Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää on kyllä kesän tylsin päivä sellaiselle joka ei "juhli"

Vierailija
22.06.2024 |

Ei kehtaa alkaa pihatöihinkään kun naapurit ei varmaan arvosta ruohonleikkurin tai trimmerin huudattamista, remonttihommat pois pelistä samasta syystä, mihinkään ei voi mennä (kaikki kaupat kiinni). 

No, kai sitä tunnin kuluttua kehtaa jo vähän nurtsia leikata. 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat on auki.

Vierailija
2/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meinaan kohta mennä pihalle pesee autoa. Musta tuntuu et kukaan naapuri ei ole kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun rälläkät ja kaikki muut meteliä pitävät koneet käyntiin! Ihan sama, jos naapureilla on päät kipeät. Sinä elät elämääsi ja nyt on jo kello kohta 10. 

Vierailija
4/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupat on auki.

Jaa. Mitä se tähän kuuluu?

Vierailija
5/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupat on auki.

Ei ole pikkuputiikit yms. 

Vierailija
6/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa kaappeja ja pese pyykkiä.

Leivo jotain.

Kirjoita kirje vanhalle lapsuudentoverille.

Roiku vauviksella tai katso joku leffa.

Jumppaa ja venyttele.

Vierailija
7/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et juhli juhannusta? Miksi et rakasta isänmaatasi? Onko sinulla edes lipputankoa? 

Vierailija
8/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella tylsä ja yksinäinen jussi taas kerran. Seuraavaksi odotan kauhulla joulua kun siinä kolmen päivän loma töistä ja joudun senkin viettämään yksin :( perhe ulkomailla kuten joka joulu ja itse en tätä joulua saa vapaaksi kun olen viimeiset kaksi joulua saanut olla ulkomailla perheen kanssa. Nyt kuulemma muiden vuoro tiimistä saada joululomaa ja meiltä saa olla vain yksi tiimiläinen/viikko lomalla.

Vierailija
9/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et juhli juhannusta? Miksi et rakasta isänmaatasi? Onko sinulla edes lipputankoa? 

En ole juhlijatyyppiä. Lipputanko on. 

Vierailija
10/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuntelen Jari Sarasvuon podcastia. Tuntuu vähän siltä kuin olisi juttuseuraa.

Vierailija
11/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei todellakaan tylsä!

Asun yksin ja vietän juhannusta yksin ja nautin.  Ihanaa kun on aurinkoista, lähden luontoon ja meren rannalle ihailemaan kukkaloistoa ja nauttimaan luonnosta. Siellä mieli lepää, hoitaa mieltä.

En kyllä jaksaisi "juhlia", se olisi kamalaa.  En jaksa riehumista ja remuamista ja päätöntä hillumista.  En edes nuorempana halunnut sitä.   Niin paljon olen introvertti etten saa mölyporukasta todellakaan mitään iloa.  Se syö vain enrgiani loppuun ja vie aikaa ladata taas akkunsa.

Minulle on ystäviä jotka menee mökeille ja juhlii, se on heidän tapansa.  He hyväksyvät sen etten halua tulla mukaan ja ymmärtävät.  Työssäni hoitoalalla joudun jakamaan itsestäni niin paljon ja olemaan sosiaalinen että kun saan mahdollisuuden olla yksin niin totisesti sen käytän!

Meitä ihmisiä on erilaisia.  Tietysti jos yksinolo ja juhlimattomuus  ei ole vapaaehtoista se on varmasti vaikeaa.  Minulle tietty määrä rauhaa ja yksinoloa on elämisen ja jaksamisen ehto.  Löydän valtavasti mielihyvää ja rauhaa luonnosta toiset tarvii juhlimista.  Pakotettu yksinolo on tietysti ikävää.

Vierailija
12/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tylsää oli eilenkin. Asumme ok-talossa, mutta esim. grillauksesta tai ulkonaolosta ei juuri voinut puhuakaan; tuuli oli niin käsittämätön, että meinasi pyykitkin lentää naapurin lipputankoon. Ulkona suorastaan paleli, vaikka laitoin villatakin ylleni. 

Paistoin sitten makkaraa ihan pannulla, kun mitään ei olisi ulkona nauttinut. Jääkaappi pursuaa grillattavaa, mutta kai niitä on siirrettävä pakastimeen, etteivät pilaannu. 

Tänään sentään parempi keli, voisi käydä mökilläkin. Valitettavasti ei  arvaa ryhtyä siellä nurmikon leikkuuseen, etteivät mökkinaapurit häiriinny. 

Vierailija
13/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana päivä! Tuuli on laantunut, aurinko paistaa. Edessä joutilas päivä. Aikaa lukea. Käydään uimassa, tehdään hyvää ruokaa, nukutaan päikkärit. Lueskellaan pihalla ja kuunnellaan musiikkia. Aamulla leivoin. 

Vierailija
14/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juhannusta voi juhlia ilman humalahakuista juomista. Juhannuksessa parasta on pitkä vapaa viikonloppu, Suomen luonto, pehmeä järvivesi, saunominen, mansikat, hyvät ruuat, ulkona syöminen ja oleilu sekä valoisat yöt. 

Vierailija
15/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu ja juhannus on sellaisia juhlia, että Suomessa osa ihmisistä katsoo kieroon, jos et juo itseäsi edes pieneen hiprakkaan. Muistan suvun yhteiset juhannukset, kun jouduin selittelemään sedille ja tädeille miksi minulle ei kelpaa tarjottu alkoholi. Koko lapsuuden sain katsoa kännisten juhannuksia, metelöintiä ja örvellystä ja se riitti. 

Vierailija
16/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella tylsää oli eilenkin. Asumme ok-talossa, mutta esim. grillauksesta tai ulkonaolosta ei juuri voinut puhuakaan; tuuli oli niin käsittämätön, että meinasi pyykitkin lentää naapurin lipputankoon. Ulkona suorastaan paleli, vaikka laitoin villatakin ylleni. 

Paistoin sitten makkaraa ihan pannulla, kun mitään ei olisi ulkona nauttinut. Jääkaappi pursuaa grillattavaa, mutta kai niitä on siirrettävä pakastimeen, etteivät pilaannu. 

Tänään sentään parempi keli, voisi käydä mökilläkin. Valitettavasti ei  arvaa ryhtyä siellä nurmikon leikkuuseen, etteivät mökkinaapurit häiriinny. 

Grillaa tänään, ei juhannus ole ohi.

Vierailija
17/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsät pyhät. Siksi olen töissä.

Vierailija
18/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tylsää tässä nyt on? Itse vietän rauhallisen aamupäivän, iltapäivästä ulos lenkkeilemään kaikessa rauhassa. Voisin lähteä terassillekin yksin. Aina löytyy seuraa jos haluaa, mutta en aina välitä. Illalla vois saunoa. Välillä tehdä kotihommia, ne ei kyllä suuremmin nappaa.

Vierailija
19/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tämä on kuin mikä tahansa pidennetty viikonloppu. Tänään vähän grillataan, mitta niin teemme aina kauniina kesäpäivänä lomalla ja viikonloppuisin.

Vierailija
20/32 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä selvin päin kukaan olekaan tänä päivänä...