Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä naisia väsytä huolehtia kaikesta ehkäisystä,raskauksista,lapsista, kodista jne.?

Vierailija
22.06.2024 |

Miettikää nyt miten paljon naiset joutuu huolehtimaan ihan perusparisuhteessa. Ehkäisystä lähtien ja silti jokaisella seksikerralla saattaa tulla raskaaksi. Passata miehiä ja huolehtia kodista ja lapsista, jos sellaisia hankkia.

Olen terveydenhuollossa töissä ja olen ehkä kerran saanut varmistettua isältä heidän lapsen henkilöturvatunnuksen. Ei ne osaa mitään perusjuttuja edes.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö raskauden ehkäisy ole ennen kaikkea naisen oma etu? Oma keho, oma päätös jne. Tilastokeskuksen ajankäyttötutkimuksen mukaan työlliset isät käyttävät lastenhoitoon enemmän aikaa kuin työlliset äidit. 

Vierailija
22/80 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä mies huolehti ehkäisystä. Kokeilin kerran e-pillereitä ja sivuvaikutukset (väsymys, haluttomuus, vatsakipu, ruskea vuoto) olivat niin epämiellyttävät, että lopetin kokeilun hyvin pian. Kierukkaa en suostunut ottamaan.

Uskon, ettemme ole ainoita tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla itse sitä sukupolvea, jolle miehen passaaminen on vieras ajatus. Ehkä tyttärilleni, mutta onko tosiaan nuoret naiset palanneet isoäitiensä tapoihin ja passaamaan miehiään?

Vierailija
24/80 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi myös olla katsomatta tuollaista mieslasta ja valita vastuullisen miehen joka käyttäytyy kuin aikuinen. Itse mahdollistatte tuollaisen vetelehtimisen.

Siksihän syntyvyys laskee...

Vierailija
25/80 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi myös olla katsomatta tuollaista mieslasta ja valita vastuullisen miehen joka käyttäytyy kuin aikuinen. Itse mahdollistatte tuollaisen vetelehtimisen.

Toki. Se vaan pakottaa sitten olemaan yksin kun ei suostu rimaa laskemaan sian mentävälle tasolle. 

Tajuatko miksi 4b movement tuli? Lapsettomat naiset keräsivät riittävästi dataa ja totesivat ettei nappaa.

Vierailija
26/80 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista, en huolehdi. Mies käyttää kondomia, raskaaksi en halua tulla, enkä todellakaan passaisi yhtäkään lasta. Myönnä, että siivoamaan joudun enemmän kuin mies, mutta aina en jaksa ja siksi koti ei olekaan tiptop.

Vierailija
27/80 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko syy sinkkuuteni se, että en ole ymmärtänyt siirtää vastuuta mahd.kumppanilleni vaan ottsnut ja kantanut vastuuta itse. Tuskin. Mutta silti minun vsikeavtajuta Ap:ta ja kaltaisiaan, jotka jaksavat vuodesta toiseen elää näiden vastuuta pakoilevien kumpoaniensa rinnalla. Luulisi sen okevan aika kuluttavaa...

Vierailija
28/80 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän miehet osallistuu, sitä enemmän ruikutus lisääntyy. Nykyäänhän osallistuminen alkaa olla jo hyvin lähellä 50-50 (ajankäyttötutkimus v 2022). 

Ja ei. Ei väsytä, koska minä en ole mikään uhri omassa elämässäni. Olen aikuinen ihminen joka on toisen aikuisen ihmisen kanssa parisuhteessa, jossa molemmat tekee ja osallistuu, niin kuin tutkitusti nykyään valtaosassa perheistä toimitaan.

Menkää miesvihaajat nauttimaan juhannuksesta välillä!

Vierailija
29/80 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla itse sitä sukupolvea, jolle miehen passaaminen on vieras ajatus. Ehkä tyttärilleni, mutta onko tosiaan nuoret naiset palanneet isoäitiensä tapoihin ja passaamaan miehiään?

Ei. Ei ole jos katsoo tutkimuksia ja havaitsee ympäristöä. Mutta vikisevät miesvihaajat ovat sen sijaan lisääntyneet, jotka näitä valeita levittää. Siksi se näyttää siltä.

Vierailija
30/80 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta vastapainoksi naisten ei tarvitse huolehtia perheen toimeentulosta, mies maksaa kaiken.

Vierailija
31/80 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Meillä myös mies hoitaa kotia ja lapsia. Mies huolehtii myös ehkäisystä.

Vierailija
32/80 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini on neljä lasta kasvattunut. Tottakai häntä väsytti. Ei uhriutunut missään somessa. 

Niin, koska silloin ei ollut somea.

Vierailija
33/80 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta vastapainoksi naisten ei tarvitse huolehtia perheen toimeentulosta, mies maksaa kaiken.

Missä maassa? Ei ainakaan Suomessa. 

Vierailija
34/80 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väsytä. Olen valinnut yksin olemisen ja ehkäisyn. Ei tartte tapella kenenkään kans kotihommista vaan ne hoituu omalla painollaan.

Vierailija
35/80 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, olen 4-kymppinen nainen ja näyttää siltä, ettei lapsia ole tulossa, koska ei ole miestäkään. Mutta kun katselee joidenkin perheiden meininkiä, niin ei kyllä haittaa yhtään.

Vierailija
36/80 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt siihen, ettei miehiltä joukkona odoteta olevan yhtäläisiä aikusen velvollisuuksia. Siksi asun yksin, en halua yli-ikäistä lasta aikuisen oikeuksilla asumaan saman katon alle.

Ja ennen kuin joku kysyy miten niin miehiltä/isiltä ei odoteta velvollisuuksia niin miltä kuulostaa:

"Isä auttaa äitiä lastenhoidossa" vs. "äiti auttaa isää lastenhoidossa". 

Yleensä kuulee ja lukee tuosta ensimmäisestä, jossa mies typistetään 5-vuotiaan tasolle omien jälkeläistensä hoidossa, kun isän pitäisi olla ensisijaisesti aikuinen, joka huolehtii yhtä paljon eikä vaan "auttele". Miettikää, jos äiditkin vaan "auttelisivat" miehiään ja heitä pidettäisiin pyhimyksestä seuraavana, kun he vievät kerran viikossa lapsensa rattaissa puistoon. 

Vierailija
37/80 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle on tehty vasektomia, lapsia ei ole, kodista pitää huolta molemmat.

Vierailija
38/80 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kyllä mies huolehti ehkäisystä. Kokeilin kerran e-pillereitä ja sivuvaikutukset (väsymys, haluttomuus, vatsakipu, ruskea vuoto) olivat niin epämiellyttävät, että lopetin kokeilun hyvin pian. Kierukkaa en suostunut ottamaan.

Uskon, ettemme ole ainoita tässä.

Täysin validia sinulta siirtää ehkäisy sen vastuulle, jolle siitä ei tule vakavia sivuoireita. Muistaakseen myös miehille oli "e-pillerit", mutta niiden tuotanto keskeytettiin, koska ne aiheuttivat vakavia sivuoireita, kuten väsymystä, haluttomuutta ja alakuloisuutta.

Vierailija
39/80 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä väsyttää. Siksi en huolehdi miehestä, raskauksista, lapsesta enkä ehkäisystä. Yksin on ihanaa.

Vierailija
40/80 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet hankkinut passattavan miehen? 

Meillä mies on se joka huolehtii ehkäisystä. Huolehtii lapsista ja kodista 50%. En ymmärrä tätä naisten logiikkaa, että valitaan huono mies ja sitten valitetaan siitä? Kannattaisiko valita toisenlainen mies? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan