Tää on kyllä kesän tylsin päivä sellaiselle joka ei "juhli"
Ei kehtaa alkaa pihatöihinkään kun naapurit ei varmaan arvosta ruohonleikkurin tai trimmerin huudattamista, remonttihommat pois pelistä samasta syystä, mihinkään ei voi mennä (kaikki kaupat kiinni).
No, kai sitä tunnin kuluttua kehtaa jo vähän nurtsia leikata.
Kommentit (32)
Aika monelle juhannus on kuin tavallinen viikonloppu. Vähän rauhallisempi vain, kun moni naapuri on lähtenyt muualle juhannuksen viettoon.
Lapsuuskodissakin oltiin vain himassa normisti koko juhannus.
Tylsyys tulee siitä kun ajattelee tylsyyttä. Jokaisella on jotain, mitä nauttii tehdä yksinkin. Itse tykkään käydä kävelyillä, tehdä käsitöitä, lukea kirjaa. Kirjojen parissa menee hetkessä useampi tunti. Hyvää ruokaa voi tehdä itselleenkin ja radiokanavia on mistä valita, jos telkkarista ei tule mitään hyvää tai laittaa oman musan.
Ihanaa kun on rauhallista. Viereinen rantakin oli eilen niin hiljainen että kuulin linnut koko päivän. Lähiö parhaimillaan. Nykyään palvelutkin melko hyvin auki pyhänä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tossu ap on? Ei uskalla tehdä mitään jos naapuri närkästyy? Haloo...
Jos naapurilla on krapula niin ihan omaa syytä, minä teen mitä huvittaa.
Ihme uhriutumista taas.
Eilen vein roskia monta pussia. Kävihän mielessä, että muut juhlii ja minä kuskaan roskia. t. Eri kuin ap
Vierailija kirjoitti:
Aika monelle juhannus on kuin tavallinen viikonloppu. Vähän rauhallisempi vain, kun moni naapuri on lähtenyt muualle juhannuksen viettoon.
Lapsuuskodissakin oltiin vain himassa normisti koko juhannus.
On menossa kolmas päivä kotona, niin kyllä huomenna on pakko päästä kylille.
Minä käynnistän ruohonleikkurin, sen jälkeen remontoin. Parkukoon naapuri krapulassa, ei kiinnosta.
Lässynlässyn uhriutumista.
en minäkään juhlinut kuin vähän grillaamalla ja muutamalla oluella mut osaan ottaa päivän ihan rennosti. Käyn fillaroimassa ja kävelyllä yms.
Päivä muiden joukossa, enää ei ole onneksi aina ahdistusta kun on joku rälläkkä jota ei itse vietä. Mutta niin saathan sinä leikata nurmen, sitä mikään pyhä kiellä. Arvostan silti sitä että mietit naapureitasi mun naapurit poraa keskellä yötäkin.
Jos sulla ap on tylsää ja tekemisen puutetta niin anna meidän muiden nauttia juhannuksen pyhäpäivistä ilman työ koneidesi meteliä niin että katsele jotain leffoja ja tee hiljaisia töitä sen aikaa. Ensi viikolla taas pääset puuhastelemaan koneidesi kanssa.
Kyllä meillä on pystytty olla leikkaamatta nurmikkoa juhannuksena ja leikattiin ne torstaina. Jostain naapurista kuului tänään lauantaina, pyhäpäivänä nurmikon leikkuukoneen meteli ja vähän ihmetytti. Meillä ei käytetä koneita juhla pyhäpäivisin eikä koskaan sunnuntaisin sillä pitää antaa ainakin yksi meluton päivä viikossa naapureillekkin.
On se moukkamaista leikata nurmikkoo pyhäpäivänä ja varsinkin juhannus pyhäpäivänä. En voi tajuta mitä tuollaisen päässä oikein liikkuu kun ei voi muina aikoina leikata sitä nurmikkoonsa. Ei tulisi meillä mieleenkään alkaa aattona ja pyhäpäivänä käyttämään piha koneita.
Minä pesen rauhalliseen tahtiin ikkunoita. Asun isohkossa kaksikerroksisessa 80-luvun rivarissa, yhdessä ikkunassa on 6 pestävää pintaa ja näitä ikkunoita nyt on jonniin verran. En kuitenkaan ota hommasta painetta, kuuntelen äänikirjaa ja pesen sen verran kuin hyvältä tuntuu. Puoliso on töissä joten tämä on oikein hyvä tapa viettää juhannusta.
Vierailija kirjoitti:
Ihme uhriutumista taas.
Hän on normaalisti kohtelias ja ottaa muut ihmiset huomioon. Suosittelen.
Ihme uhriutumista taas.