Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töihin meneminen oli elämäni suurimpia virheitä!

Vierailija
16.08.2024 |

ennen töitä elin 7 vuotta opiskelijahampuusina humanistisessa ja sitten työttönä 5 vuotta, kun menin töihin opeksi ala-asteelle se teki minusta juopon ja alkoholistin vähitellen eli aika nopeasti

jos olisin pysynyt työttömänä olisin pysynyt raitttiina loppuelämäni

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Vierailija
2/23 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin alkoholisoiduin maalarin töissä aikoinaan. Valtio on minulle sen vuoksi velkaa enkä mene enää ikinä töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka moni autokorjaaja on raitis? ei varmaan monta ole, ei sitä hommaa jaksa ellei ole korjauskaljaa koko ajan kun hermto menee autoa rassatessa

Vierailija
4/23 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on liian pitkiä työpäiviä, siksi  ihmiset rasittuvat ja alkoholisoituvat. jos olisi lyhyemmät työpäivät esim max 6 tuntia niin ihmiset jaksaisivat paremmin ja kuntoilisivat eikä olisi alkoholisoitumista juurikaan.

Vierailija
5/23 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on liian pitkiä työpäiviä, siksi  ihmiset rasittuvat ja alkoholisoituvat. jos olisi lyhyemmät työpäivät esim max 6 tuntia niin ihmiset jaksaisivat paremmin ja kuntoilisivat eikä olisi alkoholisoitumista juurikaan.

No voi voi, rupea yrittäjäksi niin voit tehdä tasan sinulle sopivan pituista työpäivää. Lopun aikaa voit sitten juoda.

Vierailija
6/23 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina juoppo löytää syyn muualta kuin itsestään. Pitää olla jokin syy juoda nääs ja juopon pitää olla myös särkymätön, kestävä ja viaton, jotta kestää myrkyt ja voi itsään myrkyttää. Raitis pysyy raittiina, kun ei usko kestävänsä niitä myrkkyjä. 

Vierailija
7/23 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai työtön alkkis pääsee luokanopeksi?

Vierailija
8/23 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt töitä 12 vuotiaasta alkaen ilman lomia nyt kuitenkin sen verran rahaa 36 vuotiaana ettei tarvitse tehdä muutaku seurata sijoituksien tuottoja ja ajella porschella ja nauraa köyhille jotka odottavat bussia

Vierailija
9/23 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai työtön alkkis pääsee luokanopeksi?

Miten tyhmä oikein olet? Etkö osaa sisäistää lukemaasi ollenkaan!

Vierailija
10/23 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaiks. Voimia bro.

Vierailija
11/23 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen kertoo alkoholisoituneensa sen jälkeen kun meni töihin ala-asteen opeksi.

Niin siihen jonkun vammaisen on kommentoitava, että "ai työtön alkkis pääsee luokanopeksi?"

Alkaa oikeasti ahdistaa ja pelottaa ihmisten tyhmyys ja täydellinen kyvyttömyys ymmärtää lukemaansa tekstiä.

Kun tuo kommentti ei todellakaan ole ainoa laatuaan, vaan melkein kaikissa ketjuissa on vastaavia töräytyksiä ja möläytyksiä enemmän kuin sielu sietää.

Ei ole mitään toivoa tällä maalla enää, kun ihmiset alkaa olla idioluutio kamaa. Demokratia ei voi toimia noin tyhmien ihmisten kanssa.

Vierailija
12/23 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olosuhteiden viaton uhri. Pakottiko koulusi rehtori, muut opettajat ja ne kamalat koululaiset sinua juomaan? Ihan työnsi Tapio-pullon suuhun ja pyssyllä uhkasi vaikka itse estelit? 

Vierailija
13/23 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtöntä harvoin otetaan edes opesijaisuuksia tekemään. Jos alkoholi on ongelma, se usein näkyy töissä ja työpaikka voi lähtee alta.

Vierailija
14/23 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tehnyt töitä 12 vuotiaasta alkaen ilman lomia nyt kuitenkin sen verran rahaa 36 vuotiaana ettei tarvitse tehdä muutaku seurata sijoituksien tuottoja ja ajella porschella ja nauraa köyhille jotka odottavat bussia

Vai semmoinen unelma sinulla.

Vierailija
15/23 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kaltaisille katkerille bussin käyttäjille nämä olisivat unelmia, mutta minun kaltaiselle ahkeralle ihmisille se on totuus.

Vierailija
16/23 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassari kokeili työelämää. Hauska tarina.

Vierailija
17/23 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma Tuuvan tavoin tinderiin etsimään rikasta elättäjää, kun tuet on niin pieniä.

Vierailija
18/23 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Joku toinen olisi tuossa tilanteessa vaihtanut alaa sellaiselle alalle, jolla viihtyy enemmän. Koskaan ei ole liian myöhäistä vaihtaa elämän suuntaa, jos alkoholi on sinulle ongelma niin hakeudu vieroitukseen.

Vierailija
19/23 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi suurin virhe ei ollut se, että menit töihin vaan se, että rupesit 'hoitamaan' ongelmiasi alkoholilla.

Vierailija
20/23 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humanistisen alan opiskelija :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän