksi jään. Ollaan oltu yhdessä pian 36 vuotta enkä usko löytäväni noin upeaa, täydellistä ja sopivaa miestä toista kertaa, joka vielä kaiken huipuksi suorastaan palvoo minua. En tiedä miksi, mutta kiitollinen olen.
Kerran, olen edelleen. Loppuun asti aion tämän katsoa.
kerta riitti,sinkkuna olen ja pysyn,
ei se vaihtamalla parane
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi pitäisi mennä naimisiin. Ylipäätään pieni uhka siitä että toinen voi halutessaan lähteä suhteesta pitää paradoksaalisesti suhteen paremmin kasassa. Eli että sä oot siinä kun sä haluat olla. Puolin ja toisin.
Älkää pilatko hyviä suhteita menemällä naimisiin!
Suurella otannalla esimerkiksi lähipiirissä ja tuttavista, he jotka eivät ole menneet naimisiin, heillä on pysyvämmät suhteet
Jos menee naimisiin niin kumpikin jo alitajuisesti tietää että lähteminen on vtun työlästä ja kallista ja jne ja tämä on ainakin yksi suuri Pandoran lipas avattuna. Nyt voi kohdella toista itsestäänselvyytenä. Nyt voi lihoa. Nyt voi käskyttää. Nyt mä saan säännöllisesti koska haluan. Nyt mä annan säännöllisesti ku en jaksa kieltäytyä. Jne jne jne jne jne.
Olin kerran naimisissa ja olisin halunnut että joku olisi kertonut mulle että se oikeasti pilaa koko suhteen
alamäki alkaakupappi sanoo ,aamen
Miettikääpä sitä että suomalainen Pikku G eli Henri Vähäkainu on jo 37 vuotta ja lähestyy vauhdilla keski-ikää. Julkiastessaan esikousalbuminsa, jossa lauloi nuorisosta, tämä oli vielä 16. Lisäksi Cheek eli Jare Tiihonen on jo keski-ikäinen eli 42 vuotta ja samoin Antti Tuisku, joka on jo 40 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä sitä että suomalainen Pikku G eli Henri Vähäkainu on jo 37 vuotta ja lähestyy vauhdilla keski-ikää. Julkiastessaan esikousalbuminsa, jossa lauloi nuorisosta, tämä oli vielä 16. Lisäksi Cheek eli Jare Tiihonen on jo keski-ikäinen eli 42 vuotta ja samoin Antti Tuisku, joka on jo 40 vuotias.
Pikku G on keski-ikäinen. Se alkaa 36-vuotiaana.
Kertaakaan en ole ollut, kerran haluaisin olla. Mies saisi olla eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku G on keski-ikäinen. Se alkaa 36-vuotiaana.
Siis 35v. Lyöntivirhe.
Eka kertaa vuodesta 1999. Toista kertaa en mene, koska en tartte yhteisen omaisuuden jakoa tai lasten huoltajuudesta päättämistä enää tän kerran jälkeen.
En ole ollut kertaakaan ja onnellinen näin. Joskus toki haaveillut häistä, mutta ei ole ollut aikeita laittaa sitä koskaan toteen ja sittemmin ne haaveetkin on rapisseet pois. Siitä huolimatta meillä menee kuitenkin hyvin ja tullaan toimeen ilman sen kummempia muutoksia.
Kerran ollut, avioliitto päättyi mieheni kuoltua. Ei minkäänlaista tarvetta uuteen avioliittoon tai edes suhteeseen. Yksinolo on ihanan yksinkertaista ja helppoa.
Kerran
Olisin halunnut olla 0 kertaa.
Yhden kerran olen, ja viimisen kerran.
Toista kertaa en sitä erreystä tee.
En kertaakaan enkä usko että haluan tulevaisuudessakaan, vaikka vierelle löytyisi ihminen, jonka kanssa haluaisin viettää loppuelämäni. Ensimmäisessä suhteessani haaveilin naimisiinmenossa mutta nyt enää ajattele yhtä romanttisesti.